Er is een e-mail in omloop waarin de zogenaamde Kruidvat twee NS-dagpassen weggeeft. De titel van de e-mail gaat echter over supermarktvouchers, dit geeft al aan dat het bericht hoogstwaarschijnlijk niet door de echte Kruidvat verzonden is.

Om de dagpassen te ontvangen hoef je enkel wat vragen in te vullen. Je komt bij de vragenlijst terecht door op de button in het bericht te klikken.

Gegevens invullen?

Je wordt dan doorverwezen naar een site waar je vragen worden gesteld over Kruidvat. Na deze vragen ingevuld te hebben, wordt je gevraagd je gegevens in te vullen. Wij adviseren je ten zeerste dit niet te doen.

Kleine letters

Wie de kleine letters onderaan de pagina leest, ziet duidelijk dat je de twee NS-dagpassen niet kunt winnen. Uit de algemene voorwaarden blijkt daarnaast dat de e-mail verzonden is door een marketingbureau.

Marketingbureau

Dit marketingbureau wil je gegevens doorverkopen aan andere partijen. Als je je gegevens invult op de site zal je later ongewenste telefoontjes en spamberichten ontvangen. Daarnaast is de kans dat je überhaupt een prijs wint nihil.

Negeren en verwijderen

Wij adviseren je deze e-mail te negeren en te verwijderen. Wil je meer weten over valse winacties? Lees dan ons artikel erover.

Gerelateerd