Opgelicht?! opgelicht-logo

meer NPO start
Opgelicht?!
  • Klopt er iets niet in de vormgeving? Of kan je een bepaalde pagina niet vinden? Doet een link het niet? Dan heb je waarschijnlijk een bug gevonden. Je helpt ons enorm als je er melding van maakt!

    Wat is een technische fout?

    Een technische fout (een bug) is bijvoorbeeld een kapotte link (die naar een pagina wijst die niet meer bestaat), een plaatje dat niet goed vertoont of er niet mooi uitziet, of een andere fout in de vormgeving van de site. Je kunt ook denken aan een formulier dat niet naar behoren werkt. Alles wat logischerwijs moet werken, maar dat niet doet, is waarschijnlijk een bug.

    Je helpt ons enorm als je er melding van maakt! Dat kan door het formulier hieronder in te vullen.

    In het formulier vragen we ook of je de URL van de pagina mee kan zenden. Die kan je vinden in de adresbalk van je browser. Daarnaast hebben we veel aan een screenshot (een foto van je scherm) van de bug. Informatie over welke browser je gebruikte om de pagina te bezoeken is ook heel nuttig.

    • Uitleg: Deze kan je vinden in de adresbalk van je browser. Kopieer deze en plak die hierboven in.

    • Uitleg: Probeer zo specifiek mogelijk te omschrijven wat er mis ging: wat probeerde je te doen en wat voor foutmelding kreeg je?

    • Uitleg: Screenshots maken doe je via Windows met de knop 'Print Screen'. Daarna plak je die (CTRL + V) in Paint. Sla het bestand op. Vervolgens kun je het bestand hier uploaden. Op Macintosh maak je een screenshot door CMD + SHIFT + 3 tegelijkertijd in te drukken. De schermfoto staat je op je bureaublad.

    • Tot slot hebben we je e-mailadres nodig. Zo kunnen we contact met je op nemen indien nodig. Alle gegevens die je in dit formulier hebt afgegeven worden veilig verzonden en niet met derde partijen gedeeld. We gebruiken je e-mailadres nergens anders voor.