Ziggo via Stichting Mollie Payments

Plaats reactie
Snoopy393
Berichten: 1
Lid geworden op: 08-04-2021 17:36

Ziggo via Stichting Mollie Payments

Bericht door Snoopy393 »

Naam: Ziggo via Stichting Mollie Payments
IBAN: NL51DEUT0265262461
Herkent u deze naam, zo ja dan bent u opgelicht.
Wat is er gebeurd, op de site van ZIGGO een bestelling geplaatst en vervolgens doorgezet naar Ideal en via ING betaald. Bij navraag ZIGGO geen bestelling ontvangen, trigger was een bevestiging per email van ZIGGO die ik niet ontvangen heb.
ING fraude afdeling geeft aan hier niets aan te kunnen doen, zij kunnen het IBAN nummer niet blokkeren. ZIGGO is in escalatie modes een onderzoek gestart.
Dus zal ik de volgende keer nog beter checken op naam en IBAN. O ja dan nog een reactie van de politie, deze geven aan dat zij pas na 5 dagen een aangifte kunnen aannemen. Hallo ook als alles op een dag duidelijk is. Een gemiste kans denk ik.
Chris

wibrakoper
Berichten: 10
Lid geworden op: 23-01-2021 11:29

Re: Ziggo via Stichting Mollie Payments

Bericht door wibrakoper »

Wat vervelend zeg! Mollie is gewoon een betaalprovider dus daar zit het probleem niet. Ik zou het daar wel even melden trouwens.

Weet je zeker dat je iets kocht op de site van Ziggo? Had je https? Hoe kwam je op de site? Via een e-mail of een zoekmachine? Zag de site er echt precies hetzelfde uit?

banter2346
Berichten: 2
Lid geworden op: 29-04-2021 17:08

Re: Ziggo via Stichting Mollie Payments

Bericht door banter2346 »

Mollie is wel verdacht vaak betrokken bij malafide praktijken.
Ze denken daar alleen maar aan geld.

Plaats reactie