www.zerix.nl www.zerix.de. www.zirex.nl. Mollie. List, misleiding, leugens. Erkan Biyikli uit Breda

ALS

Re: www.zerix.nl www.zerix.de. www.zirex.nl. Mollie. List, misleiding, leugens. Erkan Biyikli uit Breda

Bericht door ALS »

Kraan besteld, betaald, nooit geleverd, geen reactie op mail.

Jammer dat je alleen kan storneren bij een automatische betaling en niet bij een overmaking.

Welkom13

Re: www.zerix.nl www.zerix.de. www.zirex.nl. Mollie. List, misleiding, leugens. Erkan Biyikli uit Breda

Bericht door Welkom13 »

Ook wij hebben een kraan besteld en ook 269,00 euro betaald. En een email gestuurd op 8 feb ook een antwoord gekregen van een Dirk inkoop en logistiek dat wegens de vele bestellingen dat het iets langer duurde ,ik had alles nagekeken het zag er betrouwbaar uit. De reviews zag er goed uit Wat kunnen wij nog doen aangifte of wat anders.

Eva matheusen

Bericht door Eva matheusen »

Wij hebben op 11 februari een zirex kraan besteld en niet ontvangen. Ook een filter erbij. Voor 300 euro overgemaakt naar rekening nummer
NL51DEUT0265262461
Zirex.nl

Wat kunnen wij doen?

Edmo

Bericht door Edmo »

Welkom13 schreef:
26-02-2021 22:32
Ook wij hebben een kraan besteld en ook 269,00 euro betaald. En een email gestuurd op 8 feb ook een antwoord gekregen van een Dirk inkoop en logistiek dat wegens de vele bestellingen dat het iets langer duurde ,ik had alles nagekeken het zag er betrouwbaar uit. De reviews zag er goed uit Wat kunnen wij nog doen aangifte of wat anders.
Het doen van aangifte is zeker het overwegen waard, tenzij je €269,- makkelijk kan missen :shock:

Edmo

Bericht door Edmo »

Eva matheusen schreef:
27-02-2021 20:10
Wij hebben op 11 februari een zirex kraan besteld en niet ontvangen. Ook een filter erbij. Voor 300 euro overgemaakt naar rekening nummer
NL51DEUT0265262461
Zirex.nl

Wat kunnen wij doen?
Aangifte overwegen?
Dat kan je online doen via www.politie.nl :wink:

George Ockeloen

Bericht door George Ockeloen »

Op 31 januari kraan besteld ,op 11 februari mail gestuurd, kreeg ook de reactie door drukte vertraging ,kon zelfs mijn bestelling annuleren en werd later via een mail nog geattendeerd dat ik mijn huisnr was vergeten in te vullen . 1 maart weer mail gestuurd maar nu geen reactie meer . Ook aangifte wegens oplichting gedaan .

Bartvanwell

Bericht door Bartvanwell »

Heb op 9 februari een kraan besteld bij Zirex , maar helaas niets meer gehoord of ontvangen.
€269 helemaal weg
Hoeveel hebben ze er opgelicht?
Zo’n mensen moeten aangepakt worden.

Mvg Bart Van Well

galdang

Bericht door galdang »

Ook hier helaas hetzelfde geval, betaald maar nooit iets ontvangen.
kraan en boiler zijn van chineese orgine, heb dat opgezocht en de genoemde prijs was reeel indien dit in grotere aantallen wordt verkocht. Nam aan dat dat dus wel in orde was.
helaas pindakaas, zal vanmiddag nog aangifte gaan doen.

hier kan je zien dat er bij B&B holding nog een firma is ingeschreven.
is een standaard holding - werkmaatschappij constructie, eigenaar van de holding is dus ook de eigenaar van Zirex en iig verantwoordelijk hiervoor.

https://drimble.nl/bedrijf/breda/463225 ... ng-bv.html
Laatst gewijzigd door galdang op 08-03-2021 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.

MaartjeLeonie

Bericht door MaartjeLeonie »

Dito hier. Kraan gekocht en betaald maar niets ontvangen.
Op de eerste mail nog wel antwoord gekregen van Dirk maar op de mail van gister niets meer.
Ook bij de status van bestelling krijg je een foutmelding.
Het zou mooi zijn als je aan zou kunnen tonen dat je opgelicht bent de bank het geld zou kunnen stoneren.
Dit is echt zo zuur.
Kun je helemaal niets doen? Aangifte heeft niet heel veel zin want die doen er verder niets mee.
Nog tips?

Monique23

Bericht door Monique23 »

Ook wij hebben op 5 februari deze kraan besteld met daarnaast een extra filter op advies van Dirk. Na een aantal weken een e-mail gestuurd met de vraag hoe het stond met onze bestelling. Ik kreeg hierop antwoord van Dirk waarin vermeld stond dat door de enorme aanvraag het iets langer zou gaan duren. Indien wij niet wilden wachten dan kon ik de bestelling annuleren. Aangezien ik dit wel begreep heb ik aangegeven nog wel even te willen wachten omdat volgens Dirk mijn bestelling onderweg was. Daarna niets meer vernomen na een aantal keren te hebben gemaild. Na een zoektocht kwamen wij er dus ook achter dat de site uit de lucht is en er meerdere mensen gedupeerd zijn. Wij hebben wel aangiften gedaan maar weten nu niet wat de volgende stap kan zijn? Niet te geloven dat ook wij hierin zijn getrapt. Alles zag er betrouwbaar uit. Ben enorm teleurgesteld en ook nog boos op mezelf dat ik me zo in de maling heb laten nemen. 😢🤬🤬😡😡

Edanja

Bericht door Edanja »

Wij hebben ook een kraan besteld en betaald via zerix.nl maar geen kraan geleverd.
Bellen heeft geen zin nemen niet op .

Eva matheusen

Heeft er iemand een reactie gekregen n.a.v. de aangifte? Of op een andere manier een reactie van iets?
Bij ons blijft het helaas erg stil.

Met vriendelijke groet
Eva Matheusen

Eva matheusen

Afbeelding
IMG-20210608-WA0014.jpg
IMG-20210608-WA0014.jpg (121.84 KiB) 76 keer bekeken | Inbreuk op auteursrecht?

Illy

Bericht door Illy »

Eva matheusen schreef:
08-06-2021 22:29
AfbeeldingIMG-20210608-WA0014.jpg
Dit is iemand anders. Dit is namelijk Suat van www.ringdoor.nl

https://opgelicht.avrotros.nl/uitzendin ... -schip-in/

Plaats reactie