www.ringdong.nl

pbruss

Re: www.ringdong.nl

Bericht door pbruss »

Ik heb ook een prachtige deurbel besteld en genoemde mails ontvangen. Ik ga nu aangifte doen n.a.v. jullie berichten hierboven.
Pasqual

pbruss

Bericht door pbruss »

N.a.v. mijn aangifte met nota bene aanlevering van alle benodigde informatie heb ik een brief gehad van de politie dat er geen sprake is van een strafbaar feit en mijn aangifte niet in behandeling wordt genomen. Zeer teleurstellend :cry:

Doos3000

Bericht door Doos3000 »

op facebook is inmiddels pagina aangemaakt, wasr zat gedupeerden te vinden zijn. Wij ontvangen allemaal dezelfde afwijzing van de politie. Ik ben ruim 100 euro kwijt, de gemiddelde gedupeerden 79 euro. Hopelijk wordt het ooit opgepikt, en deze meneer aan de tand gevoeld. Waar we het konden melden hebben we gedaan. Dit is denk voor mij de laatste optie, verder alles al gehad.

petra.vroomen-kleinen

Bericht door petra.vroomen-kleinen »

Ook Ik ben in juni de ring dong gaan bestellen kreeg tijdig mail dat ze te druk hadden met ring dong ging langer duren kon ook geld terug ontvangen zeiden ze ik wacht wel toen kwam de mail ze gingen stoppen met ring dong het duurt effe iedereen krijgtzijn geld terug .mooi niks meer site bestaat niet meer.71.50 verloren

Lpa.v.leeuwen

Bericht door Lpa.v.leeuwen »

Mensen bestel nooit bij deze oplichter
Zelf een bestelling gedaan op 24 mei 2019
Nooit een producht ontvangen dus ECHT NOOIT DOEN !!
Laatst gewijzigd door Moderator op 02-08-2019 09:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Dreigen met slaan voegt weinig toe.

Vugt

Bericht door Vugt »

Hier ook opgelicht. 28 mei besteld. Daarna niets geleverd gekregen. Mail ontvangen dat levering ivm grote drukte langer ging duren. Kon ook geld terug krojgen. 15 juli wederom om retour geld verzocht. Nooit meer iets vernomen. Dit zijn echt oplichters!

Lotteryticket

Bericht door Lotteryticket »

Makkelijk verdiend!. de politie doet ook niets, kan gewoon door met zijn werkzaamheden. Die man heeft tonnen verduisterd. ik denk dat ik ook maar eens een webshopje begin met gadgets, bestellinkjes lekker laat oplopen en dan hopsakee trek ik de stekker eruit en klaar is kees. Oplichting loont in Nederland.

Gesloten