www.premium-fashionoutlet.nl. Dropshipper uit China.

Plaats reactie
IngridPablo

Re: www.premium-fashionoutlet.nl. Dropshipper uit China.

Bericht door IngridPablo »

Niet hier bestellen!!!
Adverteren veel via Facebook.
Ik had een jas van 60,- op 31 oktober besteld.
Op 18 november ontving ik een heel klein pakketje. Daarin zat niet de jas maar een heel goedkoop uitziende blouse.

Dracarys

Re: www.premium-fashionoutlet.nl. Dropshipper uit China.

Bericht door Dracarys »

In november 2020 had ik een jas besteld bij Premium Fashionoutlet voor €59,99, bij naar wat ik dacht, een Nederlands/Belgisch bedrijf afgaand op de website. Na weken wachten krijg ik één of andere mismaakte blouse uit, naar wat blijkt, China toegestuurd dat geenszins overeenkomsten toont met de jas ik heb besteld, behalve de kleur. Ik heb direct contact opgenomen met de klantenservice en foto's toegestuurd van hetgeen geleverd was samen met een foto van het product dat op hun website geadverteerd werd (en nog steeds wordt!). De klantenservice gaat niet inhoudelijk in op de klacht, maar refereert slechts aan je herroepingsrecht en de daarbij behorende retourzendingsprocedure of een restitutie van 20%. Let wel, dit betekent dat je een product dat ZIJ verkeerd hebben geleverd zelf retour moet sturen naar CHINA, terwijl je daarbij ook nog eens zelf opdraait voor de additionele verzendkosten naar China.

Dit is een kwestie van oplichterij. Bij nader onderzoek zag ik dat meerdere mensen dit hebben ervaren en dat het bedrijf zich ook onder andere namen voordoet. Daarbij vind ik het erg misleidend dat de website zich voordoet alsof dit een bedrijf is dat in NL /BE gevestigd is en dat daar dus je producten vandaan komen. Dit moet echt aangepakt worden, ook door social media adverteerders als Facebook en Instagram, want als klant weet je niet waar je terecht kunt voor dit soort oplichting en ik hoor hier steeds meer over.

Plaats reactie