www.oliveandmint.nl Vught Olive & Mint

Marissao6

www.oliveandmint.nl Vught Olive & Mint

Bericht door Marissao6 »

Op 28 april jl. heb ik een bestelling geplaatst bij www.oliveandmint.nl. Ik heb drie producten bij hun besteld maar deze is helaas manco geleverd.

Ik probeerde per email en telefonisch contact met hun op te zoeken maar kreeg hier geen gehoor. Via instagram heb ik hun benaderd om te vragen of ze mij wilde helpen met het niet geleverde product. Het gaat om het product: Liewood Nachtlamp Winston Rabbit Dumbo Grey ter waarde van €35.

Ik kreeg kort daarna een telefoon van de eigenaresse en ze zag de foto (van de doos +pakbon en producten)die ik meestuurde via de bijlage in de mail dat het een grote doos was en dat ze volgens hun "ordersysteem" het lampje wel mee hebben gestuurd. Mijn pakket was onbeschadigd en ongeopend dus daar kan het niet aan liggen.

Zonder mijn verhaal en een oplossing te bieden, werd ik gelijk beschuldig van diefstal en misbruik. Ik was uiteraard hier niet mee eens, waardoor ik voor mijzelf wilde opkomen en mijn stem ging verheffen. Waarna zij ook haar stem ging verheffen naar mij en naar mijn vriend. Telefonisch hebben wij afgesproken dat zij een onderzoek zou starten binnen een termijn van 2-3 werkdagen.

Binnen die drie dagen hadden wij nog niks ontvangen en we waren bereid om iets langer wachten, omdat ze ook aangaf dat ze het druk hebben op dit moment. We hebben zelf al geprobeerd en gevraagd naar een oplossing maar wij werden vandaag telefonisch afgekapt en geblokkeerd.

Ze gaf aan om dinsdag terug te bellen, maar die kans krijgen wij nu gewoon niet omdat wij geblokt zijn. Daarom willen wij hier nu een aangifte van maken omdat wij een product bij haar hebben gekocht en deze is nooit bij ons geleverd.
Laatst gewijzigd door Moderator op 24-05-2021 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Witregels toegevoegd en naam eigenaresse verwijderd

Plaats reactie