www.mijnwoninghulp.nl. KVK 75684187

Plaats reactie
Cocacola

www.mijnwoninghulp.nl. KVK 75684187

Bericht door Cocacola »

https://mijnwoninghulp.nl/Inschrijven/

[email protected]

KVK 74367412

Facebook... vreemd, wel betaald, geen bevestigingsmail, geen reactie op mail.
Laatst gewijzigd door Cocacola op 18-09-2019 23:28, 2 keer totaal gewijzigd.

Cocacola

Re: www.mijnwoninghulp.nl. KVK 75684187

Bericht door Cocacola »

Cocacola

Bericht door Cocacola »

Cocacola

Bericht door Cocacola »

Kvk...

Begindatum 28-08-19

Isus Petkov Hristov

Bulgaar..

0610445475

Ravensteinstraat 63 Amsterdam. (Is seniorenwoning)

https://drimble.nl/bedrijf/amsterdam/43 ... -hulp.html

Cocacola

Bericht door Cocacola »

Zelfde 06 nummer als www.huursteun.nl

tel:0633589809

Cocacola

Bericht door Cocacola »

Status
Huidige statusDeze vestiging is niet langer actief
Economisch actief Ja
Kvk gegevens van Woning Hulp
Type vestigingHoofdvestiging
Kvk nummer74367412 0000
Hoofdzaak dossiernummer74367412 0000
Vestigingsnummer000042332192
RechtsvormEenmanszaak
OndernemingsindicatieOnderneming
Kvk vestigingAmsterdam
Reden inschrijvingNieuwe vestiging (startende onderneming)
Reden uitschrijvingUitschrijving wegens opheffing (algemeen)

kaj.van-den-oord

Bericht door kaj.van-den-oord »

Cocacola schreef:
18-09-2019 23:13

[email protected]

KVK 74367412

Ik zie dat je zowel Huursteun als Woning Hulp hebt gevonden, ik heb inmiddels een Facebook groep met 50 gedupeerden van Woning Hulp en ik heb de beide website kunnen linken aan dezelfde persoon die erachter zit. We hebben na lang te moeten wachten allen woning suggesties aangeboden gekregen die niet eens klopten met de eisen die we gesteld hadden, alle gedupeerden delen hetzelfde verhaal. Daarnaast hebben ze mij ook nog geprobeerd wijs te maken dat ik zelf aangegeven had in Flevoland te willen wonen, terwijl ik 100% zeker omgeving Rotterdam heb ingevuld. Mij is toen een kopie van mijn inschrijving beloofd ter bewijs maar die heb ik nooit ontvangen en ben ik direct geblokkeerd van zowel hun bedrijfspagina's als hun persoonlijke Facebook profielen.

We zijn momenteel druk bezig om zoveel mogelijk informatie bij elkaar te krijgen, ik heb de desbetreffende personen al aan enkele andere bedrijven weten te linken. Ook zag ik dat Woning Hulp vorige maand is uitgeschreven bij de KvK, dit is nadat wij kenbaar gemaakt hadden de armen ineen te slaan als gedupeerden. Ze hebben ook nog een Duitse variant van Woning Hulp.

Daarnaast is het bedrijf in de afgelopen 3 maanden 3 maal van adres veranderd, telkens nadat er mensen langs zijn geweest die zich gedupeerd voelden. Eerst zaten ze gevestigd in een villa, toen in een bedrijfspand en nu in een seniorencomplex sinds een paar dagen. Ik vermoed dat ze door gaan onder de naam Huursteun, of mogelijk een andere naam gezien de negativiteit omtrent Woning Hulp.

De persoon die jij noemt is niet de eigenaar van het bedrijf, dit was tot voor kort een andere persoon, het bedrijf en de website staat immers op naam van een andere persoon die samen met zijn broer het bedrijf runt. Waarschijnlijk zijn ze dus ook hier snel mee aan het handelen om zo hun sporen te wissen en hebben ze gauw de KvK over geschreven op naam van een kennis of vriend. Ik heb echter al deze dingen als screenshot en kan ze dus bewijzen.

Btw, ik ben de persoon van de post of het Radar! forum.

Cocacola

Bericht door Cocacola »

Cocacola

Bericht door Cocacola »

**Dit is echt gewoon geld weggooien. Ik had al mijn hoop gevestigd op deze organisatie die mij zou gaan helpen aan een woning. Na 10 weken kreeg ik een mail van hen, met daarin mijn ´woonsuggestie´. Er stond in de mail dat ik de makelaardij moest bellen die erbij vermeld stond, maar toen ik eenmaal aan de telefoon vertelde dat ik de woning aangeboden had gekregen via Woninghulp en dat zij mij verder zouden gaan helpen volgens Woninghulp, wist de mevrouw aan de telefoon uberhaupt niets af van het bestaan van Woninghulp. Ze waarschuwde me direct voor bedrijven zoals deze; ze zijn uit op je geld. Daarnaast werd ik geblokkeerd via Facebook toen ik ze een (heel normaal) bericht had gestuurd. Daarnaast is het natuurlijk ontzettend raar dat ze geen openbaar telefoonnummer hebben. Al met al ben ik 25,- kwijt en een hoop frustratie rijker. Gelukkig via een andere weg mijn huidige woning gevonden. Maar mensen, DOE DIT NIET!!! En ik had er nog wel zoveel vertrouwen in.

Cocacola

Bericht door Cocacola »

kaj.van-den-oord schreef:
19-09-2019 17:16
Cocacola schreef:
18-09-2019 23:13

[email protected]

KVK 74367412

Ik zie dat je zowel Huursteun als Woning Hulp hebt gevonden, ik heb inmiddels een Facebook groep met 50 gedupeerden van Woning Hulp en ik heb de beide website kunnen linken aan dezelfde persoon die erachter zit. We hebben na lang te moeten wachten allen woning suggesties aangeboden gekregen die niet eens klopten met de eisen die we gesteld hadden, alle gedupeerden delen hetzelfde verhaal. Daarnaast hebben ze mij ook nog geprobeerd wijs te maken dat ik zelf aangegeven had in Flevoland te willen wonen, terwijl ik 100% zeker omgeving Rotterdam heb ingevuld. Mij is toen een kopie van mijn inschrijving beloofd ter bewijs maar die heb ik nooit ontvangen en ben ik direct geblokkeerd van zowel hun bedrijfspagina's als hun persoonlijke Facebook profielen.

We zijn momenteel druk bezig om zoveel mogelijk informatie bij elkaar te krijgen, ik heb de desbetreffende personen al aan enkele andere bedrijven weten te linken. Ook zag ik dat Woning Hulp vorige maand is uitgeschreven bij de KvK, dit is nadat wij kenbaar gemaakt hadden de armen ineen te slaan als gedupeerden. Ze hebben ook nog een Duitse variant van Woning Hulp.

Daarnaast is het bedrijf in de afgelopen 3 maanden 3 maal van adres veranderd, telkens nadat er mensen langs zijn geweest die zich gedupeerd voelden. Eerst zaten ze gevestigd in een villa, toen in een bedrijfspand en nu in een seniorencomplex sinds een paar dagen. Ik vermoed dat ze door gaan onder de naam Huursteun, of mogelijk een andere naam gezien de negativiteit omtrent Woning Hulp.

De persoon die jij noemt is niet de eigenaar van het bedrijf, dit was tot voor kort een andere persoon, het bedrijf en de website staat immers op naam van een andere persoon die samen met zijn broer het bedrijf runt. Waarschijnlijk zijn ze dus ook hier snel mee aan het handelen om zo hun sporen te wissen en hebben ze gauw de KvK over geschreven op naam van een kennis of vriend. Ik heb echter al deze dingen als screenshot en kan ze dus bewijzen.

Btw, ik ben de persoon van de post of het Radar! forum.
Komt dit u bekend voor?
G. Sarkisjan
Rottumeroog 73
Heemskerk 1967 GC

Plaats reactie