www.gameboss.nl www.winkel-reus.nl

Cocacola

www.gameboss.nl www.winkel-reus.nl

Bericht door Cocacola »

DE38700111106021878691 niet voldoende meldingen....

0684427246

Quote..
Op 24 december had ik op de site gameboss.nl een witte playstation 4 besteld.
Betaling ging via iDeal en de site zag er professioneel uit en had zelfs een webwinkelkeurmerk. Dit keurmerk gecontroleerd en stond inderdaad geregistreerd. KVK nagekeken en was ook in orde. Bij het adres stond Hamstraat 30 in Grave maar dit was geen bezoek adres omdat je jou bestelling ook kon ophalen op de Overwegwachter 4 in Rotterdam.
Alles leek dus in orde.
Tot ik op 27 december 2019 via de webchat vroeg wanneer mijn console geleverd zou worden.
Na lang wachten eindelijk bericht met de mededeling dat ze het erg druk hadden en een achterstand hadden opgelopen.
Ter compensatie zou ik een extra gratis controller krijgen t.w.v 34,95. Maar dan zou mijn console uiterlijk 6 januari gegarandeerd geleverd worden.
Ik dacht nog ach ja het kan druk zijn met deze dagen en wacht dan wel een paar dagen want op 6 januari ben ik jarig en zou een mooi cadeau zijn.
Ik was pas 15 jaar dus op mijn 16e verjaardag zou mijn console komen waar ik zo hard voor heb moeten werken.
Na een aantal keer gevraagd te hebben of ik een track en trace code zou krijgen kreeg ik eindelijk weer antwoord: deze was per mail verstuurd en zou in de spambox kunnen staan.
Maar helaas niets in de mail ontvangen.
na weer vele vragen uiteindelijk weer moeizaam antwoord met het bericht dat ze mijn console binnen hadden en deze op zondag 5 januari zouden versturen en ik hem dus echt op mijn verjaardag 6 januari zou hebben.
Maar je raad het al niets ontvangen.
Telefonisch op de nummers: 085 0603946 en 06 84427246 zijn ze niet bereikbaar alleen maar een voicemail server box.
Uiteindelijk een bericht dat ik mijn geld terug zou krijgen en dat het uiterlijk 13 januari op mijn rekening zou staan.
Toen is mijn vader op wat onderzoek uitgegaan en kwam achter de naam Richard Neijenesch. Deze persoon zit achter gameboss.nl maar blijkt dus ook achter richardgamer.nl te zitten. welke op deze site al veelvuldig voorbij gekomen is.
Heb hem hiermee geconfronteerd en hij was het er niet mee eens dat wij hem een oplichter noemde maar de terugboeking was gedaan en ik zou het geld snel krijgen. tot ik hem confronteerde met het adres Hamstraat 30 in grave daar blijkt een cafe te zitten en die worden helemaal gek van de telefoontjes over deze oplichter. zij staan hier dus buiten.
Zelfs het adres van Gameboss / Smartmarket staat bij de KVK op dat adres.
Sinds dien geen enkele reactie meer van zijn kant uit.
Ik weet dus zeker dat het een oplichter is.
Ik ga hier met mijn ouders aangiften van doen.
Mijn vader had ondertussen contact gehad met de webwinkelkeurmerk site en die kon bevestigen dat er de afgelopen dagen meerdere klachten over het niet leveren van bestellingen waren binnengekomen.
Hun gaan ook een onderzoek instellen.
De site Gameboss is inmiddels half offline (Onderhoud) er zou een nieuwe site gaan komen maar daar geloof ik niets van.
Mocht er toch een niuewe site opkomen ? bestel hier dan NIET!!!!
Mijn ouders zijn druk bezig met hem en zullen alles op alles zetten om hem op te sporen.
Laatst gewijzigd door Cocacola op 22-01-2020 23:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Cocacola

Re: www.gameboss.nl www.winkel-reus.nl

Bericht door Cocacola »

Domeinnaam
gameboss.nl
Status
actief
Administratieve contactpersoon
[email protected]
Registrar
Totaaldomein B.V. Reaalhof 64 8232VS LELYSTAD Nederland
Technische contactpersoon
[email protected]
DNSSEC
ja
Domeinnaamservers
sandra.neostrada.nl
christina.neostrada.nl
lisa.neostrada.nl
Registratiedatum
2019-09-27
Datum laatste wijziging
2019-09-27
Administratie door
NL Domain Registry

Cocacola

Bericht door Cocacola »

http://gameboss.nl/ niet voldoende meldingen

0850603946 Geen meldingen

Cocacola

Bericht door Cocacola »

Overwegwachter 4 rotterdam Is Flexas; virtueel kantoor.

Lizzjuh

Bericht door Lizzjuh »

Beste cococola & opgelicht,

Mijn verhaal is precies het zelfde.
Rond de kerst een playstation besteld, na oud en nieuw nog niet binnen.

Wij wonen in Rotterdam, dus dachten we rijden wel even langs het ophaal adres. Dit was op vrijdag 3 januari.
Aangekomen konden wij nergens de naam Gameboss.nl vinden op het pand. Ook werd er niet open gedaan door het aangrenzende pand.
We zochten contact, telefonisch lukte niet. We kregen de volgende dag als antwoord op de chat via de mail een bericht.
Exact hetzelfde bericht als coca cola, er was vertraging maar de playstation kon Gegarandeerd geleverd worden op 6 januari. En ik zou als compensatie een controller erbij krijgen van 34,95.

Inmiddels zijn we een werkweek verder, afgelopen woensdag heb ik een mail gestuurd en de afgelopen dagen telefonisch contact geprobeerd te zoeken. Beide zonder resultaat.

Het is per toeval dat ik deze melding hier zie op opgelicht.nl,

Wat voor mij ook heel apart was, was dat de afschrijving op naam van de Richard was en niet op naam van het bedrijf. Die stond vermeld onder de omschrijving van de afschrijving. Toen ben ik uit gaan zoeken of de site wel legit was. Hij had het keurmerk, kvk. Alles leek te kloppen. Ik was gerust gesteld.

Ik ben zo verschrikkelijk boos!

Site ligt er nu inderdaad uit, mocht hij ooit online komen.

BESTEL HIER NOOIT!

Lizzjuh

Bericht door Lizzjuh »

Cocacola schreef:
09-01-2020 14:01
Overwegwachter 4 rotterdam Is Flexas; virtueel kantoor.
Pand staat zelfs in de verhuur inderdaad...
https://www.flexas.nl/kantoorruimte/rot ... gwachter-4

DaanV

Bericht door DaanV »

Ik sta er van te kijken dat mijn bericht van een andere site nu ineens hier ook staat.
Was zelf al van plan om het hier te plaatsen maar is dus niet meer nodig.
Na mijn contact met de webwinkelkeur en er nog meer klachten aldaar waren binnengekomen, hebben ze besloten zijn keurmerk in te trekken.
Tevens wil ik hier vermelden dat andere gedupeerde van Richard zijn site Gameboss.nl echt aangiften moeten doen.
Voeg het volgende dossiernummer: 2019194788 toe aan je aangifte.
Dit dossiernummer is van het dossier met aangiftes tegen richardgamer.nl
Dan worden de aangiftes van Gameboss gekoppeld aan het andere dossier.
Er is door de politie mij gevraagd dit aan alle gedupeerde te melden.
Zo krijgen ze een beter overzicht in de zaak Richard Neijenesch.

Cocacola

Bericht door Cocacola »

https://www.nepwekker.nl/nl29bunq203593 ... dgamer-nl/

0630174747 geeft meldingen

NL29BUNQ2035938945 geeft meldingen

Richardgamer.nl geeft meldingen

NL56KNAB0259319570 Geeft meldingen

http://gameboss.nl/ Geeft meldingen
Laatst gewijzigd door Cocacola op 22-01-2020 23:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Mauritsvos

Bericht door Mauritsvos »

Ook ik ben op exact dezelfde wijze opgelicht door deze Richard Neijenesch van Gameboss.nl en ga zeker aangifte doen.

Mvg Maurits

Patje1979

Bericht door Patje1979 »

DaanV schreef:
11-01-2020 14:22
Ik sta er van te kijken dat mijn bericht van een andere site nu ineens hier ook staat.
Was zelf al van plan om het hier te plaatsen maar is dus niet meer nodig.
Na mijn contact met de webwinkelkeur en er nog meer klachten aldaar waren binnengekomen, hebben ze besloten zijn keurmerk in te trekken.
Tevens wil ik hier vermelden dat andere gedupeerde van Richard zijn site Gameboss.nl echt aangiften moeten doen.
Voeg het volgende dossiernummer: 2019194788 toe aan je aangifte.
Dit dossiernummer is van het dossier met aangiftes tegen richardgamer.nl
Dan worden de aangiftes van Gameboss gekoppeld aan het andere dossier.
Er is door de politie mij gevraagd dit aan alle gedupeerde te melden.
Zo krijgen ze een beter overzicht in de zaak Richard Neijenesch.
Ik had op 3 januari ook bij deze oplichter een playstation 4 gekocht, klopt de website zag er heel goed en netjes uit en ook netjes een factuur van de betaling via mail gehad

[email protected]

Bericht door [email protected] »

Wij zijn op exact dezelfde wijze opgelicht door Richard Neijenesch van Gameboss.nl en wij gaan zeker aangifte doen.

Henk Donker

DaanV

Bericht door DaanV »

Nog een onderneming van Richard.
Richard's online outlet

KVK 75334003
Vestigingsnr. 000043210236
Hamstraat 305361HBGrave
75334003 0000 000043210236
Richard's online outlet Detailhandel via internet in consumentenelektronica Eenmanszaak Online verkoop van elektronica.
Inschrijfdatum 24 juli 2019
Deze hoofdvestiging is uitgeschreven uit het Handelsregister <<<< Maar inmiddels weer uitgeschreven.

DaanV

Bericht door DaanV »

Het kan natuurlijk toeval zijn maar als ik op google zoek op het 06 nummer wat hij gebruikte bij richardgamer 0630174747
Dan kom ik alleen berichten tegen van nepwekker over Richard

Maar als ik zoek op dat zelfde 06 nummer maar dan met een - na 06
Dan komt er meteen als eerste hit een Richard ******* uit Molenhoek te staan bij de telefoongids
Helaas is in deze gids niets meer te vinden maar het is wel erg toevallig dat er onder dat nummer met een - na de 06 ook een Richard naar voren komt.
Ik ben hier nog wat voorzichtig mee en wil niet de verkeerde beschuldigen maar toeval dat die naam meteen boven aan staat ?

https://www.google.nl/search?q=06-30174747
Achternaam even verwijderd gezien er toch bedenkingen zijn die aan deze zaak gelinkt kunnen worden.
Laatst gewijzigd door DaanV op 14-01-2020 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Cocacola

Bericht door Cocacola »

DaanV schreef:
13-01-2020 15:17
Het kan natuurlijk toeval zijn maar als ik op google zoek op het 06 nummer wat hij gebruikte bij richardgamer 0630174747
Dan kom ik alleen berichten tegen van nepwekker over Richard

Maar als ik zoek op dat zelfde 06 nummer maar dan met een - na 06
Dan komt er meteen als eerste hit een Richard koenders uit Molenhoek te staan bij de telefoongids
Helaas is in deze gids niets meer te vinden maar het is wel erg toevallig dat er onder dat nummer met een - na de 06 ook een Richard naar voren komt.
Ik ben hier nog wat voorzichtig mee en wil niet de verkeerde beschuldigen maar toeval dat die naam meteen boven aan staat ?

https://www.google.nl/search?q=06-30174747
Dat is een flauwekulpagina..

Open het maar eens. Ze willen graag dat je a 0,90 per minuut gaat bellen.
https://www.telefoonboek.nl/zoeken/rich ... molenhoek/

Plaats reactie