www.frissedeals.nl. Chinese dropshipper die prulleke stuurt ipv bestelde.

Plaats reactie
john.habraken

Re: www.frissedeals.nl. Chinese dropshipper die prulleke stuurt ipv bestelde.

Bericht door john.habraken »

Zo'n website is allemaal lekker anoniem, maar elk bedrijf heeft een KvK nr en daar hoort een adres bij.

Misschien hebben gedupeerden hier iets aan.
Laatst gewijzigd door Moderator op 29-12-2020 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Adres verwijderd: website lijkt offline te zijn, kan geen gegevens verifiëren

RakeshR

Re: www.frissedeals.nl. Chinese dropshipper die prulleke stuurt ipv bestelde.

Bericht door RakeshR »

john.habraken schreef:
08-12-2020 15:34
Zo'n website is allemaal lekker anoniem, maar elk bedrijf heeft een KvK nr en daar hoort een adres bij. In dit geval   Danslaan 43 1326NC. Almere
KvK 56723474

Misschien hebben gedupeerden hier iets aan.
Beste mensen,

Hoe vervelend ik de situatie ook vind voor alle gedupeerden, is het niet de bedoeling mijn privé adres hier neer te zetten. Dit omdat iemand zijn huiswerk niet goed heeft gedaan.

Wij zijn De Beste Deals, onderdeel van OMS internetmarketing en hebben NIKS maar dan ook niks met Frisse Deals te maken. Met dank aan degene die zonder enig uitzoekwerk mijn privé adres hier op internet zet. Dit adres is idd ook het adres dat bekend is bij de KvK. Maar als je gaat zoeken bij de KvK is er werkelijk niets dat Frisse Deals aan ons linkt. Degene die mijn adres hier dan ook vermeld heeft, wil ik vriendelijk verzoeken deze te verwijderen en een volgende keer eerst goed onderzoek te doen alvorens adressen te gaan plaatsen.

Voor alle gedupeerden vind ik het uitermate vervelend, maar De Beste Deals, een handelsnaam van OMS internetmarketing uit Almere heeft hier NIKS mee te maken. Wij zijn transparant in wie we zijn en waar we zitten en hebben wel contact gegevens op onze websites staan. Je kunt gewoon met ons in contact komen of langskomen op kantoor! Zouden we dat doen als we mensen willen oplichten?

Ik vraag een ieder die mijn adres in zijn of haar review heeft gezet, om deze te verwijderen.

Groeten

Rakesh namens OMS internetmarketing uit Almere.

Plaats reactie