www.fit-tools.nl

Mylenehelpt

Re: www.fit-tools.nl

Bericht door Mylenehelpt »

Domeinnaam fit-tools.nl
Status actief
Houder Privacy Protected, Fit-Tools
Administratieve contactpersoon [email protected]
Registrar Tucows.com Co. 96 Mowat Ave. ON M6K 3M1 Toronto Canada
Technische contactpersoon
[email protected]
DNSSEC nee
Domeinnaamservers
ns-cloud-b1.googledomains.com
ns-cloud-b2.googledomains.com
ns-cloud-b3.googledomains.com
ns-cloud-b4.googledomains.com
Registratiedatum 2018-11-12
Datum laatste wijziging 2020-01-15
Administratie door NL Domain Registry

[email protected] (nog) geen meldingen

Mylenehelpt

EVO Trading Woerden

Kvk 75076012
Laatst gewijzigd door Moderator op 28-04-2020 18:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: NAW-gegevens verwijderd.

Wilsophie

Bericht door Wilsophie »

Het telefoonnr. klopt niet. Zijn maar 9 nummers en wat of wie is Mollie EVo trading Woerden? Is dat die "Sanne" of "Danielle? En wat kan ik met die gegevens als ze niet te bereiken zijn?

Wilsophie

Bericht door Wilsophie »

J Ik heb zelf op klachtenkompas mijn klacht gepost. Maar wat kan ik met "oei" als u wil helpen? Wat is Mollie en klopt het KVK nr wel want iedereen kan dit verzinnen en gezien de klachten op facebook en de knip en plakwerksite hebben we toch met oplichting te maken?

Wilsophie

Bericht door Wilsophie »

Mylenehelpt schreef:
06-04-2020 18:52
Domeinnaam fit-tools.nl
Status actief
Houder Privacy Protected, Fit-Tools
Administratieve contactpersoon [email protected]
Registrar Tucows.com Co. 96 Mowat Ave. ON M6K 3M1 Toronto Canada
Technische contactpersoon
[email protected]
DNSSEC nee
Domeinnaamservers
ns-cloud-b1.googledomains.com
ns-cloud-b2.googledomains.com
ns-cloud-b3.googledomains.com
ns-cloud-b4.googledomains.com
Registratiedatum 2018-11-12
Datum laatste wijziging 2020-01-15
Administratie door NL Domain Registry

[email protected] (nog) geen meldingen
Van het emailadres klopt niets. Ik krijg ook geen reactie op vragen op dat adres. Bovenstaande post zegt me helemaal niets, Wat moet ik daarmee?

Mylenehelpt

Wilsophie schreef:
07-04-2020 12:42
Het telefoonnr. klopt niet. Zijn maar 9 nummers en wat of wie is Mollie EVo trading Woerden? Is dat die "Sanne" of "Danielle? En wat kan ik met die gegevens als ze niet te bereiken zijn?
Hier Mylene helpt... zoals je ziet *helpt*... sorry, nu wel telefoonnummer correct.
Laatst gewijzigd door Moderator op 28-04-2020 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam verwijderd

Wilsophie

Bericht door Wilsophie »

Mijn vermoeden dat "Mylenehelpt" iets te maken zou kunnen hebben met Fit-tools gezien haar kennis van [...] en zijn telefoonnr en bankreknr enz..... lijkt bijna juist te zijn want vandaag had ik mijn geld terug op mijn rekening Wel via Mollie maar nu geen Rabobanknr. maar een ABN nr. Ik hoop dat ik andere gedupeerden hiermee kan helpen. Meld je oplichting ook bij Klachtenkompas. Zij helpen je verder.
Dank ook voor de hulp van de beheerder van dit forum.
Laatst gewijzigd door Moderator op 28-04-2020 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.

memyselveandy

Bericht door memyselveandy »

Wilsophie schreef:
08-04-2020 12:15
Mijn vermoeden dat "Mylenehelpt" iets te maken zou kunnen hebben met Fit-tools gezien haar kennis van [...] en zijn telefoonnr en bankreknr enz..... lijkt bijna juist te zijn want vandaag had ik mijn geld terug op mijn rekening Wel via Mollie maar nu geen Rabobanknr. maar een ABN nr. Ik hoop dat ik andere gedupeerden hiermee kan helpen. Meld je oplichting ook bij Klachtenkompas. Zij helpen je verder.
Voor 2 euro 23 kun je het register van KVK raadplegen. Dat heeft Mylenehelpt voor U gedaan. Gewoon om te helpen. U ziet werkelijk spoken en ik raad u aan om om wat meer te relaxen ipv dit forumlid hier te schofferen en uw beklag te doen bij de moderator met als gevolg dat uw helpster nu een permanente ban heeft.... u bent nu geholpen met gegevens omtrent uw verkoper. Mylenehelpt kan nu geen andere mensen meer helpen. Tevens is er door de moderator geen hoor en wederhoor toegepast. Uw suggestie dat Mylenehelpt wellicht iets te maken heeft met [...] en fit-tools.nl , is volledig uit de lucht gegrepen. Tevens had u VOORAF e.e.a kunnen googelen, dan had u hier nooit gekocht. Tevens had u ZELF kunnen uitzoeken wat Mollie is.
Werkelijk, wat een soap.
Laatst gewijzigd door Moderator op 28-04-2020 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Nachtwaker

Bericht door Nachtwaker »

Het adres is een virtueel kantoor adres, daar kan iedereen een adres regelen. Ik kan alleen maar iedereen afraden om iets te kopen bij een bedrijf op dat adres. Daar zitten heel veel onbetrouwbare bedrijven helaas.

Wilsophie

Bericht door Wilsophie »

Ik begrijp nog steeds niet wat "Mollie" doet in dit verhaal. Ik kreeg mijn geld retour via Mollie maar nu niet via de Rabobank maar via de ABN bank. Het is lastig om dat allemaal goed in kaart te brengen. Vind ik.

Wilsophie

Bericht door Wilsophie »

memyselveandy schreef:
08-04-2020 23:15
Wilsophie schreef:
08-04-2020 12:15
Voor 2 euro 23 kun je het register van KVK raadplegen. Dat heeft Mylenehelpt voor U gedaan. Gewoon om te helpen. U ziet werkelijk spoken en ik raad u aan om om wat meer te relaxen ipv dit forumlid hier te schofferen en uw beklag te doen bij de moderator met als gevolg dat uw helpster nu een permanente ban heeft.... u bent nu geholpen met gegevens omtrent uw verkoper. Mylenehelpt kan nu geen andere mensen meer helpen. Tevens is er door de moderator geen hoor en wederhoor toegepast. Uw suggestie dat Mylenehelpt wellicht iets te maken heeft met Florian van E. en fit-tools.nl , is volledig uit de lucht gegrepen. Tevens had u VOORAF e.e.a kunnen googelen, dan had u hier nooit gekocht. Tevens had u ZELF kunnen uitzoeken wat Mollie is.
Werkelijk, wat een soap.
Helaas is het geen soap maar werkelijkheid en hoe ik zelf had kunnen uitzoeken wat Mollie is weet ik niet, maar u spreekt uzelf dus tegen, bovendien kopieerde Mylenehelpt alleen post van Marktplaats en hielp zeker nergens. Of door de moderator hoor en wederhoor is toegepast, weet ik niet. Hoe weet u dat er een permanente ban is opgelegd? Of iets uit de lucht is gegrepen zou kunnen, maar kunt u niet bewijzen. Opmerkelijk is wel dat ik ineens mijn geld terugkreeg van een oplichter waarvan u zelf zegt dat ik vooraf had kunnen googlen en dus daar nooit gekocht zou hebben. Opmerkelijke post die u hier neerzet. Want hoe weet u dat er geen hoor en wederhoor is toegepast? Bent u ook een beheerder van dit forum?
Laatst gewijzigd door Moderator op 28-04-2020 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Wilsophie

Bericht door Wilsophie »

Dat je voor een paar euro nummers van KVK kan opvragen zou best kunnen maar dat Mylene dat tegen dit bedrag heeft gedaan is nog maar de vraag. Ik trek uw rol in deze kwestie ook in twijfel en ik hoop dat het beheer allert is op uw bijdragen.

Smurfke23

Bericht door Smurfke23 »

Ik heb ook bestelling geplaatst bij fit-tools en nooit ontvangen.. geen reacties op de mails die ik hen al gestuurd heb.

Kan iemand me helpen? Zijn er stappen die gezet kunnen worden om mijn centen terug te krijgen?

Ik woon in België. Het klachtenforum.nl kan mij niet helpen, gezien ik geen Nederlander ben :(

Plaats reactie