www.fit-tools.nl

Marsja

Re: www.fit-tools.nl

Bericht door Marsja »

Smurfke23 schreef:
17-04-2020 16:39
Ik heb ook bestelling geplaatst bij fit-tools en nooit ontvangen.. geen reacties op de mails die ik hen al gestuurd heb.

Kan iemand me helpen? Zijn er stappen die gezet kunnen worden om mijn centen terug te krijgen?

Ik woon in België. Het klachtenforum.nl kan mij niet helpen, gezien ik geen Nederlander ben :(

België
In België kan men melding doen van internetoplichting via www.meldpunt.belgië.be
Informatie over dit meldpunt: http://www.lokalepolitie.be/5355/home/4 ... ijken.html
Informatie over internetoplichting
http://www.politie.be/fed/nl/nieuws/56-internetfraude

dakkie010

Bericht door dakkie010 »

Hoi,

ik heb ook besteld heb netjes me pakketje ontvangen en retour gestuurd.
Nu heb ik een mail ontvangen dat ze me gaan terug betalen alleen tot op heden niks ontvangen.
Beetje stom van mij nadat ik besteld had pas gaan googelen en je snapt maak me nu best wel zorgen of ik ooit me geld retour ga krijgen.

Zayn2020

Bericht door Zayn2020 »

Fit tools valt onder EVO Trading.
[...] woont in [...]
Doe allen aangifte tegen hem zodat de politie hem kan oppakken.
Ook kan met via een kvk uitreiksel alle informatie verkrijgen over zijn adres in Breda.
In Woerden is helemaal niks wat bij fit tools of EVO Trading behoord.
Laatst gewijzigd door Moderator op 28-04-2020 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam en woonplaats verwijderd

T0etje

Bericht door T0etje »

Ik heb betaald maar mijn product nog niet ontvangen. Heb al een klacht in gediend bij klachtenkompas nu hopen dat ik mijn geld terug krijg.

Moderator
Site Admin

Bericht door Moderator »

De eigenaar van de webshop heeft ons laten weten het graag op te willen lossen met personen die zich gedupeerd voelen.

Ik heb de NAW-gegevens voorlopig even uit dit topic gehaald en ik heb de eigenaar gevraagd om toe te lichten hoe gedupeerden zich precies kunnen melden; de website lijkt momenteel namelijk offline.

Als ik meer weet, leest men het hier.

rianne.caris

Bericht door rianne.caris »

Ook ik heb het pakje niet gekregen maar wel betaald en wat ben ik boos! ik zit in de bijstand en nadat wij en ons zoontje van 6 alle drie het corona virus kregen wilde ik voor 1 keer mijn zoontje verrassen omdat hij ondanks het ziek zijn toch zo goed aan zijn schoolwerk thuis had gewerkt. Dit kan ik normaal nooit doen en nu word hij ook nog diep teleurgesteld. Bah, echt geen woorden voor dit soort oplichters. Het moest hun zelf maar eens gebeuren. Ik hoop van harte dat ik het geld nog terug kan krijgen. groetjes Rianne

Moderator
Site Admin

Bericht door Moderator »

Reactie van de eigenaar:
Door COVID-19 zijn onze levertijden negatief beïnvloed. Helaas hebben wij nu te kampen met levertijden van 3 tot 4 weken (de site fit-tools, staat en heeft altijd online gestaan https://fit-tools.nl/ ). Natuurlijk willen wij al onze klanten tevreden houden en alle problemen oplossen. Een van de redenen waarom wij zoveel negatieve recensies hebben gehad is waarschijnlijk omdat wij de vertraagde levertijd toch nog niet duidelijk genoeg hadden vermeld. Dit hebben wij deze week aangepakt en het duidelijk vermeld in de FAQ, Bestelling en Levering en bovenaan de pagina. Zodat klanten goed geïnformeerd zijn en weten dat als ze bij fit-tools bestellen er een lange levertijd is, door eerlijkheid en transparant te zijn hopen wij onze klanten gerust te stellen en zo geen klachten meer te ontvangen.

Voor het oplossen van de klachten op jullie forum hebben wij een email aangemaakt speciaal en alleen voor opgelicht avrotros. Via service[@]fittools[.]nl kunnen gedupeerden zich melden en zullen wij het netjes met de klant zijn/haar klacht oplossen.

Zo hoop ik het netjes en goed op te lossen zodat beide partijen weer tevreden zijn.

Moderator
Site Admin

Bericht door Moderator »

Heeft iemand volgens bovenstaande instructies contact opgenomen met Fit-Tools.nl en zo ja, heeft dat inmiddels tot enig resultaat geleid? Of blijft antwoord uit?

Leannesmile

Bericht door Leannesmile »

Mijn bestelling zou 8 mei geleverd worden. Na een aantal keer mail contact hoor ik alleen maar dat ze bezig zijn met mijn bestelling. BIj de track and trace staat dat mijn pakket uiterlijk 3 mei geleverd wordt. ondertussen is het 12 mei. Ik heb nog steeds niks binnen. Contact verloopt moeizaam en krijg geen concrete details over mijn bestelling. Ik wil graag mijn geld terug aangezien ik een behoorlijk bedrag heb uitgegeven op fit-tools.nl zelf zou ik daar nooit meer bestellen. slechte service en er wordt niet geleverd.

M Haagsma

Bericht door M Haagsma »

Ook ik heb een bestelling geplaatst, betaald maar nooit ontvangen. Wat kan ik doen, naast aangifte bij de politie? Ik begreep dat iemand de eigenaar zijn gegevens heeft geplaatst en dat er toen wel reactie kwam. Hoe kunnen wij ons organiseren?

Lars77

Bericht door Lars77 »

4 april een bestelling geplaatst. 16 april mail ontvangen ‘het is er bijna!’. Nog steeds niet ontvangen. Wel nette mails terug gekregen op mijn vragen in de trend van ‘excuus, levertijden zijn opgelopen’. Maar duurt nu wel heel erg lang/ te lang. Wilde annuleren maar dat kon niet (gaven ze aan via mail). Ik wacht nog steeds..... wil graag mijn geld terug.

robin.honders

Bericht door robin.honders »

10 april besteld. Nooit iets ontvangen.
Laatst gewijzigd door robin.honders op 26-05-2020 07:02, 2 keer totaal gewijzigd.

Tippie

Bericht door Tippie »

Dacht een leuke ketting voor mijn moeder te kopen voor 27 Euro. Pakketje kwam maar niet binnen. Toen ik Fit Tools na ging trekken, kwam ik allerlei vervelende berichten tegen. Ook het bericht dat de spullen rechtstreeks van Wish komen. Ik bestel vaker bij Wish en heb het kettinkje opgezocht en inderdaad: 1,90 euro. Toen ik na een aantal weken mijn pakje eindelijk kreeg, kwam het samen met mijn andere bestellingen van Wish in exact dezelfde verpakking. Wat een oplichterij. De ketting was zeker geen 27 euro waard. Wat een waardeloos prul. Durfde het mijn moeder niet te geven, omdat het er zo goedkoop uitzag. Ga hier nooit meer bestellen en raad het anderen ook af!

KoosA3nne

Bericht door KoosA3nne »

Hierbij wil ik ook een klacht plaatsen over EVO TRADING.
Wij hebben 18 april een haartrimmer besteld en nog steeds niets ontvangen. Was zelfs zo dat 2 dagen na bestelling een actie was van een 2e apparaat gratis. Mail over gestuurd geen reactie. Ook geen ordernummer gekregen. Wel direct geld eraf.
Enkele malen gemaild geen reactie.
Ook het adres van wat via dit forum aangemaakt is geen reactie. 🤬🤬🤬😡🤡
Wie kan mij helpen, Ik zie dat sommige het via via wel terug hebben gekregen.

deathrow

Bericht door deathrow »

Ik wacht nu ook al 2 maand op levering van mijn bestelling. Ik heb regelmatig gemaild, krijg altijd hetzelfde standaard mailtje over de verstraging terug. Daarnaast hoor je niks meer van ze terug als je vraagt over meer gedetaileerde tracking gegevens, of over annulering van de bestelling.

Op klachtenkompas heb ik een kleine 2 weken geleden ook een klacht geopend. Hier is pas op gereageerd nadat ik hen heb laten weten dat er een aangifte bij de E-crimes department gedaan gaat worden hiervoor. Uiteindelijke reactie ineens via mail met de vraag of ik 5 dagen geduld zou kunnen hebben en dan heb ik mijn geld terug. Ik heb ze tot deze vrijdag middag 12 Juni gegeven.

Ik zal jullie op de hoogte houden. Als klopt dat ik inderdaad mijn geld terug geef, dan zullen ze toch dingen doen die niet helemaal in de haak zijn, anders zullen ze niet ineens alles kunnne doen om geld te retouren.

Mocht dit niet gebeuren, dan gaat de aangifte gemaakt worden.

Tevens, te lezen via google is dat EVO Trading B.V. permanent gesloten is?

Korte Edit.
Wat rondspitten laat mij zien dat Fit-Tools onderdeel is van RIVO Ecommerce.
Nu gevestigd op de Trasmolenlaan 12 te Woerden.
Nu ook een vraag van mijn kant.....veel kantoren in een enkel pandje ok.... maar zoveel???
Volgens Drimble zijn er momenteel 687 inschrijvingen op dit adres.
480 inschrijvingen vanaf 2016. Dit lijkt mij stiekem wel een enorme red flag.

Plaats reactie