www.dinson.nl, www.tampia.nl, www.beautyhunter.nl, www.jenona.nl van Jens Timmers uit Uden

Marsja

www.dinson.nl, www.tampia.nl, www.beautyhunter.nl, www.jenona.nl van Jens Timmers uit Uden

Bericht door Marsja »

Is een dropshipper. Al in beeld bij facebook ali versus de rest.

Domeinnaam dinson.nl
Status actief
Houder Jens Timmers, shopjens
Administratieve contactpersoon [email protected]
Registrar Tucows.com Co. 96 Mowat Ave. ON M6K 3M1 Toronto Canada
Technische contactpersoon
[email protected]
DNSSEC nee
Domeinnaamservers
ns-cloud-e1.googledomains.com
ns-cloud-e2.googledomains.com
ns-cloud-e3.googledomains.com
ns-cloud-e4.googledomains.com
Registratiedatum 2020-07-15
Datum laatste wijziging 2020-07-15
Administratie door NL Domain Registry

Domeinnaam tampia.nl
Status actief
Houder Jens Timmers, Tampia
[email protected]
DNSSEC nee
Domeinnaamservers
ns-cloud-d1.googledomains.com
ns-cloud-d2.googledomains.com
ns-cloud-d3.googledomains.com
ns-cloud-d4.googledomains.com
Registratiedatum 2020-08-26
Datum laatste wijziging 2020-08-26

Laat zijn vrienden zogenaamde goede recensies schrijven.
Zijn spray kost op aliexpress 1,32 euro en is bedoelt voor de cockpit. Jens Timmers vraagt 19,95 euro. Misleiding, Gegochel met de recensies..

Jens, 17468 positieve beoordelingen in 14 dagen kan niet; spul is nog niet eens vanuit China in Nederland!

www.dinson.nl Geeft meldingen op https://www.politie.nl/aangifte-of-meld ... artij.html

www.tampia.nl

www.beautyhunter.nl
Laatst gewijzigd door Marsja op 08-11-2020 21:42, 8 keer totaal gewijzigd.

Marsja

Re: www.dinson.nl, www.tampia.nl, www.beautyhunter.nl, www.jenona.nl van Jens Timmers uit Uden

Bericht door Marsja »

https://nl-be.trustpilot.com/review/dinson.nl

96 % is zeer ontevreden over www.dinson.nl

JCL Ecommerce

Opgericht in april 2020
Uden
Bekijk alle nieuwe bedrijven in Buitengebied Uden-Oost
Detailhandel via postorder en internet
De onderneming JCL Ecommerce is gevestigd in Uden en is actief in de branche Detailhandel via postorder en internet. Het bedrijf is bij de kamer van koophandel geregistreerd onder kvk nummer 77895606 en is gelegen in Buitengebied Uden-Oost in de gemeente Uden. Bij JCL Ecommerce is 1 persoon werkzaam.

Meer weten over JCL Ecommerce?

Jady

Re: www.dinson.nl, www.tampia.nl, www.beautyhunter.nl, www.jenona.nl van Jens Timmers uit Uden

Bericht door Jady »

Verwarring voorkomen tussen "dropshippen" en "oplichting"

Ik vind dit forum nogal overdreven... Hierbij wordt het beeld gewekt dat er sprake is van oplichting. Ik kan mij enigszins inzien dat er sprake is van misleiding op de site met bijvoorbeeld koppen zoals "voor 23:00 besteld, morgen VERZONDEN", dit kom je echter tegenwoordig bij iedere dropshipper tegen!

Om deze reden en verwarring te voorkomen zal ik een definitie geven van wat dropshippen inhoudt, in plaatst van wat mevrouw Marsja hierboven onterecht als oplichting bestempeld... Dropshipping is een term uit de e-commerce die staat voor het principe waarbij de producent, groothandel of leverancier producten direct naar de eindgebruiker (de klant dus) stuurt. De webwinkelier, in feite de tussenpartij, houdt zich dus op logistiek gebied rustig en hoeft ook geen voorraad aan te houden. Het is dus absoluut geen oplichting, maar eerder een vorm van slecht ondernemen. Ik denk aangezien zijn jonge leeftijd dat de beste heer hier probeert te leren hoe de E-commerce of het ondernemen in elkaar zit. Hopelijk gebruikt hij zijn unieke talent voor adverteren in de toekomst op een beter businessmodel dan dropshippen.

Het klinkt allemaal (wel erg) gemakkelijk en voordelig. Veel startende webwinkeliers kiezen dan ook voor dropshipping om producten aan de man te kunnen brengen en zo een aardig zakcentje te verdienen. Al staan ze vaak niet lang genoeg stil bij de consequenties die dropshipping met zich meebrengt. Die gaan iets verder dan alleen de logistiek.

Iedere klant zal dus zijn pakketje gewoon ongeveer na 3 weken binnenkrijgen. Bij ontevredenheid kun je het beste afwachten tot het pakket binnen is en het dan retourneren. Dit is namelijk wettelijk verplicht en zullen ze dan ook aannemen. Hiermee heb jij alsnog je geld terug! Jens, als je dit leest, gebruik dit in de toekomst met kortere levertijden ;) Dan word je ook niet ontrecht bestempeld als "oplichter". Dus in het kort..het is geen oplichter, maar een dropshipper... (waarvan er duizenden zijn)

Marsja

Bericht door Marsja »

Jady schreef:
14-09-2020 17:00
Verwarring voorkomen tussen "dropshippen" en "oplichting"

Ik vind dit forum nogal overdreven... Hierbij wordt het beeld gewekt dat er sprake is van oplichting. Ik kan mij enigszins inzien dat er sprake is van misleiding op de site met bijvoorbeeld koppen zoals "voor 23:00 besteld, morgen VERZONDEN", dit kom je echter tegenwoordig bij iedere dropshipper tegen!

Om deze reden en verwarring te voorkomen zal ik een definitie geven van wat dropshippen inhoudt, in plaatst van wat mevrouw Marsja hierboven onterecht als oplichting bestempeld... Dropshipping is een term uit de e-commerce die staat voor het principe waarbij de producent, groothandel of leverancier producten direct naar de eindgebruiker (de klant dus) stuurt. De webwinkelier, in feite de tussenpartij, houdt zich dus op logistiek gebied rustig en hoeft ook geen voorraad aan te houden. Het is dus absoluut geen oplichting, maar eerder een vorm van slecht ondernemen. Ik denk aangezien zijn jonge leeftijd dat de beste heer hier probeert te leren hoe de E-commerce of het ondernemen in elkaar zit. Hopelijk gebruikt hij zijn unieke talent voor adverteren in de toekomst op een beter businessmodel dan dropshippen.

Het klinkt allemaal (wel erg) gemakkelijk en voordelig. Veel startende webwinkeliers kiezen dan ook voor dropshipping om producten aan de man te kunnen brengen en zo een aardig zakcentje te verdienen. Al staan ze vaak niet lang genoeg stil bij de consequenties die dropshipping met zich meebrengt. Die gaan iets verder dan alleen de logistiek.

Iedere klant zal dus zijn pakketje gewoon ongeveer na 3 weken binnenkrijgen. Bij ontevredenheid kun je het beste afwachten tot het pakket binnen is en het dan retourneren. Dit is namelijk wettelijk verplicht en zullen ze dan ook aannemen. Hiermee heb jij alsnog je geld terug! Jens, als je dit leest, gebruik dit in de toekomst met kortere levertijden ;) Dan word je ook niet ontrecht bestempeld als "oplichter". Dus in het kort..het is geen oplichter, maar een dropshipper... (waarvan er duizenden zijn)

Blabla... u bent toch die Jady die tegen betaling positieve recensies plaatst voor dit nare heerschap! Kap er mee, en zoek een fatsoenlijk beroep.
Laatst gewijzigd door Moderator op 18-09-2020 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Achternaam, woonplaats en Facebookprofiel verwijderd.

Moderator
Site Admin

Bericht door Moderator »

Jady schreef:
14-09-2020 17:00
Hopelijk gebruikt hij zijn unieke talent voor adverteren in de toekomst op een beter businessmodel dan dropshippen.
Hopelijk gebruikt hij zijn unieke talent om niet dezelfde bij elkaar gefantaseerde advertenties van niet-bestaande kopers onder min of meer dezelfde namen op meerdere webshops te gebruiken.

Afbeelding

En:

Afbeelding

En:

Afbeelding

Marsja

Bericht door Marsja »

wij zijn wel klaar met Jens Timmers, maar Jens Timmers is nog niet klaar met ons.

www.jenona.nl.

Domeinnaam jenona.nl
Status actief
Houder Jens Timmers, Jenona
[email protected]
DNSSEC nee
Domeinnaamservers
ns-cloud-e1.googledomains.com
ns-cloud-e2.googledomains.com
ns-cloud-e3.googledomains.com
ns-cloud-e4.googledomains.com
Registratiedatum 2020-09-28
Datum laatste wijziging 2020-09-28

Marsja

Bericht door Marsja »

www.jenona.nl uit Amsterdam. Nee Jens Timmers. Jouw kantoortje is in Uden. Maar ja, dat klinkt niet Zo sexy, he?

KristelG

Bericht door KristelG »

Hoi allemaal. Ook ik dacht via Tampia een mooie deal te sluiten. Nadat ik het pakket ontvangen had wilde ik het direct retour sturen omdat het totaal niet overeenkwam met mijn verwachtingen. Ik heb drie dagen gemaild en via het contactformulier op de website geprobeerd contact te krijgen maar dat lukte niet. Omdat ik via Ideal betaald had, heb ik via Molllie https://www.mollie.com/nl/consumers de contactgegevens van Tampia achterhaald. Het telefoonnummer gebeld en Jens gesproken. Hij verontschuldigde zich voor de slechte communicatie en heeft toegezegd het volledige bedrag van mijn bestelling terug te storten op mijn rekening. Ivm Corona hoefde ik het pakketje niet retour te sturen. Als ik volgende week het geld weer op mijn rekening heb staan, kan ik dit afsluiten. Vooralsnog goede hoop dat dat gaat lukken!

Marsja

Bericht door Marsja »

KristelG schreef:
09-10-2020 12:06
Hoi allemaal. Ook ik dacht via Tampia een mooie deal te sluiten. Nadat ik het pakket ontvangen had wilde ik het direct retour sturen omdat het totaal niet overeenkwam met mijn verwachtingen. Ik heb drie dagen gemaild en via het contactformulier op de website geprobeerd contact te krijgen maar dat lukte niet. Omdat ik via Ideal betaald had, heb ik via Molllie https://www.mollie.com/nl/consumers de contactgegevens van Tampia achterhaald. Het telefoonnummer gebeld en Jens gesproken. Hij verontschuldigde zich voor de slechte communicatie en heeft toegezegd het volledige bedrag van mijn bestelling terug te storten op mijn rekening. Ivm Corona hoefde ik het pakketje niet retour te sturen. Als ik volgende week het geld weer op mijn rekening heb staan, kan ik dit afsluiten. Vooralsnog goede hoop dat dat gaat lukken!
Support :support de lokale ondernemer! Trap niet in de Joshua Kaats motivation video’s. #rijksoverheid, Doe iets aan deze losers, de dropshippers. Hopeloze luie lui.

ettehad.arash

Bericht door ettehad.arash »

20201014_220209.jpg
20201014_220209.jpg (183.66 KiB) 4788 keer bekeken
Ik heb 2 bestellingen gedaan robot stofzuiger er waren veel goede reacties op facebook heb 80 euro betaald voor beide robots ik zal wss opgelicht worden :oops:

KristelG

Bericht door KristelG »

Dag allemaal, Hierbij een update van mijn bestelling: Ik heb afgelopen maandag (zoals Jens beloofd had) keurig mijn geld teruggekregen. IVM Corona hoefde ik het pakket niet retour te sturen. Ik vind dit heel netjes opgelost zo.

Marsja

Bericht door Marsja »

Dit komt wederom niet goed Jens Timmers uit Uden..

https://nl-be.trustpilot.com/review/jenona.nl

Marsja

Bericht door Marsja »

€ 19,65 30% Off | 1800Pa Multifunctionele Robot Stofzuiger, 3-In-1 Auto Oplaadbare Smart Vegen Robot Droog Nat Vegen Stofzuiger Thuis
https://a.aliexpress.com/_mqHBgnF

20 euro inclusief verzenden..

Bij Jens Timmers uit Uden bij www.jenona.nl 50 euro...incl. Verzenden.

https://jenona.nl/products/stofzuiger?v ... 0427377821

Plaats reactie