www.brandsly.nl

Plaats reactie
Naomis

Re: www.brandsly.nl

Bericht door Naomis »

Product van 59,95 besteld. Niet het product ontvangen van het filmpje en omschrijving. Ik mag 'm retourneren, op eigen kosten... naar China!
Tarief is v. a. 46 euro

Wat kan ik hiermee?

Moena

Bericht door Moena »

Niet kopen! Ketting met hanger gekocht voor mijn dochter. Product is niet het product waarmew geadverteerd wordt. Wat je krijgt is een goedkope siliconen hanger ipv gegraveerd zilver. Tevens net ontdekt dat Alixpres hetzelfde product verkoopt voor 10% van de Brandsly prijs. Je mag het terug sturen naar China op eigen kosten. Dit is duurder dan de ketting. Zij weten heel goed wat ze doen!!!! Trap er niet in!

Amela

Bericht door Amela »

OPGELICHT
Twee ogend hele mooie kettingen besteld voor de kerst,voor me dochters. Achteraf kwam me vriend met een beter en passender cadeau voor de dames, dus nog geen drie uur na de bestelling had ik ze mail gestuurd met verzoek voor annulering. Dat duurde twee a drie dagen en kreeg ik mail terug dat dat niet mogelijk was omdat het al onderweg was. Het duurde mij iets te lang aangezien ze in Nederland gevestigd zijn. Had ik ze na een tijdje twee keer weer mail gestuurd over het feit van waar het blijft. Geen gehoor, vandaag ruim een maand ben ik toch gaan googlen en struikel ik op jullie site dat er meerdere mensen zijn met het zelfde artikel die het niet hebben ontvangen.
Beetje jammer dat dat soort mensen makkelijk aan een nummer van kvk nr. Kunnen komen en mensen oplichten.
Ben diep in shock en het erge is dat het KERST CADEAU moest voorstellen. Ben blij dat ik wat anders had voor me lieve meiden, gaat wel aan me hart. Zeer jammer dit soort zwelling mensen.
Wees voorzichtig en gewaarschuwd.

YvetteV

Bericht door YvetteV »

In december een bestelling geplaatst bij Brandsly. Helaas nog steeds niets ontvangen en nu blijkt de website ook weg te zijn.
Ben dus bang dat ik mijn geld kwijt ben :(

Chanoa

Bericht door Chanoa »

Sendsly is van dezelfde persoon ook ik ben hier opgelicht.
Zeer vervelend maar ik denk ik meld het wel even.

Januari een beanbagg xxl besteld voor mijn vrouw haar verjaardag aantal keer antwoord gekregen daarna geen contact meer alleen bevestiging dat er binnen 48 uur contact word opgenomen.

Raylison Eugenio Bloem is de eigenaar.

Zeer vervelend maar is een leer voor de volgende keer

Plaats reactie