LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.android-stick.nl

Gesloten
evelien1985

www.android-stick.nl

Bericht door evelien1985 »

3 juli 2015 flinke bestelling geplaatst bij www.android-stick.nl. wegens overname zou het 2 weken duren voor ik de bestelling in huis kreeg. 118,65 betaald en een Bevestiging hiervan gekregen via de mail. Na 4 weken een email verstuurd (geen reactie) geprobeerd te bellen (geen reactie). Op facebook een privé bericht gestuurd (geen reactie). Vervolgens op de tijdlijn (facebook) van android-stick.nl een bericht geplaatst en eindelijk een reactie, ze boden hun excuses aan en zouden het uitzoeken. Middels een privé bericht (facebook) vroegen ze mijn telefoonnummer om telefonisch contact met mij op te nemen. Al met al zijn we 2 maanden verder en heb ik niks meer vernomen. De facebookpagina is verdwenen en de website is "tijdelijk" uit de lucht. 118,65 zo ineens weg! Kwijt en krijg het niet meer terug :( behalve aangifte weet ik niet meer wat ik kan doen :(

14peter

Re: www.android-stick.nl

Bericht door 14peter »

Ik zie dat ze het keurmerk van webwinkelkeur voeren. Heb je al met hun contact gehad? Meer informatie daarover vind je op deze pagina

evelien1985

Ja dat klopt, ik heb contact gehad met dit keurmerk. Zij zouden bemiddelen maar kregen geen contact met android-stick.nl. hierop volgend zouden zij vorige maand het keurmerk intrekken maar dit hebben ze om de een of andere reden nog niet gedaan.

14peter

Bericht door 14peter »

Probeer dan de ACM eens.

evelien1985

Dank u wel voor uw informatie! Ik heb direct een mail gestuurd.
Ergens hoop ik dat ik mijn geld terug kan krijgen ook al weet ik realistisch dat ik ernaar kan fluiten.

Gesloten