Wie kent www.petssupermart.com??

jack1957

Re: Wie kent www.petssupermart.com??

Bericht door jack1957 » 27-01-2017 08:57

Drie weken geleden een bestelling geplaatst bij Petssupermart en geen levering.
Op de site staan twee telefoonnummers. Er een gebeld en een voicemail ingesproken waarop geen reactie. Het ander nummer was toe buiten bedrijf. Opgezocht waar dit bedrijf zat. Deze blijkt te wonen in Sprundel Noord Brabant. Het adres bij mij bekend.
Dit is bij mij in de buurt dus ik erlangs. Ik bel aan en het zoontje des huizes doet open. De bewoner is een beetje bang van bezoekers want hij heeft een camera onder de dakgoot gehangen.De ouders zijn natuurlijk niet thuis. Na wat aandringen vraag ik of hij zijn vader of moeder wilt bellen en dat doet hij.
Ik krijg dan mevrouw aan de lijn. Ik vertel dat ik mijn spullen kom halen of mijn geld terug. Zij zegt niet op kantoor te zijn en dat ze het niet kan nakijken. Hetgeen ik besteld heeft moet uit Engeland komen vandaar er niet is geleverd. Op zich natuurlijk raar.
Ik zeg dat ze nog een week de tijd krijgt om de spullen te leveren of het geld terug te sturen en dat ik anders aangifte ga doen van oplichting. Dat wil ik nu doen maar kom op deze site uit en schrik hiervan dat er zoveel mensen de dupe zijn en dat deze oplichters nog steeds hun werk kunnen blijven doen. Als ik 10 km te hard rijd krijg ik een boete van 150 euro en deze oplchters blijven ongestraft. Waar hebben we in godsnaam Politie voor.

Debstar

Bericht door Debstar » 16-02-2017 14:45

stom stom stom, ik heb hier ook besteld, voor iets meer dan 100 euro en niks ontvangen, geen reactie op mail, telefoon of sms. ik ontvang graag het adres van deze mensen. ben niet van plan voor de deur te staan maar heb dan wel een kloppend adres voor aangifte en of aangetekende brief.

VKosumi

Bericht door VKosumi » 03-09-2017 09:28

Helaas ben ik de volgende in de rij. Heb al een aantal keer gemaild en daarin aangegeven dat ik het hier niet bij laat zitten, maar krijg geen reactie.
Zo frustrerend! Het gaat me niet eens zo zeer om die stomme €57,- maar om het principe. Ik bestel die spullen omdat m'n paarden ze nodig hebben.
. Daar moet toch iets aan gedaan kunnen worden??!!

Sake

Bericht door Sake » 26-09-2017 16:29

Hoihoi
Ik ben ondertussen ook opgelicht door deze site. Bestelling gedaan en betaald en nooit aangekomen. Verschillende keren gebeld, gemaild, gesmst. Allen zonder reactie. Weet iemand het adres van daar zodat ik eens persoonlijk kan langs gaan. Wil het hierbij niet laten. Aangezien er zoveel mensen al zijn opgelicht door de site iemand een idee hoe ik dit kan oplossen om mijn geld terug te krijgen?

Sake

Bericht door Sake » 26-09-2017 16:31

Kan u mij dat adres bezorgen? Ik wil er graag eens natoe gaan
Stuur maar naar [email protected]
Bedankt
jack1957 schreef:Drie weken geleden een bestelling geplaatst bij Petssupermart en geen levering.
Op de site staan twee telefoonnummers. Er een gebeld en een voicemail ingesproken waarop geen reactie. Het ander nummer was toe buiten bedrijf. Opgezocht waar dit bedrijf zat. Deze blijkt te wonen in Sprundel Noord Brabant. Het adres bij mij bekend.
Dit is bij mij in de buurt dus ik erlangs. Ik bel aan en het zoontje des huizes doet open. De bewoner is een beetje bang van bezoekers want hij heeft een camera onder de dakgoot gehangen.De ouders zijn natuurlijk niet thuis. Na wat aandringen vraag ik of hij zijn vader of moeder wilt bellen en dat doet hij.
Ik krijg dan mevrouw aan de lijn. Ik vertel dat ik mijn spullen kom halen of mijn geld terug. Zij zegt niet op kantoor te zijn en dat ze het niet kan nakijken. Hetgeen ik besteld heeft moet uit Engeland komen vandaar er niet is geleverd. Op zich natuurlijk raar.
Ik zeg dat ze nog een week de tijd krijgt om de spullen te leveren of het geld terug te sturen en dat ik anders aangifte ga doen van oplichting. Dat wil ik nu doen maar kom op deze site uit en schrik hiervan dat er zoveel mensen de dupe zijn en dat deze oplichters nog steeds hun werk kunnen blijven doen. Als ik 10 km te hard rijd krijg ik een boete van 150 euro en deze oplchters blijven ongestraft. Waar hebben we in godsnaam Politie voor.

Juul08

Bericht door Juul08 » 10-01-2018 22:08

Ik had op 28-12-2017 een bestelling geplaatst bestaande uit 4 artikelen. Op 3-1-2018 stond deze bij DHL als aangemeld. Een week lang gebeurde er niets. DHL gebeld en die gaven aan dat het pakket nog niet was aangeleverd en adviseerde mij om contact op te nemen met de verzender. Dat viel niet mee. Net als in voorgaande berichten kon ook ik geen contactformulier invullen en 1 telefoonnummer deed het helemaal niet. Ander telefoonnummer wel maar niet eens een welkomstboodschap van het bedrijf. Dus niet ingesproken. Toen maar bericht gestuurd via het informatieformulier voor producten. Ik kreeg er naar gevoel van en hoewel ik van te voren de website goed bekeken had voordat ik bestelde, toch nog eens gaan googlen. Kwam op deze site. Schrik en slik!
Wat schetst mijn verbazing: ik kreeg 's Avonds een bericht via DHL dat het pakket verzonden was. De volgende dag had ik mijn pakket. Compleet ook nog. Ik ben al met al blij dat ze actie hebben ondernomen en dat het snel goed kwam. Ik ben ook stukken goedkoper uit. Blijf ik het toch duister vinden dat de contactmogelijkheden alles behalve professioneel zijn. Was het een gelukstreffer bij mij?

GarduVin

Bericht door GarduVin » 11-01-2018 13:06

0653979679 Geeft meldingen op https://www.politie.nl/aangifte-of-meld ... artij.html
Zoek nummer FB.. Thyra Schijven uit Sprundel
0613006863 Geeft meldingen
https://nl.trustpilot.com/review/www.pe ... all&page=2

GarduVin

Bericht door GarduVin » 11-01-2018 22:50

GarduVin schreef:0653979679 Geeft meldingen op https://www.politie.nl/aangifte-of-meld ... artij.html
Zoek nummer FB.. Thyra Schijven uit Sprundel
0613006863 Geeft meldingen

NL36KNAB0255596391 geeft (nog) geen meldingen

https://nl.trustpilot.com/review/www.pe ... all&page=2

miriam.olipitz
Contacteer:

Bericht door miriam.olipitz » 16-02-2018 22:58

Ik ben de zoveelste die opgelicht is door petssupermart.
9 februari 2018 besteld en betaald.
Tot heden niets ontvangen.
Gemaild en gebeld. Geen reactie.
Het is een bedrag van 98.92 euro.
Is het nuttig om aangifte te doen?
En misschien advocaat in te schakelen?

GarduVin

Bericht door GarduVin » 17-02-2018 02:10

Google is je grote vriend bij aankopen. Kijk nog even alle tips en trucs na op http://www.opgeletopinternet.nl voor je overgaat tot aankoop. Voor nu aangifte doen, - geen 5 dagen wachten- , en je eventuele rechtsbijstand inschakelen. Die verhalen het eventueel.
Laatst gewijzigd door GarduVin op 20-04-2018 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.

lozevisser

Bericht door lozevisser » 17-02-2018 08:12

GarduVin schreef:Google is je grote vriend bij aankopen. Kijk nog even alle tips en trucc na op http://www.opgeletopinternet.nl voor je overgaat tot aankoop. Voor nu aangifte doen, - geen 5 dagen wachten- , en je eventuele rechtsbijstand inschakelen. Die verhalen het eventueel.
dat forum is uit de lucht omdat er niet genoeg aan viel te verdienen , de gedupeerden die zich daar al hadden gemeld en hoop hadden zijn dus feitelijk dubbel gepakt...

Jujuultje

Bericht door Jujuultje » 02-03-2018 12:45

Ik krijg een pakket binnen en heb daar nooit iets besteld. Ik heb m niet open gemaakt en weet nu niet wat ik ermee moet doen? Iemand tips?

Jujuultje

Bericht door Jujuultje » 02-03-2018 13:10

Jujuultje schreef:Ik krijg een pakket binnen en heb daar nooit iets besteld. Ik heb m niet open gemaakt en weet nu niet wat ik ermee moet doen? Iemand tips?
mijn man maakte hem open blijkt settop te zijn die we in september hadden besteld, en die nu pas binnen komt.

Minibesie

Bericht door Minibesie » 16-04-2018 22:58

Ook ik ben er in getuind. November 2017 een bestelling gedaan. Daarna hoorde ik niks meer. Vele malen geprobeerd te bellen en mailen. Nooit antwoord. Ook via dezelfde wegen aangegeven dat ik mijn geld terug wilde. Tot mijn grote verbazing kreeg ik een maand geleden een pakketje geleverd. Die heb ik geweigerd wegens te laat leveren. Weer bellen en mailen... niks... Twee weken later hetzelfde pakket en weer geweigerd... en weer bellen en mailen. Uiteindelijk was bij mij de maat vol en is er een boze mail die kant op gegaan en heb ik ze gemeld dat ik aangifte zou gaan doen als er binnen een week geen geld terug was. Na 6 dagen kreeg ik van ene Brigitte een mail terug dat het teruggestort was en dat ik niet moest gaan lopen dreigen, dat ik even normaal moest doen. En ja hoor, er is geld gestort! Alleen niet het volledige bedrag! Stel oplichters zijn het! Kan hier nu echt niks asn gedaan worden???

oneerlijk!!

Bericht door oneerlijk!! » 20-04-2018 18:06

De website http://www.opgeletopinternet.nl is jammer genoeg niet meer actief. Tegenwoordig gebruik ik https://meldnu.nl om gegevens te controleren als ik online aankopen doe

Plaats reactie