webwinkel fash-line

ronbalkema

Re: webwinkel fash-line

Bericht door ronbalkema »

Aanvullende reactie op mijn vorig bericht.

Ik heb inmiddels aangifte gedaan tegen Fash Line. Het duurt even met je DigiD via politie.nl. we zien wel of dit hetzelfde resultaat oplevert als die persoon die voor mij gepost heeft.

Gr. Ron

Ingedia

Bericht door Ingedia »

Eind december een mooie winterjas besteld. Tot nu toe niks ontvangen. In het begin werd er nog wel op mijn mail gereageerd maar nu helemaal niet meer. Ik bestel hier niet meer. Denk dat ik naar mijn winterjas kan fluiten.

ronbalkema

Bericht door ronbalkema »

Hoera,

doe allemaal aangifte tegen fash-line.

Ik heb afgelopen vrijdag aangifte gedaan tegen fashline via politie.nl. 2 uurtjes later kreeg ik al bevestiging van fashline met bericht dat binnen 2 werkdagen het geld teruggestort wordt (en of ik de aangifte dan wil intrekken).
Na 1 werkdag is het geld al teruggestort op mijn rekening.
Ik laat de aangifte staan, want het is onbehoorlijk handelen van hen. Wel heb ik politie.nl laten weten dat fashline terugbetaald heeft.

Kortom: Fashline komt alleen in actie als er aangifte gedaan wordt.

Gr. Ron
Appingedam

Jejoma

Bericht door Jejoma »

Wintersweater besteld, duurde eerst heel lang voordat ik wat kreeg. Mail gestuurd, als antwoord dat het tot maanden kon duren voordat artikel er zou zijn. Op 11/2 is er ineens een pakketje afgeleverd. Helaas is het NIET het artikel wat ik heb besteld. Men reageert tnt niet op mail hierover, en zijn ook niet via een andere weg bereikbaar.

Ferry1978

Bericht door Ferry1978 »

Hier hetzelfde riedeltje!

Politie ....tja net zo een wasseneus.
Kunnen niks willen niks doen niks! Ja je doorverwijzen naar derden. Van laat iemand anders dit maar opknappen.

Wat ik ook gedaan heb is alberto stegeman een mail gestuurd. Hoe meer hier naar toe mailen hoe groter de kans is dat we ze vinden? Nooit geschoten is altijd mis!

PhilP

Bericht door PhilP »

Vanmiddag om 14:08 aangifte bij Politie gedaan, om 14:40 had ik al bericht van Fashline dat het volledige bedrag wordt teruggestort binnen 2-3 werkdagen. Dus... allemaal aangifte doen bij de politie als je gedupeerd bent!

Mijn verhaal over Fashline:
23-12-20 bestelling 2 jassen, in totaal 95,99 en kreeg direct bevestiging
5-1-21 mail van Fashline; bestelling is onderweg inclusief trackingnummer. Kan 10-20 werkdagen duren. Dus 1 februari zou uiterste leverdatum zijn. Diverse malen het trackingnummer gecheckt maar tot op heden: "temporarily no tracking info"
5-2-21 ik gemaild naar [email protected] waar de jassen blijven. Geen reactie gehad.
Vandaag (17-2-21) gemaild naar zelfde klantenservice en daarna las ik alle berichten over dit malafide bedrijf. Acuut aangifte gedaan en voilà! Het heeft geholpen! :-)

bertroeleven

Bericht door bertroeleven »

op 12 januari heb ik een trui besteld en op 19 januari een bevestiging gekregen.
Op 4-2 een mail gestuurd waar het blijft maar nog steeds niets ontvangen. Ik moest 5-7 dagen wachten maar nog steeds niets ontvangen,
Ik ga maar aangifte doen bij de politie want het zal wel nooit komen. Als ik al de rivieuws lees ben ik niet de enige dus zal er zeker niets meer bestellen.

helma.vanlierop

Bericht door helma.vanlierop »

Ik heb in januari 2 truien besteld en €79,98 betaald. Kreeg direct een bevestigingsmail. Even later een mail dat de bestelling onderweg was. Daarna hoor ik niks meer. Ik heb ze al diverse keer gemaild dat ik mijn geld terug wil hebben maar hoor uiteraard niks. Had ik alle recensies maar eerder gelezen.

MZon

Bericht door MZon »

Zo te zien ben ik niet de enige. Ik ga ook aangifte doen. Ben mijn geld kwijt. Belachelijk.
Dank voor de tip om aangifte te doen!!

BrandsR

Bericht door BrandsR »

Kan me bij alle bovenstaande reacties ook aansluiten. Op 9 januari 2 truien besteld voor samen 79,98 euro. Op 23 januari mail gestuurd en gevraagd naar de status van de bestelling en op 27 januari antwoord:

Bedankt voor uw bericht.
Door het hoge ordervolume zijn er op dit moment vertragingen.
Uw bestelling wordt verwerkt en wordt zo spoedig mogelijk verzonden.

Met vriendelijke groet
Anja van ondersteuningsteam

Gisteren (20 feb) mail gestuurd en aangegeven dat ik mijn bestelling annuleer en mn geld terug wil. Dezelfde dag antwoord:

Goedemiddag,
Dank u voor uw bericht.
De goederen zijn zeker verzonden.
Standaard levertijd: ca. 10- 20 dagen.
Zodra de goederen verzonden zijn, hebben wij geen invloed meer op de leveringstermijn.
Door een technisch probleem kunnen sommige trackingnummers slechts in beperkte mate worden opgevraagd.
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Vriendelijke groeten
support-team

Nogmaals aangegeven dat ik deze bestelling annuleer en mn geld terug wil. Zal ook melding maken via Politie.nl.

Cormijnten

Bericht door Cormijnten »

Nou ik heb ook 2 maanden geleden een trui besteld via daar en sinds dien niks geleverd mail gestuurd geen reactie
Word dus met zijn alle aangiften doen bij de Politie om deze oplichters te stoppen.

E.Cuperus

Bericht door E.Cuperus »

Ook ik ben dus de fout ingegaan om wat bij Fashline te bestellen. Ik heb na ruim 8 weken wel mijn bestelling ontvangen maar dit was een zeer slechte namaak. Na geprobeerd te hebben er met Fashline zelf uit te komen ( bieden nu 20% van het aankoopbedrag retour en dan mag ik de truien houden) toch besloten om aangifte te doen van deze oplichtingspraktijken.
Hopelijk doen meer van jullie dit en wordt de website uiteindelijk uit de lucht gehaald al begrijp ik inmiddels wel dat er veel meer van deze websites zijn die allemaal op een en hetzelfde adres in China gehuisvest zijn.
Nu maar duimen dat mijn geld terugkomt zodat ik ik dit bij een betrouwbare partij nieuwe kleren kan bestellen.

C. Dirkse

Bericht door C. Dirkse »

Ik heb zojuist aangifte gedaan. Ik heb in de afgelopen weken meerdere mails gestuurd over het slappe aftreksel dat ik veel te laat ontvangen heb. Het lijkt in niets op het product dat ik besteld heb. Ze boden me aan om 20% over te maken. Voordat ik akkoord ging, ontving ik een tweede mail dat dit bedrag aan mij geretourneerd zou worden. Ik heb direct gereageerd dat ik niet akkoord ging. Na meerdere mails boden ze 30% aan en verder standaard antwoorden. Ik heb aangegeven, dat ik niet akkoord ging en dat ik aangifte zou doen. Het gaat me nog niet eens zozeer om het geld, maar ik vind dat dit soort praktijken moeten stoppen!

Mrtblnk

Bericht door Mrtblnk »

Helaas ook hier problemen ondervonden met de bestellingen.
Twee bestellingen gedaan in januari, maar tot op heden geen reactie gehad.
Nu wil ik aangifte doen tegen het bedrijf via politie.nl en moet ik hier een URL invullen.
Ik ben naar de site gegaan en heb de link gekopieerd: https://fashline.nl/
Helaas geeft de site een foutmelding: "een url heeft minimaal de vorm xx.yy, bijvoorbeeld nu.nl".
Kan iemand mij misschien verder helpen?

C. Dirkse

Bericht door C. Dirkse »

Aangifte doen loont. Een dag later een mail dat ze het aankoopbedrag terug zouden storten. En het stond er dezelfde dag nog op. Wel het verzoek om de aangifte in te trekken. Maar ik wil wel, dat de melding in het systeem blijft, zodat de politie op een gegeven moment genoeg gegevens heeft, om de hele zaak op te doeken.. stoppen met deze praktijken!

Plaats reactie