webwinkel fash-line

Wieneke

Re: webwinkel fash-line

Bericht door Wieneke »

Ook ik heb nog niks binnen.. heb net voor de kerst besteld en zou 1 februari binnen komen.. mail gestuurt maar krijg vervolgens geen reactie terug :oops:

bazyan1350

Bericht door bazyan1350 »

Op 26-12-2020 heb ik bij Fashline iets besteld maar nog niet binnen(dat was 3-7 werk dagen!) . Op 9 jan email verstuurd en reactie was wij sturen zo sped mogelijk maar nog niet binnen. Ik heb vandaag 09-02-2021 aangifte gedan bij de politie en wil ik de hele geld terug (€ 59,99)

DLeeuwis

Bericht door DLeeuwis »

Ook ik heb een sweater/hoodie bij Fash Line gekocht (39,99)! Na betaling heel lang niets gehoord, nu al meerdere mails gestuurd maar totaal geen reactie! Stelletje oplichters zijn het! :!: wees gewaarschuwd en koop hier NIETS!

Kokkie123

Bericht door Kokkie123 »

Ook ik bedonderd door dit bedrijf erin gegaan voor €70 geen reactie niks. Hopen maar dat het goed komt maar ik heb er een hard hoofd in. En ze blijven ook maar door adverteren. Ik zal in het vervolg toch beter moeten googlen eer ik weer zo`n betaling ga doen. :oops:

Gerr0

Bericht door Gerr0 »

Wij zijn ook opgelicht.
Normaal altijd eerst even de reviews opzoeken, dit keer helemaal laten mee voeren met het leuke aanbod en de vele reclame op sociale media etc.
Je zou toch zeggen dat na alle slechte reviews zo'n site in een keer van het Web geveegd wordt om andere slachtoffers te voorkomen.

Wij gaan in ieder geval aangifte doen.

Laat je niet bedonderen door de duidelijke Nederlandstalige site. Als je bij contact kijkt is het een een of ander Aziatisch adres. Kan ook alleen maar fout gaan.

Veel sterkt voor de andere gedupeerde.

Harry29

Bericht door Harry29 »

Ik heb op 15 januari een trui besteld. Daarna wel een bevestigingsmail gehad van de betaling en, net als anderen, een traceringsnummer en 35% korting in het vooruitzicht bij de volgende bestelling. Nou, die komt er dus sowieso niet! Want nog steeds niks gehoord en nu ik de andere reacties lees, weet ik ook waarom... :evil:

daphnesienders

Bericht door daphnesienders »

Hoi,

Ik heb ook problemen met fash-line.
Met de kerst via facebook 2 jassen besteld. Beetje dom maar na de bestelling ben ik pas op google gaan kijken en zag allemaal berichten met slechte ervaringen. Gelijk een mail naar ze gestuurd.
Blijkt dat ze een max levertijd hebben van 120 dagen. Je krijgt wel gelijk een bevestiging van bestellen en daarna niks. Tot 18 januari toen kreeg ik een verzendbevestiging.
Nu vandaag 10 Februari 1 jas binnen gekregen.
Nou......
Ten 1e ander product
Ten 2e bij de zeeman verkopen ze betere qualiteit jassen🙄.
Nu maar zien hoe ik moet retourneren en hoelang het weer gaat duren.
BESTEL HIER NIET. TROEP!

Groetjes Daphne

Apepi

Bericht door Apepi »

:mrgreen:
Het is mij nog nooit gebeurd. Maar nu dus wel en ik voel me er allerbelabberdst onder. Leuke trui besteld en na 4 weken nog niks gehoord! Een mail gestuurd, geen teken van leven! Ik hoop dat ik het nog kan storneren!

Omapuppy

Bericht door Omapuppy »

Ook ik voel me opgelicht door flash-line ine. Heb 8 januari een jas besteld en heb hierover informatie ingewonnen omdat het zolang duurde voor ik mijn jas in ontvangst mocht nemen. Kreeg ook te horen dat het nogal druk was en het nog wel even kon duren. Kreeg onlangs een tracking nummer, maar die is onjuist. Ook mijn adres op de rekening klopt niet zag ik onlangs. Een adres in een andere plaats met wel de straatnaam correct, maar niet de letters van de postcode en dus de plaatsnaam. Je kunt geen mail sturen naar de pakketdienst. Want dat mailadres die je krijgt bestaat niet. Dus ik denk dat ik mijn 40 euro kwijt ben. NOOIT meer iets bij FLASH-LINE kopen dus.

Oedske

Bericht door Oedske »

Helaas ben ik ook bang dat dit bedrijf niet klopt. Op 8 januari bestelling gedaan, deze week wel iets ontvangen maar het lijkt niet op de afbeelding en omschrijving op hun side. Geen afleverbon of retourinformatie.
Geen reaktie op mail waarin ik vraag waarik het naar terug kan sturen. Weg 40 euro ben ik bang

Eilish

Bericht door Eilish »

Hier ook een bijzonder slechte ervaring. Na bestelling begin januari minimaal info. Soort standaardreacties op mijn mails. Bij bestellen had ik niet door dat levering zo lang zou gaan duren. Vandaag kreeg ik mijn bestelling binnen. Nou, een totaal ander shirt dan wat ik heb besteld. Kleuren zijn anders, maat klopt niet en is een dun shirt, terwijl ik een wintershirt (soort hoodie) had besteld. Ik heb er 1 mailtje achteraan gestuurd, ben benieuwd of ik iets terugkrijg. Absoluut ontevreden met dit bedrijf. Ik ben benieuwd of dit bedrijf op een of andere manier aangepakt kan worden. Ik heb me niet gerealiseerd dat mijn spullen uit China zouden komen (te gretig besteld). Evenzogoed zou de service dan nog wel goed kunnen zijn. Mijn les: niet meer bestellen bij dit soort bedrijven, gewoon weer bij bekende leveranciers in NL.

bazyan1350

Bericht door bazyan1350 »

ik heb aangifte gedan bij politie.nl en na 20 minuten heb ik de volgende reactie gekregen van fason-line.nl terug.
Hallo,

We hebben een e-mail ontvangen van de politie waarin staat dat u ons om meer informatie heeft gevraagd. Het spijt ons dat uw bestelling een bovengemiddelde levertijd heeft, wij hebben uw bestelling dan ook volledig teruggestort, u dient het geld binnen 2-3 werkdagen op uw rekening te vinden.

Als dit niet het geval is, neem dan nogmaals contact met ons op en wij zullen uw bestelling handmatig terugbetalen.

Het spijt ons zeer dat we u niet sneller konden helpen met uw aanvraag, u kunt uw goederen natuurlijk houden, ook al worden ze volledig terugbetaald.

Laat de politie weten dat we het probleem hebben opgelost.

Bij voorbaat dank.

Het ondersteuningsteam
en de volgende dag de hele bedrag terug geboekd. !

ilse.vd-meerakker-v-ham

Bericht door ilse.vd-meerakker-v-ham »

Ook ik heb helaas 2 vesten besteld via Fashline op 8 januari 2021.
Ik kreeg geen trackingscode toegestuurd, waarna ik contact heb opgenomen met Fashline.

Dit was hun reactie:
Goedemiddag, 
Het spijt ons, maar zodra de goederen zijn verzonden hebben we geen invloed op de levertijd.
De verzending van alle producten duurt tussen 10 en 15 werkdagen. 
In zeldzame uitzonderlijke gevallen (minder dan 1%) bedraagt de levertijd maximaal 16 weken.
Met vriendelijke groet 
Sarah van het Support-team

Ik schrok hiervan! Ik kan nu dus op geen enkele manier mijn producten tracken. Tevens spreken ze ineens van een levertijd van max 16 weken, terwijl tijdens het bestellen hier niks over terug te vinden is. Moet ik nu maar gokken óf en wanneer mijn vesten nog binnen komen?

In mijn geval reageert fashline wel op mijn mail. Maar het is wel raar dat zijn zelf ook niet kunnen aangeven waar de producten op dit moment zijn en wanneer ze geleverd worden. Zeer dubieus!

Tot op heden heb ik helaas nog geen vest ontvangen....

ronbalkema

Bericht door ronbalkema »

Dag lotgenoten,

Ik heb een 3,5 week geleden een jas besteld (en betaald). Met het trakcnummer krijg ik geen enkele match. Ook reageren zij niet op herinneringsmail. Ook ik heb pas laat reviews bekeken. Het leek via facebook allemaal zeer betrouwbaar.
Helaas.
er staat in 1 van jullie reacties dat het geen zin heeft aangifte te doen, maar dan veranderd er toch nooit iets?

Gr. Ron
Appingedam

Joinzz

Bericht door Joinzz »

Ook ik heb voor ruim 100 euro aan kleding besteld op de website op 05-01-2021 na het zien van de advertentie op Facebook. Ik zou binnen 7 dagen een bevestigingsmail krijgen voor verzending, welke ik nooit ontvangen heb. Op 05-02-2021 maar een mail gestuurd, ook hierop geen reactie :( . Denk inderdaad te zijn opgelicht als ik het zo lees! Hopelijk wordt er iets mee gedaan, bizar veel gedupeerden zo te zien!

Plaats reactie