webwinkel fash-line

Dijkstraatje

Re: webwinkel fash-line

Bericht door Dijkstraatje »

In januari trui besteld niks ontvangen dag centjes te laat de review gelezen begrijp niet dat politie consumentenbond er niks aan doet

Aarnoudse

Bericht door Aarnoudse »

In december 2020 een trui besteld voor een bedrag ad. 39,99 euro. Tot op heden nog niets mogen ontvangen. Op mijn diverse mails wordt inhoudelijk niet gereageerd, je krijgt een standaard mail terug. Ik ben voornemens om wel aangifte te gaan doen.

Weet iemand of er mogelijkheden zijn om gezamenlijk met andere gedupeerden juridische stappen te ondernemen tegen dit bedrijf?

Deze praktijken moeten gewoon stoppen!

Madjepadje

Bericht door Madjepadje »

Wat een kakbedrijf en nog waardelozere service. Half januari een vest een hoodie besteld. Krijg ik 2x het vest binnen afgelopen week.. zucht..
Maar geen reactie op mijn vraag waar de trui blijft. Terug sturen van 1 vest naar china zeggen ze. Krijg ik vast mijn geld niet mee terug. En gezien de kwaliteit van het vest zal de trui ook wel van heel ander krakkemikkig materiaal zijn. Ik heb normaal een L maar had voor de zekerheid xxl besteld. Is gewoon nog te krap!!! Kortom BESTEL HIER NEVER NOOIT!!! ZIJN OPLICHTERS.

H.keijzer6

Bericht door H.keijzer6 »

Heb in december bij fhasline 2 hoody,s besteld januari nog niets geleverd na zeer veel mailtjes sturen nu 1 hoody geleverd in maart ga veel mails sturen om ook de 2de binnen te krijgen ze leveren wel maar je moet heel veel geduld hebben en de kwaliteit is Chinees

iwanjacobs

Bericht door iwanjacobs »

begin januari 2 vesten besteld, waarvan één in de foutieve maat. Na 5 minuten kon ik die order al niet meer annuleren/corrigeren. Ik mocht hem wel terugsturen wanneer hij binnen zou komen. Nu 2 maanden later beide vesten nog niet ontvangen. Op mails van mijn kant wordt steeds gereageerd dat ze onderweg zijn met de track and trace link er bij. Deze verwijst echter niet naar enige zending. Al gedreigd met aangifte doen, maar ook daar wordt niet op gereageerd. Heeft er iemand binnen deze groep al aangifte kunnen doen of komt de politie niet in actie voor € 60,00?

ilse.vd-meerakker-v-ham

Bericht door ilse.vd-meerakker-v-ham »

Ook ik heb op 8 januari twee vesten besteld. Inmiddels is het 18 maart en heb ik nog steeds niks ontvangen. Ik heb gevraagd de bestelling te annuleren, maar krijg ook de melding dat de vesten al verstuurd zijn, en dus betaald, en dus biet geannuleerd kunnen worden. Ik kan na ontvangst het wel binnen 30 dagen terug zenden..... maar ja... ik ontvang maar niks....

Laurine1997

Bericht door Laurine1997 »

Jep. Ook ik heb kleding besteld in NOVEMBER en nog steeds niks ontvangen of iets gehoord. Heb mails gestuurd maar krijg geen reactie.. ik kan zwaaien naar m'n €70

Kasandra81

Bericht door Kasandra81 »

Helaas ook opgelicht door Flashline. Had een dure jas besteld. Was in Januari. Tussendoor meerdere malen een email gestuurd waar het bleef, maar moest gewoon geduld hebben. Vandaag kreeg ik een pakketje uit China binnen. Dit was niet de jas die ik had besteld. Het leek er een beetje op, maar was een waardeloze dunne stof, logo zat er niet op, kleur samentelling klopt niet. Op de site bieden ze een merk jas aan, maar je krijgt een slap aftreksel hiervan, gemaakt in China. Vandaag aangifte gedaan bij de politie. Helaas kunnen ook zij niks doen. Waardeloos dit.

H.Ras

Bericht door H.Ras »

Ook heb in januari bij Fash-Line schoenen besteld. Per ongeluk verkeerde maat beste vergeten 40 aan te klikken waardoor ik 35 bestelde. Direct een berichtje verstuurd dat het ipv 35, 40 moest zijn. Kwam er toen achter wat voor malafide website via face book dit was. Heb direct mijn order geannuleerd. Dagen later een berichtje dat ik de maat niet kon veranderen en dat de schoenen al waren opgestuurd,, terwijl ik de order had geanuleerd. Vandaag toch maat 35 binnen gekregen.
Wat kan ik hier aan doen.
De laarsjes zijn niet de laarsjes die ik besteld heb, qua maat maar ook de laarsjes zelf.

Toniewe

Bericht door Toniewe »

Up's...
Net op tijd de berichten over dit "bedrijf" op forum gezien...
waren bezig, om bestelling te plaatsen , maar hebben wij toch maar achterwegen gelaten

MiekevdW

Bericht door MiekevdW »

Ook ik ben er helaas in januari in getrapt en heb een trui besteld bij Fash-line. Uiteindelijk het herroepingsformulier alvast ingevuld klaargelegd in de hoop m’n geld terug te vragen als de deadline gepasseerd was. Maar eind vorige maand zowaar toch een pakketje van ze ontvangen na 3 maanden, helaas zat er een totaal andere trui (synthetisch vodje) in. Contact met ze opgenomen en nu reageerden ze zowaar snel, ik moest het op eigen kosten verzekerd retour sturen naar China. Ging het uitzoeken en het bleek dat terugsturen meer kost dan de trui zelf koste (€45,- vs €39,99). Dus weer contact opgenomen en nu bieden ze 20% geld terug of anders moet ik het toch echt opsturen op eigen kosten want ze hebben hier geen bedrijf. Ik ben daar nog niet op ingegaan, ik ben bang dat ik dan al mijn rechten verspeel maar ik heb geen idee of ik rechten heb. Weet iemand of je hier juridisch iets mee kan?
Laatst gewijzigd door MiekevdW op 10-05-2021 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie