webwinkel fash-line

Kirsten67

Re: webwinkel fash-line

Bericht door Kirsten67 »

Ik heb ook een bestelling geplaatst bij Fashline, op 04-01-21, en gister de bestelling binnengekregen, maar ben niet tevreden met de trui. Ziet er wel zo uit, maar past totaal niet. Andere maat gaat niks oplossen, want dat valt te klein uit. Waardeloze rommel, niet kopen.

JoJean

Bericht door JoJean »

9 januari laarsjes besteld bij Fash-line..
(Eerste keer dat ik zoiets online bestelde)..
Weg geld, geen laarsjes, geen reactie op mail
Voel me flink belazerd!

Richsimo65

Bericht door Richsimo65 »

Fash line,
Is GEEN bedrijf DIE OPLICHT .
Wel moet je heel veel geduld hebben om je product bezorgd te krijgen. Dit komt allemaal uit China. Ze werken met dropshipping en daarom duurt het zo lang.

Ik had 23 december een bestelling geplaatst en wilde niet langer wachten en daarom had ik een aangifte gedaan bij de politie, ( ik had geïnformeerd en blijkt dat zij zich niet helemaal houden aan de regels van de nederlandsche wetgeving) hoe precies weet ik niet maar dat heb ik gelezen ook weer van iemand die een bestelling bij hun had geplaatst. Ik heb ze gemaild hierover en wilde mijn geld terug en direct een mail van fash line teruggehad dat ze het heel vervelend vonden en mijn geld binnen 24 uur teruggestort kreeg. Ik had gelijk mijn aangifte ingetrokken.
Samengevat als je een bestelling bij ze doet, moet je veel geduld hebben voor je de bestelling thuisbezorgd krijg.
Ik heb er leer uit getrokken om niet meer bij onbekende bedrijven een bestelling te doen of eerst informatie in te winnen over het bedrijf.

Luktniet

Bericht door Luktniet »

Zo kreeg ik mijn geld terug!

Via een advertentie op internet kwam ik terecht bij Fash-line.nl
Daar waar ik anders altijd eerst een onbekende winkel, organisatie, bedrijf, persoon Google... "vergat" ik dat nu en deed ik op 10 januari 2021 een bestelling bij Fash-line.nl.
Na mijn bestelling kreeg ik een bevestigingsmail met mijn ordernummer, de levertijd (2-7 werkdagen) en een korting van 35% op mijn volgende bestelling.
Op 28 januari had ik mijn bestelling nog steeds niet in huis waardoor ik het niet meer vertrouwde. Bij de eerste zoekopdracht op Googke kreeg ik meteen een heleboel hits met "oplichters".
Tussen alle verhalen en reacties las ik de tip van iemand om aangifte te doen (ook als de politie aangeeft dat het zinloos is) en dan bij stap 4 aan te vinken dat je wilt dat de politie "de verkoper" op de hoogte stelt van jouw aangifte en je emailadres aan hem/haar geeft. Zo kreeg deze persoon zijn geld terug.
Daarop heb ik aangifte gedaan via politie.nl en idd aangegeven dat ik wilde dat de politie "de verkoper" zou berichten.
Volgens de politie had het geen zin aangifte te doen maar je kon aanklikken "toch aangifte doen". Dat heb ik gedaan en zo dus toch aangifte gedaan.
Ik kreeg binnen een half uur na mijn aangifte een mail van het ondersteuningsteam van Fash-line dat mijn bestelling geannuleerd was, ik mijn volledige aankoopbedrag met 2 á 3 werkdagen teruggestort zou krijgen en of ik alsjeblieft dan mijn aangifte meteen wilde intrekken.
Dat heb ik niet gedaan. Ik heb eerst afgewacht of ik mijn geld terug zou krijgen.
Na 4 dagen (weekend ertussen) heb ik inderdaad het volledige bedrag teruggekregen en nu ook mijn aangifte ingetrokken.
Ik ben heel blij dat het voor mij geen dure les was en raad iedereen aan hetzelfde te doen!
Bedankt voor de goede tip!

Desiree1974

Bericht door Desiree1974 »

Ook wij zijn opgelicht.
Me man heeft 18 januari besteld en dan krijg je 3 dagen later dat pakketje is verzonden.
Nou,we hebben nog steeds niks.
We hebben gemaild gisteren en weer geen antwoord.
Me man heeft vandaag ook nog gemaild tot nu toe nog even niks gehoord.
Zeer triest en dat ze dan mogen reclame maken op Facebook.
Geen nummer waar je heen kan bellen,maar hup wel geld weg.
Wat een stelletje idioten heb je toch.
Ze moeten eens wat eraan doen tegen die oplichters.
Hopelijk kan opgelicht hier iets mee gaan doen.
Dat wij toch ons geld terug kan krijgen.

Anita21

Bericht door Anita21 »

Ook ik ben er in gestonken. Heb net 30 min geleden aangiften gedaan via politie.nl
Na 15 minuten een mail van fashline dat mijn bestelling is geannuleerd en dat mijn geld retour wordt gestort. En of ik mijn aangifte wil in trekken.

Wat mij stoort is dat als ik mijn geld terug heb ik mijn aangiften moet intrekken. Niet alleen o.dat fashline dat vraagt maar dat is ook wat ze bij de politie aangeven. Als mijn geschil is opgelost moet ik de aangifte intrekken. Wat betekend dat ze dus gewoon door kunnen gaan met hun shop en mensen oplichten!!!!!

bheiloo76

Bericht door bheiloo76 »

Ik heb ook wat besteld bij fashline... Tot op heden nog steeds niet binnen... Ik heb ze dinsdag 2 februari gemaild maar nog steeds geen reactie op dit e-mailtje.... Ik wacht het af maar als ik dit zo lees ben ik ook de pineut... Wat ik vreemd vind is dat je eerst aangifte moet doen bij de politie willen ze dan pas actie ondernemen.... Dit moet echt stoppen.....

[email protected]

Bericht door [email protected] »

Ook ik ben erin getrapt...
Tijdens een onoplettend moment in mijn nachtdienst zag ik een leuke trui voorbij komen.
Voor 39,99. Het bleek een trui van Fash-line te zijn.
Besteld; wel betaald met Credit-card.
Het was 10 januari 2021.
Na meerder malen mailcontact te hebben gehad, ik wilde de bestelling annuleren maar dat was volgens het bedrijf (mag je oplichters een bedrijf noemen?) niet meer mogelijk.
Op 3-2-2021 de bestelling ontvangen.
Nou ja bestelling... Ik bestelde een warme sweattrui maar ontving een oerlelijk longsleeve shirt. Een shirt die, al zou ik deze op gratis afhalen Marktplaats zetten, nog geen hond op af zou komen.
Nu ben ik met de bank in gesprek vanwege de geleden schade. Ik hoop nog op teruggave van mijn geld.
Fash-line zijn absoluut OPLICHTERS!

DylanoKruitbosch

Bericht door DylanoKruitbosch »

Ik ben inderdaad ook opgelicht.
Na de bestelling meerdere malen contact gezocht, maar nooit een reactie ontvangen.

Een jas besteld, maar nooit gekregen!

Sannevh

Bericht door Sannevh »

Wij hebben 6 weken geleden een bestelling gedaan bij fashline.
Nog steeds niks ontvangen en ook geen reactie meer op onze mails.
Dus ook wij zijn de sjaak

Weetikveel

Bericht door Weetikveel »

Prachtig sweatshirt besteld op 8.1.2021 maar uiteraard nog niets ontvangen. 1x berichtje terug ontvangen op mijn mail maar dat zegt niets. Deze club heeft op FB nog veel meer aanbiedingen (Flora, Deliso etc. Etc. ) dus pas op; zodra de grond onder de voeten te heet wordt veranderen ze hun naam.

Rik E.

Bericht door Rik E. »

Ik vrees dat ik er deze keer ook in ben getrapt. Via social media terecht gekomen op een website die legitiem en professioneel oogt. Tegenwoordig check ik dit soort bedrijfjes meestal, maar dat had ik nu toevallig niet gedaan. Stom van me. Ik dacht twee leuke truien te kopen (18-01-2021) voor mijn man zijn verjaardag op 29-01. Inmiddels is het 6 feb en heb ik nog niets mogen ontvangen.

Ik heb al wel een keer contact opgenomen met fash-line om te informeren naar de trackinginfo waar niets in leek te gebeuren. Daar werd wel op gereageerd en gevraagd naar het ordernummer. Ik wacht nu nog op een respons.

Helaas kwam ik pas na de bestelling tot de conclusie dat hier sprake moet zijn van dropshipping en dat vind ik misleidend. Je denkt namelijk kwaliteit te kopen, vervolgens duurt het lang en is de kans groot dat het product inferieur is en je tot de conclusie komt dat je teveel hebt betaald of erger nog... Dat je het product wellicht niet ontvangt.

Ik hoop alsnog op een vlotte levering. Inmiddels heb ik al wel gevraagd naar de procedure om de producten te retourneren en geld terug te krijgen.

Suzan Boshouwers

Bericht door Suzan Boshouwers »

Helaas ook iets besteld. Niet op gelet. Jongens maak hier even werk van. Want door de lockdown zitten mensen al thuis. Deze gasten moeten ff gemangeld worden.

Fifi

Bericht door Fifi »

I order a winter jacket from fast-line in December 30 but I still did not get the jacket nor did I get my money back. After contacting them through email they said that they already have ordered it, but I did not recieve any thing.

Ingrid widdershoven

Bericht door Ingrid widdershoven »

Heb 13 Jan. Schoenen €59,99 gekocht en dus betaald bij Fash-Line. Heb mails naar Fash-line gestuurd maar helaas totaal geen reactie’s! Je kunt ook geen contact krijgen.
Graag zou ik mijn geld terug willen hebben
want Fash-Line is pure oplichting!!

Plaats reactie