Webwinkel emerald beautylife is niet correct met zaken doen.

Plaats reactie
Anoniem4321

Webwinkel emerald beautylife is niet correct met zaken doen.

Bericht door Anoniem4321 » 19-10-2017 20:09

Beste allemaal, ik had onlangs een slechte ervaring met online kledingwinkel emeral beautylife uit middelburg. Op 25-7-2017 bestelde ik daar een jurkje van 65,34 euro... omdat de bestelling boven de 30 euro was, was de verzending gratis. Na 9 dagen wachten had ik het bestelde artikel eindelijk in mijn brievenbus , maar goed... het jurkje beviel me in het echt niet, want ik vond de stof veel te dik dus besloot ik om het terug te sturen... de eerste keer kwam na 2 dagen het pakketje terug waarop ik het opnieuw verstuurd heb... ik kreeg van de online winkel geen bevestiging via email voor ontvangst, wat eigenlijk normaal wel is. Ik had gelezen op hun site, bij hun beleid dat bij retouneren de verwerking tot een maand kon duren. Ik heb iets meer dan een maand gewacht tot ik maar eens ging kijken op mijn paypal rekening of het geld al was terug gestort... normaal als terug betaling het geval is... krijgt men van paypal een email waarin staat dat er een terug betaling heeft plaats gevonden, maar die had ik niet gekregen dus heb ik gewoon even gekeken voor de zekerheid want paypal kan ook een foutje maken, maar dat was niet het geval want, er was nog steeds geen geld terug gestort. Toen heb ik een email gestuurd naar emeral beautylife en gevraagd wanneer ik eindelijk mijn geld terug krijg?, ik kreeg geen antwoord op mijn email ik heb toen 1 dag later telefonisch contact opgenomen met hun maar er werd ook niet opgenomen. En toevallig kreeg ik op die dag een email van paypal dat er een terug betaling van 55,82 euro van emeral beautylife werd verwerkt en de verwerking uiters zou duren tot 8-9-2017... ik dacht 55,82 Is wel te weinig want ik betaalde 65,34 euro zonder verzendkosten... weer heb ik contact opgenomen met emerald beautylife om te zeggen dat het bedrag niet klopt.... En weer kreeg ik geen antwoord. Er gingen een aantal dagen voorbij, toen kreeg ik van paypal een email met het bericht dat de terugbetaling door emerald beautylife was geannuleerd. Ik heb toen direct een geschil geopend want dacht hier klopt niks van... ik heb een bericht achter gelaten voor de online winkel en gezegd dat ik het geld terug wil en het hele bedrag.... ik kreeg weer geen antwoord tot dat ik het geschil opwaardeerde tot een claim, pas toen kreeg ik een bericht van emeral beautylife en werd er gevraagd om mijn bankgegevens zodat ze daar het geld op konden storten... wat eigenlijk vreemd is want, als je met paypal betaald word het geld ook daar terug gestord. Ik heb toen nog een week gewacht tot ik eindelijk het geld op mijn bankrekening had maar geen 65, 34 euro maar nu... 55,25 euro :roll: pfff ik weer een email gestuurd na hun en gezegd dat ik niet het hele aankoop bedrag terug heb gekregen ! Waarop ik pas 3 dagen later een antwoord op kreeg... En werd er zo mooi verteld dat hun niet de verzendkosten terug betalen. Ik weer een email gestuurd want (de telefoon werd weer niet opgenomen) en gezegd... het jurkje staat op de site en het kost 65,34 euro en bij een bestelling boven de 30 euro is de verzending gratis... dus er zijn geen verzendkosten... graag wil ik het tekort ook terug... maar er werd gewoon volgehouden dat de verzendkosten niet vergoed worden. En trouwens 10 euro verzendkosten binnen Nederland voor brievenbuspakje zonder track En trace code erg duur he? Ik heb daarna nog een mail gestuurd maar ik niks meer gehoord! Beste mensen pas op waar u uw kleding of goederen besteld... emerald beautilife is geen webwinkel die eerlijk handelt !!

siska.van-straten
Contacteer:

Re: Webwinkel emerald beautylife is niet correct met zaken doen.

Bericht door siska.van-straten » 10-01-2018 13:46

Hallo,

Ze zijn zeker niet correct! Ik heb twee weken voor kerst een bestelling bij ze geplaatst van een zwarte jumpsuite maar nog steeds niets ontvangen. Erg jammer want ik had hem juist met de feestdagen aan willen hebben. Ik moest betalen bij aankoop en ik dacht laat ik het er voor één keer op gokken. Had ik dat maar nooit gedaan want nu heb ik niets. Ze reageren bij mij niet op mails en de telefoon doet het niet en/ of wordt niet opgenomen. Een zeer duister zaakje dus.

lozevisser

Bericht door lozevisser » 12-01-2018 07:33

Artikel 1. Algemeen

1.1 Onder 'Emeral Beautylife' wordt in deze algemene verkoopvoorwaarden verstaan: de webshop van ANX V.O.F. voor zover daarvan niet uitdrukkelijk schriftelijk is afgeweken

lozevisser

Bericht door lozevisser » 12-01-2018 07:37

ANX
Hoofdvestiging

KVK 55994466
Vestigingsnr. 000025593013
4336CS
Middelburg

... www.anxservice.nl, www.emeralbeautylife.nl, www.ontbijtzeeland.nl.. Webdevelopment ...

Plaats reactie