website praktijkgroenewegen.nl

Plaats reactie
sabrina.dams
Contacteer:

website praktijkgroenewegen.nl

Bericht door sabrina.dams » 31-07-2017 10:15

ik denk dat ik me laten vangen heb. ik heb een paar nike besteld bij praktijkgroenewegen.nl.
zijn er nog mensen die daar besteld hebben?
en de ervaringen ermee.

InternetVigilantes

Re: website praktijkgroenewegen.nl

Bericht door InternetVigilantes » 02-08-2017 01:07

Lang verhaal kort: 100% zeker frauduleuze website. Lees maar eens hun algemene voorwaarden en hun privacybeleid door. Slecht Nederlands, alsof het automatisch vertaald is. Ergens op de site wordt een mailadres vermeld wat ik hier niet mag vermelden vanwege de forumregels. Verdere zoekopdrachten op dat emailadres geven een aantal sites met precies dezelfde inhoud, alleen in een andere taal. Ook automatisch vertaald.

Dit waren de andere websites die ik zo snel even vond:
Allemaal sites waarvan de domeinnaam helemaal niks te maken heeft met de inhoud: waarschijnlijk heeft de oplichter deze domeinnamen gekocht om enige 'autoriteit' te krijgen door oude domeinnamen te gebruiken.

Waarschijnlijk is de oplichter buitenlands, mogelijk niet eens Europees. Alhoewel ik je zeker aanraad aangifte te doen heb je een kleine kans je geld terug te krijgen tenzij je met een creditcard betaald hebt.

Ookal is de kans klein dat je ooit je geld terugziet is het belangrijk om wel aangifte te doen zodat de politie een onderzoek kan starten!

Je lijkt dus inderdaad opgelicht te zijn.

Ik kijk nog even verder naar de sites!

Plaats reactie