electroboetiek.nl uit Eindhoven

A. Asila

Re: electroboetiek.nl uit Eindhoven

Bericht door A. Asila »

vandaag dezelfde reactie van de politie ontvangen. oplichting is blijkbaar geen strafbaar feit volgens de politie. die gasten lachen zich kapot terwijl ze ons geld aan het tellen zijn. pffffffff

Martens

Bericht door Martens »

FrKi schreef:
29-04-2020 17:32
Een kleine update na digitaal aangifte gedaan te hebben op 27-04-2020.
Zojuist 29-04-2020 bericht gehad van de politie......
We hebben uw aangifte bekeken en komen tot de conclusie dat er geen sprake is van een strafbaar feit en daarom kunnen wij uw aangifte niet in behandeling nemen !
Is er iemand waarvan de aangifte wel serieus wordt genomen ?
Exact dezelfde reactie gehad en ik heb wederom een nieuwe online aangifte gedaan. Hier wordt je toch helemaal gek van?!
Er zou geen sprake zijn van een strafbaar feit. Dus je mag blijkbaar in NL spullen online verkopen en ze vervolgens NIET leveren.
Dit zou betekenen dat misdaad in NL inderdaad loont! Het is gewoon te zot voor woorden. Met al die info die we hebben doorgegeven aan de politie zou het voor hun een koud kunstje moeten zijn om de heer Jawad Rezei in de boeien te slaan, maar zo te zien doet de politie liever helemaal niets. Wanneer komt de politie eens in actie tegen dit soort gasten??

cornelK

Bericht door cornelK »

Vandaag via de mail van de Politie het bericht ontvangen, dat er geen sprake is van een strafbaar feit. Blijkbaar nogal moeilijk te bewijzen! Hierbij een link van een artikel waarin het het een en ander wordt beschreven:
https://www.hupkesadvocaten.nl/opgelich ... chter-aan/
Is er een advocaat te vinden die ook slachtoffer is en pro deo een civielrechtelijke zaak wil beginnen, namens iedereen die gedupeerd is?!

Robin2804

Bericht door Robin2804 »

Niet accepteren ! bij mij heeft de politie tot 2 keer toe ook de zaak afgedaan als niet strafrechtelijk te vervolgen, maar dat is bij online aangifte want ik heb vandaag een telefonische aangifte afgedwongen en het rechtsbureau heeft aangegeven dat het daadwerkelijk een strafzaak is omdat de website nep is, is trouwens sinds vorige week offline, de keurmerken zijn vals en het bedrijf heeft nooit gezeten op het adres wat ze opgegeven !

Robin2804

Bericht door Robin2804 »

Iedereen, zoals eerder vermeld niet accepteren !
Het is standaard beleid bij de politie om dit soort zaken af te wijzen, het is dus wel daadwerkelijk een strafzaak.
Indien iedereen dit accepteert en niet blijft proberen worden problemen nooit opgelost !
Mijn onderzoek wijst uit dat er helemaal niks klopt aan dit bedrijf, website is nep, telefoon is via een computer
men heeft adressen waar dit bedrijf nooit heeft gezeten, keurmerken zijn vals en deze meneer heeft meerdere bedrijven.
Hou vol ! doe aangifte en dwing een telefonische aangifte af bij de politie zoals ik heb gedaan . !

Plaats reactie