Dhr Bakker van Webhosting Europe

Plaats reactie
Femke007

Dhr Bakker van Webhosting Europe

Bericht door Femke007 »

Ik ben op zoek naar personen die ervaring hebben met dhr. Bakker van Webhosting Europe.

Onlangs werd ik gebeld door telefoonnummer 079-2033071. De man die ik aan de lijn had, dhr. Bakker, beweerde dat iemand mijn domein-/bedrijfsnaam had geclaimd en dat ze bij mij wilden nagaan of ik dat wel wilde.

Ze hadden mijn domeinnaam 'in quarantaine' en ik kon uiteraard deze terugclaimen. Gedurende het telefoontje heb ik de man aan de lijn gehouden en ondertussen ingelogd bij mijn eigen webhostingbedrijf waar ik zag dat de betreffende domeinnaam echter nog gewoon vrij was. Ik heb deze vervolgens direct geclaimd.

Ik heb de heer Bakker gevraagd of het een overheidsinstantie is waarvoor hij werkt en dat beaamde hij. Kent iemand dit bedrijf? En is dit een bedrijf dat vanuit de overheid opereert? Ik kan namelijk online nergens iets vinden.

vwcamper

Re: Dhr Bakker van Webhosting Europe

Bericht door vwcamper »

Vandaag hadden wij ook ene Roy Bakker van Webhosting Europe aan de telefoon. Een ander bedrijf zou de domeinnaam van ons bedrijf met de extensie .com willen claimen en zij vroegen daar toestemming voor.
Het was een erg vreemd verhaal en mijn man heeft gezegd dat we terug zouden bellen, aangezien ik de website zaken beheer.
Terug op kantoor heb ik direct die domeinnaam opgezocht en deze was nog niet bezet, gelijk geclaimd en terug gebeld met het idee om ze voor het blok te zetten. Het was mij op dat moment al duidelijk dat dit niet van geen kant klopte.

Ik kreeg dhr. Bakker,(zelfde telefoonnummer zoals eerder genoemd) aan de lijn, zijn collega was even bezig of ik kon wachten. Na even in de wacht (met bijpassend muziekje) te hebben gestaan vroeg hij of ze weer konden terug bellen.
ik heb gemeld dat ik daar geen tijd voor had en zij ons benaderd hadden en iets wilde weten ze dat NU konden vragen. Hij begon te hakkelen en stamelen dat het niet meer nodig was en hing snel op.

Volgens mij klopt dit van geen kant, ik weet niet wat ze verder van plan waren maar ik hoop dat anderen dit lezen en er niet in meegaan.

bardoul12

Bericht door bardoul12 »

Hallo, ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Helaas zei ik nou doe maar, het was 18.50 per jaar met mail door link. Nu heb ik via de mail een factuur gekregen en dat was gelijk een bedrag voor 10 jaar!
Ik heb net gekeken en de .com is nu inderdaad bezet. Ik heb op de eerste mail terug geschreven dat ik het raar vond dat het gelijk 10 jaar was omdat anderen dat nooit doen, geen antwoord gekregen en gisteren werd ik weer gebeld ( privé nummer) en ingesproken dat ik nog niet betaald had.
Ik heb de mail van eergisteren niet geopend omdat mij vorige keer na een paar dagen werd gezegd dat ik nog niet betaald had en dat ze gezien hadden dat ik de mail wel had geopend.
Ik denk dat maar eens even helemaal niks doe en niet betaal, heb nergens voor getekend.
Ben benieuwd of anderen er ook ingestonken zijn. :cry:

lozevisser

Bericht door lozevisser »

http://webcache.googleusercontent.com/s ... clnk&gl=nl

KVK: 63149346
BTW:NL789291691B01
T: 079-2033071
[email protected]

lozevisser

Eigenaar
Naam de Oliveira Nobrega, Luís Filipe
Geboortedatum en -plaats 03-08-****, Lissabon, Portugal

Tent bestaat sinds 20-4-2015

[Deel geboortedatum verwijderd door moderator]

harryswarmteservice

Bericht door harryswarmteservice »

Goedemorgen, wij zitten in hetzelfde schuitje ook opgelicht door Webhosting Europe. Mijn vader heeft akkoord gegeven om de doorlinking van .com door te linken naar .nl factuur ontvangen voor 10 jaar niet erg zou je denken staat het gelijk voor 10 jaar vast. Maar nu komt het mooie mijn vader is in Januari 2017 gebeld door UDR omdat er een ander bedrijf was die de .com site wilde claimen met exact het zelfde webadres van de .nl versie die mijn vader bezit. Mijn vader heeft hier wederom akkoord voor gegeven. Ik als zijn boekhouder zijnde ben een onderzoek gestart omdat hij de doorlinking al voor 10 jaar vast gezet zou hebben bij een andere organisatie. Vandaag de dag contact proberen te leggen met webhosting maar nummer is niet meer in gebruik. Helaas is mijn vader hiermee wederom opgelicht.

harryswarmteservice

Bericht door harryswarmteservice »

bardoul12 schreef:Hallo, ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Helaas zei ik nou doe maar, het was 18.50 per jaar met mail door link. Nu heb ik via de mail een factuur gekregen en dat was gelijk een bedrag voor 10 jaar!
Ik heb net gekeken en de .com is nu inderdaad bezet. Ik heb op de eerste mail terug geschreven dat ik het raar vond dat het gelijk 10 jaar was omdat anderen dat nooit doen, geen antwoord gekregen en gisteren werd ik weer gebeld ( privé nummer) en ingesproken dat ik nog niet betaald had.
Ik heb de mail van eergisteren niet geopend omdat mij vorige keer na een paar dagen werd gezegd dat ik nog niet betaald had en dat ze gezien hadden dat ik de mail wel had geopend.
Ik denk dat maar eens even helemaal niks doe en niet betaal, heb nergens voor getekend.
Ben benieuwd of anderen er ook ingestonken zijn. :cry:
Helaas is mijn vader hier in gestonken, van de week gebeld door een ander bedrijf en heeftie het weer vast laten leggen voor 10 jaar.

Alex68

Bericht door Alex68 »

Ook hier 10-4-2017 een factuur gekregen voor 10 jaar domein registratie a €226,88. Dit was vorig jaar ook al het geval. Helaas is er toen betaald. Domeinnaam waar het om gaat is in mijn bezit. Dus ze vragen mij te betalen voor wat al van mij is. Telefoonnummers werken niet. Ik overweeg aangifte te doen. Mail doet het ook niet.

[email protected]

Bericht door [email protected] »

2 jaar geleden ben ik ook gebeld date een ander bedrijf mijn domein maar dan met .com ipv .nl wilde claimen. Ook ik trapte erin en voor 10 jaar betaald en .com zou doorgelinkt worden naar mijn website.
Nu krijg heb ik enkele weken terug een factuur ontvangen, terwijl ik 2 jaar geleden voor 10 jaar betaald heb.
Inmiddels ook een herinnering. Mail werkt niet, telefoonnummer werkt niet en als ik mijn website met .com typ word hij ook niet doorgelinkt maar staat er dat de server niet actief is.
Opgelicht dus. Jammer, trap er niet in svp !

Rein Vallinga

Bericht door Rein Vallinga »

Hallo allemaal. In 2015 ben ik ook gebeld door Dhr. bakker, en eveneens gevraagd mijn website door te linken naar de .nl site. Het klonk allemaal heel aannemelijk, en het werkte ook inderdaad snel. Echter werd ik vanochtend gebeld door Trademark, en gevraagd of ik een .com had aangevraagd op mijn domein naam. Dit is echter niet het geval, en zo kwam ik er achter dat ik destijds door Dhr. Bakker ben opgelicht. Ik vond in mijn pc nog een 3 tal facturen van € 226,88. Geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen dat ik nu mijn echte domeinnaam .com wel kon claimen, want zonder het telefoontje van Trademark was ik blijkbaar niet achter gekomen, en dat terwijl ik dacht mijn domeinnaam voor 10 jaar te hebben vast gelegd.

lozevisser

web hosting Europe
Hoofdvestiging

Handelsnamen

web hosting Europe

KVK 63149346
Vestigingsnr. 000032093020

's-Hertogenbosch

63149346 0000 000032093020 web hosting Europe. web hosting Europe. Gegevensverwerking, webhosting en aanverwante activiteiten. ...

Deze hoofdvestiging is uitgeschreven uit het Handelsregister

Plaats reactie