LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Dierenwinkel van Nederland.nl - Opgelicht?

waelfers

Re: De Dierenwinkel van Nederland.nl - Opgelicht?

Bericht door waelfers » 27-09-2015 23:29

Ik ben het helemaal eens met Terrier. Niets doen zorgt ervoor dat er meer mensen de dupe worden van oplichters. Ik heb daadwerkelijk aangifte gedaan. Politie vroeg om email adres webwinkel en gaven aan, dat ze er een mail naaroe zouden sturen. Of dat daadwerkelijk gebeurd is kan ik niet beoordelen, maar uiteindelijk heb ik wel alle artikelen gekregen.
DOE DUS IETS...
Aangifte kan via volgende link

https://www.politie.nl/aangifte-of-meld ... gifte-doen

Deze eventueel in je browser kopieren.
Succes en DOORBIJTEN!

kinderleidster

Bericht door kinderleidster » 28-09-2015 07:42

Tja Terriër, ik snap je helemaal....maar hier wel aangifte gedaan, undercover in nl ingeschakeld, teveel uren tijdverdrijf gehad aan dit bedrijf en uiteindelijk via andere partij geld retour.
Ik wil ook niet dat er nog meer slachtoffers vallen en dit bedrijf moet van Internet af....maar ik ga niet nog meer kosten ed maken.
Enerzijds winnen zij dan maar ik heb mijn geld wel retour nu

terrier

Bericht door terrier » 28-09-2015 19:36

Inderdaad!

Het telefoonnummer 0854015494 is NIET meer in gebruik. Net gebeld (19.30 u maandag 28/9/15)

OF we dit een succesje moeten noemen met zoveel wachtende klanten, weet ik niet...
Het wachten is nu op het uit de lucht halen van de site!

De moeite waard om nu gelijk door te douwen en actie te ondernemen daar voor de deur in Haarlem.
Wie komt uit zijn stoel?

johnnyz

Bericht door johnnyz » 29-09-2015 10:22

ik heb 14-7-2015 iets besteld en binnen een week geannuleerd.
zou binnen 2 weken het geld terug gestort krijgen is via ideal betaald.
naar diverse telefoontjes naar hun nog steeds niet.
eerst was mijn pakketje verstuurd en door mij getekend zou de zelfde dag door de baas terug gebeld worden.
hij zou het uitzoeken,
naar een paar weken nog steeds niet gebeld.
steeds gebeld naar 15 minuten in de wacht eruit gegooid.
vorige week maandag in eens wel contact met een meisje die er net werkt.
konden mijn bestelling niet terug vinden maar MELVIN zou mij terug bellen 's avonds is er gebeld op antwoord apparaat dat ik het geld terug zou krijgen maar mijn rekening was niet bekent of ik die even door wou geven.
volgende dag gebeld direkt contact en rekening door gegeven.
nu weer een week verder nog steeds geen geld vandaag weer gebeld (want mail word nooit op gereageerd.)
is deze telefoonnummer niet ingebruik hoe moet je nu no in contact komen met je geld wat je hebt betaald

terrier

Bericht door terrier » 29-09-2015 11:03

Helaas ben je een nieuw slachtoffer.
Net als de anderen en ik hebben we verzuimd om eerst die zaak te googlen en te checken.

Nee, die telefoon doet het niet, dus het zal heel lastig worden om je geld of bestelling te krijgen.
Het telefoonnummer is al van hun site verdwenen, trouwens.
Zie ook Trustpilot, daar staat nog meer ellende.

https://nl.trustpilot.com/review/www.de ... derland.nl

Resteert voor jou: daar met een paar stevige vriendjes naar binnen lopen...

Suzanne44

Bericht door Suzanne44 » 29-09-2015 21:32

Hoi allemaal,

Hoewel ik mijn geld uiteindelijk terug heb gekregen, zit het me toch nog steeds niet lekker dat deze kerel gewoon zijn gang kan blijven gaan.
Daarom heb ik, nav wat ik las in een eerdere post, maar eens een mail aan Bol gestuurd. Eigenlijk alleen medegedeeld dat deze mijnheer een oplichter is en dat ik niets meer bestel bij Bol zolang hij daar externe leverancier is.
Misschien ook een idee als meerdere mensen dat doen?

Verder is er misschien iemand handig met herschrijven van html code? Dan kun je de website redelijk platgooien! ( heb wel gegoogeld hoe dat moet maar is iets te technisch voor mij)

Ik blijf dit forum volgen.

Iris33

Bericht door Iris33 » 30-09-2015 13:45

Hóe bizar, dat filmpje op https://www.youtube.com/watch?v=Zun1nHd3soU! Onlangs geplaatst op 11 september j.l., na zó veel gedupeerden. Beschamend veel lef zeg. En ze zijn inderdaad niet meer telefonisch te bereiken... Na aangifte van internetoplichting bij de politie gedaan te hebben een paar weken geleden, nu ook telefonisch contact gehad met Consuwijzer, voor advies in deze situatie. Ik heb voor volgende week een belafspraak staan met hen. Daarnaast mijn negatieve beoordeling achtergelaten op Trustpilot.

terrier

Bericht door terrier » 30-09-2015 15:09

Ik heb jaren geleden al eens eerder met een oplichter te maken gehad, ben toen twee keer in Tros Opgelicht geweest.
(2006 en 2008.) en heb over die schoft met diverse anderen op internet het nodige gezet.
DAT staat er na al die jaren NOG STEEDS!
Met naam en toenaam!

DUS is het belangrijk dat zoveel mogelijk mensen hier, op Trustpilot en andere sites deze shop in Haarlem noemen.
Google vindt binnen twee dagen jullie bijdragen.
Schrijven dus, mensen.

Schrijven!
Schrijven!.
Schrijven!........................................................................................................................Zo veel mogelijk.

terrier

Bericht door terrier » 30-09-2015 20:52

Zie TRUSTPILOT.
De klachten daar blijven ook maar binnenkomen.

Zie ook:

http://www.klachtenkompas.nl/dedierenwi ... edragscode

Verder zie ik op:

https://company.info/org/634106720000/d ... erland-b-v

Dat meneer Melvin een mobieltje heeft. Daar staat:
06-57***572
( Ik heb even gebeld EN de telefoon gaat over... Of hij opneemt is vers 2. Maar in ieder geval werkt hij vanavond : 21.10 wodag, 30/9/2015

Schrijven, mensen. Schrijven!

En bel dat mobieltje....bellen....bellen...

[Telefoonnummer verwijderd door moderator]

terrier

Bericht door terrier » 01-10-2015 10:32

Beste mensen/ slachtoffers,

Zojuist ben ik op mijn vingers getikt door de moderator van dit forum.
Ik had het mobiele telefoonnummer niet mogen plaatsen.
Dat is tegen de regels.

Kijk dus zelf even op de link en ga verder met de strijd tegen onrecht.

https://company.info/org/634106720000/d ... erland-b-v

ArnoVeers

Bericht door ArnoVeers » 01-10-2015 14:01

Na twee weken bellen, en vier weken na mijn bestelling, kreeg ik die oplichter eindelijk aan de lijn en kreeg bevestigd dat ik mijn incomplete zending, die pas na drie weken werd bezorgd, mocht terugsturen en dat zij de retourporto zouden vergoeden.

Gisteren kreeg ik het pakket teruggestuurd, adres zou niet bestaan of onjuist zijn maar het was wel degelijk het juiste adres. Nu dus ook nog 8 euro extra verloren en hun telefoonnr. is opgeheven dus het is fluiten naar de centen.

Melvin de Haan is een geboren oplichter.

Arno

terrier

Bericht door terrier » 02-10-2015 11:11

Onder dit filmpje kun je OOK commentaar leveren.

https://www.youtube.com/watch?v=Zun1nHd3soU

terrier

Bericht door terrier » 02-10-2015 21:29

Vandaag verstuurde e-mail naar De beste deal van NL.
De makers van het promo-flimpje:

Geachte heer/mevrouw,

Hoe lang nog moet de consument bedonderd worden door De dierenwinkel van Nederland?
Eigenaar Melvin de Haan.
U verleent zodoende medewerking aan een oplichter;

zie;
https://forum.www.opgelicht.nl/viewtopi ... &start=180

en dan uw promo:

https://www.youtube.com/watch?v=Zun1nHd3soU

Zo lang u oplichters steunt met uw kennis en kunde, houdt u oplichters in stand.
Wij, de slachtoffers van De dierenwinkel van Nederland zien graag z.s.m. het verwijderen van dit filmpje van internet.

Groet,

......(verwijderd i.v.m. de regels)

Iris33

Bericht door Iris33 » 07-10-2015 09:27

HAHAHA! Ik ben de algemene voorwaarden eens aan het doorlezen en bij Artikel 8 staat het volgende:

6.Indien de consument herroept na eerst uitdrukkelijk te hebben verzocht dat de verrichting van de dienst of de levering van gas, water of elektriciteit die niet gereed voor verkoop zijn gemaakt in een beperkt volume of bepaalde hoeveelheid aanvangt tijdens de bedenktijd, is de consument de ondernemer een bedrag verschuldigd dat evenredig is aan dat gedeelte van de verbintenis dat door de ondernemer is nagekomen op het moment van herroeping, vergeleken met de volledige nakoming van de verbintenis.
7.De consument draagt geen kosten voor de uitvoering van diensten of de levering van water, gas of elektriciteit, die niet gereed voor verkoop zijn gemaakt in een beperkt volume of hoeveelheid, of tot levering van stadsverwarming, indien:
8.de ondernemer de consument de wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht, de kostenvergoeding bij herroeping of het modelformulier voor herroeping niet heeft verstrekt, of;
9.de consument niet uitdrukkelijk om de aanvang van de uitvoering van de dienst of levering van gas, water, elektriciteit of stadsverwarming tijdens de bedenktijd heeft verzocht.

Gewoon klakkeloos overgenomen van een ander bedrijf... Érg professioneel (NOT)!

Iris33

Bericht door Iris33 » 07-10-2015 10:10

AHA! In Artikel 13 staat:

3.Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal de ondernemer geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een andere leveringstermijn is overeengekomen. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.

4.Na ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft onverwijld terugbetalen.

5.Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

Plaats reactie