VERVOLG op mijn forum verslag van 16-9 2015., (Gisteren dus.)
INDERDAAD heb ik vandaag mijn zonnepitten binnengekregen
. Ingepakt in een flodderige plastic zak. Er staat op de pakbon "Versele-Laga 15 kg." Dat ZOU het moeten wezen.
Niet dus: Originele verpakking is weg en het is maar krap 13 kg, verpakking meegewogen.
Of mijn mailtje met dreigement dat ik "alles uit de kast zal trekken" als het er vandaag niet zou zijn, geholpen heeft, weet ik niet, maar ik zal NOOIT meer daar bestellen. Gezien de enorme lijst van klachten, deugt die zaak van geen kant.
Ik zal ze per mail wijzen op mijn bericht hier, zodat óók nog eens alle andere ellende kunnen lezen van klanten die waarschijnlijk hun geld kwijt zijn.
(Degene die mij belde, zei overigens "dat ik al die berichten maar niet moest geloven. Allemaal leugens...")
Hun magazijn is, zo staat op de bon: Delfweg 22, 2211 VM Noordwijkerhout. (Of moet dat
Delftweg zijn?)
Misschien kun je daar even je spullen gaan ophalen.(En neem dan een paar stevige vriendjes mee. Je weet maar nooit)
Voor wie een e-mail bombardement wil doen: er zijn 5 mailadressen:
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
Succes met het terughalen van jullie geld, of het alsnog binnenslepen van de bestelling. Wie nog wat aanvullende ideeën wil hebben om druk op de ketel te zetten, stuur mij even een pb bericht.
Mocht de moderator in dit bericht hier iets gaan deleten, stuur mij ook dan even een pb.