Beste mensen,
Graag ik wil jullie waarschuwen voor een zekere Kevin uit Spijkenisse!
Hij biedt op internet camera artikelen aan maar heeft alleen mooie praatjes, het artikel is even niet op vooraad de post heeft vertraging je kent het wel maar zodra jij geld overmaakt krijg je GEEN SERVICE! telkens alleen maar MOOIE SMOESJES!!
Het gaat gelukkig niet om een heel groot bedrag! maar toch! elke euro is teveel!!
Bij deze bent u gewaarschuwd!
Hij handelt van de website
http://www.cameraworldxl.nl
Ik heb inmiddels aangifte gedaan en is nu dus ook bekend bij de politie!
En de bank is ingelicht over deze praktijken.
Ik wil je adviseren dit ook op
http://www.opgeletopinternet.nl te registreren. Hier helpen deskundig mensen je met wat je verder nog kunt doen.
Ook handig:
Als je denkt dat je bent opgelicht via internet, kun je het best de volgende stappen ondernemen:
Neem nogmaals contact op met de verkoper. Als deze nog steeds niet reageert of weigert mee te werken, weet je vrijwel zeker dat je bent opgelicht.
Zoek contact met de website eigenaar, als dit niet direct de verkoper is. Bijvoorbeeld via websites als Marktplaats, Speurders, Etsy en Tweedehands. Vaak adviseren deze websites je snel over wat je nu kunt doen.
Willen zij niet meewerken of kunnen ze je niet helpen? Doe dan in ieder geval aangifte of melding bij de politie.
Is er geen sprake van een malafide verkoper? En is de verkoper een ondernemer? Meld dit dan bij ConsuWijzer.
ConsuWijzer geeft je duidelijke advezen waarmee je zelf aan de slag kunt. Ook registreert ConsuWijzer je klacht of vraag zodat deze terechtkomt bij ACM (Autoriteit Consument & Markt). Dat is de toezichthouder achter ConsuWijzer. ACM kan optreden tegen bedrijven die zich niet aan de regels houden. Bijvoorbeeld door een boete op teleggen.
Succes!
Post- en retourenadres
Cameraworldxl.nl
*** verwijderd door moderator *** Spijkenisse
e-mail en Chat
[email protected]****.nl
Betalingsgegevens
Bank: Rekening 0736314555 t.n.v Webstore-company.nl
IBAN: NL61KNAB0736314555
BIC: KNABNL2H
Registratie
KvK Handelsregister nummer: 54899699