LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vermoedens Malafide webwinkels

Gesloten
cas835

Vermoedens Malafide webwinkels

Bericht door cas835 »

Ik heb sterke vermoedens dat de webwinkels poppie-art Rotterdam en Wellnesshomeparties waar schoenen tegen ongelooflijk lage prijzen worden aangeboden oplichters zijn.
Ik heb beiden mails gestuurd maar nooit reacties ontvangen.
Wellnesshomeparties geeft aan "free shipping" maar rekent € 19,00 verzendkosten.
En de veel hogere adviesprijzen en hele lage verkoopprijzen tov andere webwinkels zoals sarenza

Paulusz

Re: Vermoedens Malafide webwinkels

Bericht door Paulusz »

cas835 schreef:Ik heb sterke vermoedens dat de webwinkels poppie-art Rotterdam en Wellnesshomeparties waar schoenen tegen ongelooflijk lage prijzen worden aangeboden oplichters zijn.
Ik heb beiden mails gestuurd maar nooit reacties ontvangen.
Wellnesshomeparties geeft aan "free shipping" maar rekent € 19,00 verzendkosten.
En de veel hogere adviesprijzen en hele lage verkoopprijzen tov andere webwinkels zoals sarenza
Ik heb hetzelfde vermoeden over wellnesshomeparties. Vorige week een paar schoenen besteld, daarna gevraagd om een statusupdate gevraagd deze heb ik echter niet mogen ontvangen.
Nog even en ik ga aangifte doen

Joseph21

Re: Vermoedens Malafide webwinkels

Bericht door Joseph21 »

Beide websites zijn zo corrupt als de pest.
www.wellnesshomeparties.nl is van de mij nu wel overbekende keten E-nom Inc.
Met alle bijbehorende spam.
In deze sites ontbreekt adres telefoonnummer enz. En zijn praktisch niet te benaderen.

Bij de site poppie-art.nl ontbreken ook al deze gegevens. Deze site hoort thuis op de Bahama's.
Mijn advies is, blijf van dit soort sites af.

Gesloten