Topmobility-nl.com. Fake, bedrog, oplichting, leugens

Plaats reactie
Aymanenl

Topmobility-nl.com. Fake, bedrog, oplichting, leugens

Bericht door Aymanenl »

Dag allemaal,

ik ben vanochtend ook misleid door deze aanbieding, en heb het gelijk doorgestuurd naar een vriend die ook betaler heeft. Heb zelf er toen twee besteld het reclamespotje kwam op Instagram voorbij en dacht als het via Instagram is zal het wel gecheckt zijn.
Dus nu ook 100 euro armer en die vriend ook. Omdat het Ideal betaling is kan de bank niet betekenen.

We moeten nu aangiften doen denk ik ?

Joyce59

Re: Topmobility-nl.com. Fake, bedrog, oplichting, leugens

Bericht door Joyce59 »

Ik heb dus 2 van die scootmobielletjes gekocht.
Kreeg een mail een dag na de bestelling dat ze verstuurd waren en dat ik op een link kon klikken om de zending te volgen. Ik kon helaas geen zending volgen,. Heb ze hierover een mail gestuurd. Helaas tot op vandaag geen antwoord.
Ben toen, net als op de donderdag voordat ik bestelde, op de naam Topmobility gaan zoeken, op donderdag vond ik geen slechte review maar nu vond ik dus deze meldingen.
Hierop heb ik meteen aangifte gedaan van oplichting via Politie.nl.
Verder heb ik ze wel nog een keer een mail gestuurd en daarin gezegd dat ik aangifte heb gedaan en dat ik die intrek als ze of de producten leveren of dat ik mijn volledige bedrag aan geld terugkrijg.
Ben benieuwd.

Iberique

Bericht door Iberique »

Ook ik heb op 21 Februari 2021 2 opvouwbare elektrische scooters besteld.
Verschillende mails gestuurd, maar geen antwoord.
Het telefoonnummer is niet in gebruik.

TopMobility™BESTEL #1423Bedankt voor je aankoop!

Hallo Anneke, we zorgen ervoor dat je bestelling gereed is voor verzending. We zullen je op de hoogte stellen wanneer deze is verzonden.

Je bestelling bekijkenof Bezoek onze winkelBesteloverzichtTopMobility™ | Opvouwbare elektrische scooter voor ouderen × 2
Zwart

€99,98

Subtotaal

€99,98

Verzending

€0,00

Btw

€0,00

Totaal

€99,98 EUR

Cookiemen7

Bericht door Cookiemen7 »

Wij zijn helaas ook de dupe geworden van deze site...helaas is er geen site meer bekent over topmobility....heb wel screenshots gemaakt van de advertentie op Facebook zowel van de advertentie en dat het betaald is plus het bewijs van de bank van het nummer waar het naartoe is gegaan ...of wij daar nou wijzer van worden betwijfel ik ...

Mafkeesje1000

Bericht door Mafkeesje1000 »

Ook ik ben een slachtoffer met 1 item van 49.99, via Instagram en bij TopMobility Kila Moebler als ik het zo lees kunnen we naar ons geld fluiten, zelf terug halen lukt niet heeft iemand een idee ?

Groet;

Peter

robbiebird

Bericht door robbiebird »

Te mooi om waar te zijn , ook wij zijn het slachtoffer via facebook van Topmobility-nl.com,
op 22 februari 2021 heb ik een opvouwbare elektrische scooter besteld nr 1613en betaald , voor €49,99 , gratis verzending binnen 5 tot 8 dagen,
nog niets ontvangen , diverse mailtjes gestuurd , geen reactie ontvangen. zojuist aangifte gedaan op politie.nl en gisteren en vandaag gechat en doorgegeven aan de bewaker van deze webwinkels shopify.com , zijn gaan onderzoek verrichten.
afwachten.

TopMobility™
BESTEL #1613

Bedankt voor je aankoop!
Hallo Robbie, we zorgen ervoor dat je bestelling gereed is voor verzending. We zullen je op de hoogte stellen wanneer deze is verzonden.

Je bestelling bekijken

of Bezoek onze winkel

Besteloverzicht

TopMobility™ | Opvouwbare elektrische scooter voor ouderen × 1
Zwart €49,99

Subtotaal €49,99
Verzending €0,00
Btw €0,00
Totaal €49,99 EUR

Aangepaste informatie
Bezorgadres
Robbie van Overmeeren
Oudeweg 10
4571LN Axel
Nederland Factuuradres
Robbie van Overmeeren
Oudeweg 10
4571LN Axel
Nederland
Verzendmethode
Gratis levering ( 5-8 dagen ) Betaalmethode
Ideal — €49,99

Als je vragen hebt, kun je deze e-mail beantwoorden of ons e-mailen op [email protected]

TopMobility™
BESTEL #1613

Je bestelling is onderweg
Je bestelling is onderweg. Volg je verzending om de bezorgingsstatus te zien.

Je bestelling bekijken

of Bezoek onze winkel

Artikelen in deze verzending

TopMobility™ | Opvouwbare elektrische scooter voor ouderen × 1
Zwart

RoshniA

Bericht door RoshniA »

Ik ben ook in februari erin getrapt. Heb gelijk 2 scooters besteld en een salontafel.
Ik heb inderdaad ook mails gekregen waarin het bevestigd wordt en vervolgens al meerdere keren terug gemaild waar me artikelen blijven. Krijg geen gehoor.

Wat kunnen we nu doen.

RoshniA

Bericht door RoshniA »

Kunnen we niet gewoon iets plaatsen op Facebook met daarin dat we aangifte al hebben gedaan en of hij/zij alsnog de spullen wilt sturen of geld terug storten.
Dan weet hij/zij dat er wat loopt tegen hem.

Ik wilde dat al doen maar ik weet niet hoe ik dat moet doen op Facebook en dat hij/zij kan lezen en schrikt.

Weet iemand hoe je dit kan doen....

Damerau

Bericht door Damerau »

Ik heb deze URL gezien in de keten van URL's die naar Yahoo leiden (https://macsecurity.net/view/259-yahoo- ... -virus-mac). Misschien kan iemand mij helpen om deze jongens op MacSecurity te bereiken, ze lijken hun hoofdkantoor in Nederland te hebben, ik kan ze niet telefonisch bereiken vanuit Italië. Bedankt en blijf veilig.

Verdouw

Bericht door Verdouw »

Ik ben helaas ook er in getrapt. Het emailadres heb ik diverse keren aangeschreven, geen reactie. Eerst dacht ik nog iets verkeerd gegaan want in de bevestiging zag ik dat het huisnummer ontbrak. Als iemand een goed idee heeft om actie te ondernemen hoor ik dit graag. Zonde van de 50 euro en nog meer, ik had het mijn tantezo gegund. En je verwacht toch een beetje dat het gecheckt is. Ik dacht nog even: het klinkt te mooi om waar te zijn, dat is het dus ook.

TinievdB-R

Bericht door TinievdB-R »

Ok ik ben gedupeerd door Topmobility .
Zelf had ik wel eerst gekeken naar review , en op Trustpilot waren er juist goede review.
Echter dit klopt dus niet. hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben is mij een raadsel.
Maar een opvouwbare scoot obiel voor 49,95 kon natuurlijk ook niet.
dus dom van ons om daar in te trappen.
echter mensen op deze manier oplichten kan ook niet.
Ik vind dus ook facebook verantwoordelijk,
Hun laten deze oplichters toe.
Je zou denken dat het via facebook veilig zou kunnen zijn.
Maar helaas is dit ook niet het geval.

Groetjes Tinie

Plaats reactie