Snoezigby-p

Plaats reactie
bunny070

Snoezigby-p

Bericht door bunny070 » 22-02-2018 10:27

Opgelicht door Facebook pagina snoezigby-p .(Petra wevers)
Snoezigby-p maakt allerlei baby artikelen.
Ik zou nov 2017 mijn bestelde en betaalde spulletje krijgen.. toen begon het ze was ziek geweest en er zat een fout in de stof.. waar ze 10 weken de tijd voor had gehad maar oké maar gebeuren denk je nog...
Ik was 5 jan uitgerekend van mijn eerste dochter. Wist zelf al dat ze eerder zou komen.
Dus ik was met alles op tijd met bestellen etc..
Maar zei niet met leveren.
Rond sinterklaas zou t de deur uit gaan wel 4 weken later dan de eerste lever datum. Toen kwam eerst t verhaal dat de kar met bestelling niet mee genomen was. En een week later was de kar kwijt. In die periode raakt er bij de post bedrijven ook wat kwijt dus ook hier voordeel van de twijfel.
Met kerst zou het opnieuw gemaakt worden dus dan verwacht je het in januari toch wel te krijgen.
Nou moesten er weer schoentjes besteld worden dus duurde langer en de afwerking moest nog gebeuren. nou weer 5 weken later nog niks . Na vele berichten en smoesjes. Heb ik aangifte gedaan. Maar daar word waarschijnlijk niks mee gedaan. Ze kwam nu ondertussen weer 10 dagen geleden met de vraag voor mn bankgegevens om het terug te betalen nog steeds niks gehad en weer geen reactie...
Ik wil en hoop hiermee anderen te waarschuwen.
Ze heeft 17000 volgers op der pagina die ik al 4 jaar volg dus dit had ik nooit verwacht.
Ik heb voor bijna 250 euro spullen besteld maar heb doordat zei tot heden nog niks geleverd heeft ook extra moeten aanschaffen. Dus mijn schade is groter.

Ik heb helaas maar 1 iemand kunnen vinden die ook op der geld wacht..
Maar er zijn er meer.
Mochten die dit nu nog lezen doe a.u.b. aangifte.!!

lozevisser

Re: Snoezigby-p

Bericht door lozevisser » 23-02-2018 08:20

en we hebben beeld bij de naam:
http://profile.typepad.com/6p017ee85f252f970d

Vivian27

Re: Snoezigby-p

Bericht door Vivian27 » 10-03-2018 07:51

Hier echt precies hetzelfde verhaal en zelfde smoezen!! 3e week januari zou het geleverd worden maar tot op heden nog steeds niets en een hoop smoezen en late reacties..

Plaats reactie