SMITSIMO.com

Plaats reactie
JoeyL

SMITSIMO.com

Bericht door JoeyL »

Ik zou graag in contact willen komen met andere gedupeerden welke of de website www.smitsimo.com een bestelling hebben geplaatst.

We hebben 2 maanden geleden een bestelling geplaatst en nog steeds niet ontvangen.
Via de mail worden we aan het lijntje gehouden en ook die reacties worden steeds asocialer.

Wij willen iets tegen dit bedrijf gaan starten, des te meer klachten des te makkelijker dit gaat.

Hoor graag.

Mvg Joey

Edmo

Re: SMITSIMO.com

Bericht door Edmo »

Het is gewoon dropshipping. Spullen kan je zelf ook bestellen in China maar dan voor een fractie van de prijs.

Met wat kleuterschoolwerk is het label met Smit & Simo aangepast.

JanineB

Bericht door JanineB »

Hi, ook ik ben gedupeerde van SMITSIMO.com Ik kreeg het berenpakje pas na 5 weken binnen en ik kwam erachter dat het via dropshipping komt. Dus zij bestellen het op Aliexpress voor 6,- en de klanten betalen 29,- en ik kreeg het binnen en de kwaliteit was echt zo slecht. Berenpakje kijk ik zo doorheen dus is totaal niet warm en komt niet overeen zoals op de foto’s. Op de site staat dat je mag retouren maar daarvoor heb je een formulier nodig. Deze dien je per mail aan te vragen bij smitsimo. Maar ze reageren nergens op. Ze lezen mijn berichten op insta maar geen reactie terug. Dat je het al verkoopt voor zoveel geld is al erg zat. Ze gebruiken ook gewoon de foto’s van aliexpress. Maar dat je het dan erna ook niet eens terug sturen is echt een kwalijke zaak. Ik hoop dat meer mensen zich melden want dit bedrijf gaat niet eerlijk te werk!

DannyD

Bericht door DannyD »

Ook wij wachten al zo’n 6 weken op onze spullen. Worden iedere keer als ongeduldig omschreven. Er is al aangifte gedaan. Ook gevraagd om geld te retourneren maar ook dat ging niet omdat het pakket al onderweg is. Kortom elke keer een andere smoes.
Laatst gewijzigd door DannyD op 07-03-2021 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Ays01

Bericht door Ays01 »

Hier helaas ook een aankoop gedaan bij Smitsimo. De teddybeer slaapzak heb ik wel ontvangen, maar doordat het zolang duurde was ik al bang dat dit dropshipping was. Ik heb ze meerdere malen benaderd via mail / messenger en hun contactformulier op de website dat ik graag een retourformulier zou willen ontvangen, maar hier krijg ik helemaal geen reactie meer op. Ook heb ik een reactie geplaatst bij het gesponsorde advertentie op fb, en deze is gewoon verwijderd en ik kan geen reactie meer plaatsen of een prive bericht via messenger sturen.
Gekeken op de kvk website, en hun hele naam komt niet naar voren.

Mikes1908

Bericht door Mikes1908 »

Hier ook al 45 dagen aan het wachten. Ik weet dat het uit China komt en via Ali goedkoper is. Maar zij adverteerder met 1-3 dagen levertijd dus wilde snel iets hebben, en heb daar dan wel wat euro's voor over. Echter op mails wordt sporadisch gereageerd en het enige antwoord is "nog even geduld". Annuleren gaat niet want "het is onderweg" de express tracking code wordt niet herkend. Dus waar het is weet geen mens. Ik heb nu weer gemaild om op basis van hun AV artikel 11.3 te annuleren en geld terug te krijgen. Kijken wat voor slecht antwoord (als het überhaupt komt) hierop komt.

Ingrid2206

Bericht door Ingrid2206 »

Ik heb ook 3 van die leuke slaapzakken besteld. Ik probeer al dagen contact te krijgen maar ze reageren niet op mail of messenger helaas.
Goede leerschool om voortaan iets beter te kijken wat het voor leverancier is.
Duimen dat de spullen nog komen. Zijn er überhaupt mensen die iets ontvangen hebben.
Ik zou het liefst mijn geld terug willen maar als ik die allemaal lees denk ik niet dat dat gaat lukken.

caro6245

Bericht door caro6245 »

Beste allemaal,

Ook ik ben helaas opgelicht door deze mensen van smit simo, die zich zo schijnheilig voor doen wanneer je iets hebt besteld.
Ik heb een luierrugzak besteld, weliswaar binnen gekregen na enkele weken. Heb niet lang hoeven wachten maar de kwaliteit!?!?! Verre van wat ze op de website verkopen en aanbieden. Schandalig!!! Heb al 2 emails gestuurd met vraag voor retourformulier maar nee hoor, geen enkele reactie. Heb dus nu een tas van €59 in huis die ik geeneens wil!!
Pure oplichterij! Bah bah... triest, heel triest dit.
En ze mogen geeneens jou als klant het recht van retourneren ontlenen!? En toch doen ze het. Mensen bestel nooit meer iets bij deze.
Zijn geen enkele cent waard!!!

Niecky

Bericht door Niecky »

Ook ik heb in alle vertrouwen iets hier besteld heb veel mailtjes gestuurd en krijg alleen maar dezelfde rare berichtjes terug het komt inderdaad gewoon van Ali af ik heb in tussen tijd in miskraam gekregen heb gezegd dat ik het niet meer hoef en sturen ze daarna een mail dat het verzonden is na een maand gaan ze het in één keer opsturen voor 6 euro bij Ali te bestellen en maar week levertijd belachelijk en dan staat er op de site vandaag besteld morgen verzonden voel me echt opgelicht en wil ook me geld terug heb een slechte recensie op hun site gezet en die is gelijk verwijderd door hun net alsof de miskraam niet al erg genoeg is 🥵😭🤬

smeyer

Bericht door smeyer »

Hier hetzelfde probleem. 2 maanden gewacht, heb na een paar weken gemaild om te annuleren. Dit wilden ze niet doen. Nadat het binnen was ook geprobeerd te annuleren, geen reactie meer ontvangen.

Plaats reactie