Slotenmaker Feenstra erkende slotenmaker OPLICHTING!!

RichardDenHoudijker

Slotenmaker Feenstra erkende slotenmaker OPLICHTING!!

Bericht door RichardDenHoudijker »

Omdat ik mijn sleutels voor het huis verloren was had ik direct een slotenmaker nodig. Op internet slotenmaker opgezocht. Feenstra Erkende Slotenmaker. Was 2e hit op google. Afspraak ingepland voor de volgende dag. Betrof een Marokaans/Nederlandse man, rond de 180 a 190 cm, kwam vriendelijk en kundig over. Had binnen 30 minuten alle sloten vervangen. Droeg geen opvallende bedrijfskleiding en bus had hij niet voor de deur geparkeerd. Ik moest 1100 euro betalen voor 4 cilinders. Dit vond ik al best aan de hoge kant maar het moest toch vervangen worden. Uiteindelijk kreeg ik nog 200 euro van de prijs eraf en heb via betaal kastje de rekening betaald.

Ik had om 4 universele sloten gevraagd. Echter op een (1) slot werkte de sleutels niet. Een zijdeur van het huis. Ik heb opnieuw contact gezocht met het bedrijf echter waren die niet meer te bereiken. Omdat ik steeds grotere onderbuik gevoel kreeg ben ik gaan google en heb kvk gecontroleerd. KVK nummer is van een niet bestaand bedrijf (komt niet voor). Directeuren op de website zijn niet betaalde mensen onder die naam en zo stonden er nog meer dingen op de website die niet klopte. Ik heb hierdoor opnieuw mijn sloten moeten vervangen. Opnieuw 500 euro maar dit keer wel door een echt bedrijf. Al met al heeft alles mij 1500 euro gekost.

Mijn huis heeft camera's en heb inmiddels met aangifte gedaan bij politie met deze beelden.
Sloten die hij gebruikte waren DOM sloten. Voor 30 a 40 euro te vinden op internet trouwens. Hij rekende 159 euro per slot voor exclusief BTW.

Plaats reactie