Profileder.nl

Plaats reactie
tanja12

Profileder.nl

Bericht door tanja12 » 28-01-2014 09:59

Ik heb suede verf van € 50,- + verzendkosten besteld bij Profileder.nl. Vooraf gevraagd of het suede zacht zou blijven. Na bestelling en betaling reageert men alleen als je 2 mails stuurt het product bleek niet uit voorraad leverbaar maar ze berichten je daar niet over. Na ontvangst een test gedaan op suede, blijkt dat het suede toch hard wordt. Mail gezonden of ik het product mag retourneren.Geen reactie. Na 2e mail krijg ik reactie dat ik het niet retour mag zenden en ze geen verder mail van mij wensen.

jason_jp1

Re: Profileder.nl

Bericht door jason_jp1 » 07-03-2016 12:34

Ik kan u nu al vertellen dat u een onbekwaam persoon bent die nergens vanaf weet.
Als u de opdrachten stapsgewijs uitvoert en de droogtijd netjes hanteert ondervind u geen enkel probleem met het kleuren van uw product.
Dit bedrijf is een topper en ik adviseer iedereen dit bedrijf uit te proberen.
Maar u moet wel alle stappen volgen.

met vriendelijke groet,

De man met een mooie bank naar behandeling van www.profileder.nl

Inge200

Bericht door Inge200 » 12-10-2016 15:53

Helaas heb ik geen goede ervaring met profileder.nl Ik had een spray besteld maar kreeg een flesje met verf. Ik heb daar 3x over gebeld en 3x een mail gestuurd. De eerste reactie was dat het verkeerd gegaan was en dat de spray nog in bestelling stond. Ik zou deze binnen 2 weken ontvangen. Na 2 weken niets ontvangen weer gebeld. Het was onderweg. Maar weer niets ontvangen. Derde keer gebeld: het was fout gegaan en naar een ander opgestuurd. Het zou worden uitgezocht en ik zou hierover teruggebeld worden. Niets meer van gehoord. Ik ben nu 3 maanden verder en tot op heden geen spray gezien. En niets meer vernomen. Ik heb het opgegeven.

emieldek

Bericht door emieldek » 23-05-2019 14:16

Ik heb net een bestelling gekregen van profileder. Ik was op zoek op internet naar een instructie over het herstellen van een leren bank. Kom ik deze melding tegen op internet. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf heb een designbankje tweede hands gekocht wil het opknappen. De eerste keer is niet helemaal gelukt. Dat ligt natuurlijk niet aan profileder maar aan mijn gebrek aan ervaring. Ik ga nu een tweede poging wagen. Jammer dat dit soort fora gebruikt worden om de schuld bij iemand anders te leggen. oplichting wordt hier wel in een heel breed kader geplaatst. Het is helaas ook de uitlaatklep voor narcisten die als ze even niet tevreden zijn(en dat zijn ze al heel snel) mensen en ondernemers willen beschadigen. Ik gun deze klagers allemaal dat ze iets opstarten en dat ze zelf weggejaagd worden. Ik vrees alleen dat deze mensen zelf niet tegen klagen kunnen en meteen explosief worden zoals gebruik bij narcisten. Ik reageer eigenlijk nooit op fora maar dit kon ik even niet over mijn kant laten gaan omdat ik deze ondernemer net aan de lijn heb gehad en weer tips heb gekregen. Voorspelling de reactie op dit bericht zal zijn dat ik de ondernemer zelf ben of bevriend. zo gaat het altijd met narcisten ze geloven namelijk ook in complottheorieen . grt emiel

Cocacola

Bericht door Cocacola » 25-05-2019 02:10

Hoi Lederman,
Waarom bestelt u bij Profileder als u zelf als Lederman dezelfde spullen verkoopt?

Ah, ik zie het al... u bent zowel Lederman als Profileder uit Didam.

https://m.facebook.com/pages/category/L ... 920310906/

https://www.lederman.nl/j/shop/terms

Plaats reactie