prepaidcentrale.com Dutch Leads BV

Miguelito

Re: prepaidcentrale.com Dutch Leads BV

Bericht door Miguelito » 30-04-2017 12:08

:cry: echt belachelijke dit natuurlijk moet je controleren echt dom voel je je omdat je wordt opgelicht heb een iTunes kaart bestel ter waarde van 10€ en niks ontvangen is een schaamte dat mensen deze dingen doen. Had wel eerder moeten zoeken naar de naam van de bedrijf of het legitiem was. Maar heb niet zo gedaan overal staan klachten over deze bedrijf. Ik heb ING fraude lijn gebeld. En heb gevraagd voor me geld terug want ik ben opgelicht maar ja ze zeggen dat de hun 3 dagen de tijd hebben om te bezorgen maar ik zie dat helaas niet gebeuren zit we een kans dat ik me geld terug krijg omdat het tegen rekening is van ing en staat op de vermelding de naam van de ING bank. Is gewoon schandalig voor worden dat er zoveel klachten zijn en nog steeds blijven de klachten komen. Ongeacht of het nou een 10€ is of grotere is een schaamte dat je dit moet meemaken. Triest voor worden. Maar goed. ING zegt bel hun maandag weer op en ze gaan het bekijken. Of anders wacht 14 dagen zeker ivm met herroepings recht wat niks zal leveren. Heel erg jammer en treurig dit

Binles

Bericht door Binles » 01-05-2017 22:06

Ook ik ben helaas opgelicht vandaag...
Kocht een google play google kaart van 15 euro!

Toen ik wilde bellen was het nummer niet in gebruik en mailadres klopte ook niet!

kvk bekeken en bedrijf zit volgens kvk in Hongkong ibishotel etc
Politie doet niets!

Voortaan ga ik eerst goed uitzoeken voor ik een aankoop doe.
Onbegrijpelijk dat ze hier nog steeds niets aan doen en ze ermee weg komen!
Dat is makkelijk geld verdienen zeg! :oops:

Yoep

Bericht door Yoep » 04-05-2017 11:34

Ook ik ben opgelicht door prepaidcentrale op 29-04-2017. ik had "even snel" een iTunes kaart nodig en ging maar even googlen op iTuneskaart kopen. prepaidcentrale kwam bovenaan te staan en zag er naar mijn mening wel betrouwbaar uit. na het afrekenen kreeg ik een e-mail met bevestiging van bestelling en kort daarop een e-mail dat de iTuneskaart niet voorradig was en dat het geld volledig is terugbetaald. Tekst uit email:

"Je bestelling is volledig terugbetaald
Hallo. Je bestelling op PrepaidCentrale.com is terugbetaald.

Bestelling #9431
Product Aantal Prijs
Itunes kaart 10,- 1 €10.00
Subtotaal: €10.00
Betaalmethode: iDEAL
Niet leverbaar -€10.00
Totaal: €10.00 €0.00 "

Zoals de rest van de gedupeerde heb ik het geld ook nooit ontvangen. Ik heb vandaag aangifte gedaan en ben van mening dat iedereen die opgelicht is door prepaidcentrale aangifte moet doen. Onlangs dat het bij mij "maar" om 10 euro gaat heb ik toch aangifte gedaan zodat het bij politie database duidelijk wordt dat prepaidcentrale kleine bedragen van meerdere mensen steelt.

Let op ; bij mij is de bestelling al op nummer #9431, de topic begon bij #6000+ .
een simpele rekensom: 3431 transacties a 10 euro = €34310,- minimaal (aangezien het minimumbedrag 10 euro is wat mensen moeten uitgeven)

Met 5minuten googlen op Dutch leads b.v. ben ik op de volgende resultaten gekomen (let op de websites zijn uit de lucht gehaald) :

http://www.dlshop.nl
viewtopic.php?f=24&t=19245

http://www.123prepaidkaarten.com
viewtopic.php?f=24&t=20525&p=61153&hili ... ads#p61153

http://www.prepaidcodes.nl
viewtopic.php?f=24&t=20389&p=60593&hili ... ads#p60593

http://www.appletoko.nl
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/a ... 4e23f217fd

Bij elkaar opgeteld zijn dat al 5 webshops waarvan oplichting geregistreerd is onder dezelfde naam, ze blijven doorgaan met webshops bouwen en oplichten.

KORTOM: doe aangifte en wellicht kunnen we een vuist maken richting deze oplichters "Dutch Lead"

Mosterd

Bericht door Mosterd » 05-05-2017 11:29

Ik ben er helaas deze week ook ingetrapt. Ik heb net aangifte gedaan bij de politie, en een melding verstuurd naar de KvK. Zal wel niets uithalen, maar ik wilde het niet ongemerkt voorbij laten gaan.

ookikbenopgelicht

Bericht door ookikbenopgelicht » 14-05-2017 22:02

Ook bij mij het zelfde verhaal... opgelicht door die honden van Dutch-leads BV.
Contact gehad met de ING, zij adviseerden mij om naast aangifte bij de politie te doen. 1 cent over te maken naar NL21INGB0674773837 met de melding dat je aangifte gaat doen als het geld niet terug gestort wordt.

Yoep

Bericht door Yoep » 14-07-2017 10:40

APART, ik snap dat het erg druk is bij de politie met aangiftes maar anno 2017 is het blijkbaar nog steeds niet mogelijk om een website uit de lucht te halen en ideaal betalingen te blokkeren ? begrijp mij niet verkeert ik verwijt helemaal niks aan de Politie.
Maar ik vind het belachelijk dat prepaidcentrale gewoon zijn gang kan gaan? ik kreeg gisteren het volgende bericht van de politie:

"U hebt enige tijd geleden aangifte gedaan van internetoplichting via de website van de politie. Er is op dit moment nog geen opsporingsonderzoek gestart naar aanleiding van uw aangifte."

Ze zijn onderbemand en de procedures zijn te lang (denk ik ). Dit moet toch vele malen sneller kunnen om zo een boef te stoppen?? Graag hoor ik jullie mening erover. Het gaat mij zeker niet om de 10 euro die mij domweg afgetroggeld is maar meer om de principe, er is een conclusie getrokken dat deze Website niks vermoedende consumenten oplicht maar na ruim 8 maanden kan die nog steeds niet gestopt worden.

ik zal haast denken, stop met werken, begin massaal een webshop en verkoop lekker (kleinschalig) lucht met ze allen! (cynisch bedoelt)

Plaats reactie