Premium Fashionoutlet

Plaats reactie
Nicole0000gedupeerd

Premium Fashionoutlet

Bericht door Nicole0000gedupeerd »

Dit bedrijf, dat nog een stuk of 10 andere benamingen gebruikt ter misleiding, verkoopt nep producten. Ze adverteren met prachtige foto's op social media en sturen je vervolgens een compleet ander kledingstuk/schoeisel toe. Dat voor een paar euro in China gemaakt is, absoluut geen kwaliteit heeft, niet past en om te huilen is.

Nu tijdens COVID-19 de winkels moesten sluiten, denk ik dat deze criminelen hun zakken vol hebben, geld van gedupeerde kopers. Ik kocht laarzen met orthopedisch voetbed, heel hip en echt leer. Een hele mooie foto stond er op de site. De laarzen werden na 7 weken eindelijk in een zakje op mijn huisadres bezorgd. Hartstikke nep, pijnlijk aan je voeten en lijken in de verste verte niet op de laarzen die ik aanvankelijk kocht via de foto.

Er is een gedupeerden site op FB opgericht. :evil: Ik heb inmiddels tien mails naar hen verzonden, maar krijg mijn geld pas terug als de laarzen in China zijn ontvangen. Ook betaal je zélf de hele hoge verzendkosten van € 25,- hiervoor. En ben ik er 100% van overtuigd dat je je geld nooit meer terugziet. IK DURF daarom de laarzen niet terug te sturen, dat kost me óók nog eens € 25,-.

Ik WIL deze laarzen nog niet VOOR NIKS. Heb het juridisch loket ingeschakeld. De ombudsman geschreven, een brief gestuurd naar deze oplichters via de mail met daarin "dwaling" omdat zij de klant misleiden, dus op een dwaalspoor brengen en ik op deze manier mijn koop ongedaan wil maken. Bij de politie aangifte gedaan via de site en kan het niet loslaten omdat ik ONRECHT zo slecht kan hebben!!

De laarzen ga ik niet dragen, ze doen pijn, zijn nep en spuuglelijk en ik wil mijn betaalde € 49,99 terug ontvangen op mijn rekening. Wie heeft een soortgelijke ervaring, internet staat er VOL van, alleen zag ik dat veel te laat :( Het rekeningnummer dat ze gebruiken staat overal als waarschuwing vermeld NL70RABO0115600000 en de betaling verliep via Mollie.

Ik heb Trustpilot geschreven en een retourformulier naar Premium Fashionoutlet gestuurd. Krijg steeds een automatische, standaard mail terug, zonder naam eronder met de mededeling dat mijn goederen in China ontvangen moeten zijn, dan krijg ik het betaalde geld terug. WIE HEEFT DE GOUDEN TIP? Wie heeft dezelfde ervaring met [email protected]? Daar moet iemand zitten die een dagtaak heeft aan alle verschillende e-mailadressen van hun nep bedrijven te beantwoorden zeg!!
Laatst gewijzigd door Moderator op 13-01-2021 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Witregels

Nicole0000gedupeerd

Re: Premium Fashionoutlet

Bericht door Nicole0000gedupeerd »

Stuur de retourzending naar het volgende adres:
Ontvanger: Tu Hongming
Telefoonnummer: +8617757757961271
Adres: F2, gebouw 8, nr. 89, Siyuan Road, Yidong Industrial Zone, Niansanli Street, Yiwu, Jinhua, Zhejiang Province 322000, China.

Daarnaast dient u na verzending van de goederen het formulier onder de volgende link in te vullen.
Link: www.premium-fashionoutlet.nl/teruggave
Hiermee kondigt u de retourzending vooraf aan en kan de ontvangen goederen zonder dubbelzinnigheden worden toegewezen aan de juiste bestelling. Dit is de enige manier om een snelle terugbetaling te garanderen. Na ontvangst van de retourzending worden wij op de hoogte gesteld van de ontvangst en kunnen wij de terugbetaling uitvoeren.

Om de goederen te retourneren, gelieve alleen gebruik te maken van een verzendmethode met trackingnummer, zodat wij uw retourzending kunnen toewijzen.

Gelieve ook het herroepingsformulier bij het retourpakket te voegen voor een duidelijke opdracht.

Je kunt dus nooit zomaar iets terugsturen, ze adverteren zo aanlokkelijk met 'gratis verzendkosten' :x op Social Media maar je betaalt de HOOFDPRIJS en dat heeft niemand ervoor over. Want waarschijnlijk krijg je daarna ook je geld NOOIT teruggestort en bent dubbel gedupeerd. Wat zou het mooi zijn als Kees van der Spek deze oplichters eens bij hun nekvel greep!

Dracarys

Re: Premium Fashionoutlet

Bericht door Dracarys »

Yep, hier nog een gedupeerde van Premium Fashionoutlet (en de twintig andere namen die het bedrijf gebruikt).

In november 2020 had ik een jas besteld bij Premium Fashionoutlet voor €59,99, bij naar wat ik dacht een Nederlands bedrijf afgaand op de website. Na weken wachten krijg ik één of andere mismaakte blouse uit, naar wat blijkt, China toegestuurd dat geenszins overeenkomsten toont met de jas ik heb besteld, behalve de kleur. Ik heb direct contact opgenomen met de klantenservice en foto's toegestuurd van hetgeen geleverd was samen met een foto van het product dat op hun website geadverteerd werd (en nog steeds wordt!). De klantenservice gaat niet inhoudelijk in op de klacht, maar refereert slechts aan je herroepingsrecht en de daarbij behorende retourzendingsprocedure. Let wel, dit betekent dat je een product dat ZIJ verkeerd hebben geleverd zelf retour moet sturen naar CHINA, terwijl je daarbij ook nog eens zelf opdraait voor de additionele verzendkosten naar China.

Dit is een kwestie van oplichterij. Bij nader onderzoek zag ik dat meerdere mensen dit hebben ervaren en dat het bedrijf zich ook onder andere namen voordoet. Daarbij vind ik het erg misleidend dat de website zich voordoet alsof dit een bedrijf is dat in NL en België gevestigd is en dat daar dus ook je producten vandaan komen. Dit moet echt aangepakt worden, als klant weet je niet waar je terecht kunt voor dit soort oplichting en ik hoor hier steeds meer over.

Plaats reactie