Plantenbakken bij Waldo (https://www.waldoplantenbakken.nl/)

HildeJssn
Berichten: 1
Lid geworden op: 29-11-2021 21:51

Plantenbakken bij Waldo (https://www.waldoplantenbakken.nl/)

Bericht door HildeJssn »

Graag wil ik andere klanten waarschuwen voor de bedrijfsvoering bij Waldo Plantenbakken. (https://www.waldoplantenbakken.nl/)
Afgelopen mei plantenbakken besteld bij Waldo. Je moet je bestelling meteen volledig afrekenen. Bakken zouden binnen 2 weken geleverd worden. Dat gebeurde niet. Tientallen keren gebeld en telkens een ander smoesje over waarom de bakken niet geleverd werden. Uiteindelijk zelfs onze rechtsbijstand om advies gevraagd en na twee brieven zijn de bakken uiteindelijk, na ontzettend veel moeite en uren van onze kant, in de 2e week van oktober geleverd. Uiteraard zonder excuses. Voorts zouden 2 muurplantenbakken afgeleverd worden op 11 oktober. Het mag u niet verbazen: geen levering. Geen bericht. Helemaal niets! Inmiddels is het 29 november en zijn we opnieuw tientallen telefoontjes en verschillende e-mails verder. Klantenservice (telkens 1 en dezelfde persoon) heeft telkens een ander excuus. Loze toezeggingen, beloftes, draaien, ontkennen van uitspraken, gemaakte afspraken structureel niet nakomen, geen, geen enkele communicatie met klanten en ga zo maar door. Die 2 muurplantenbakken worden echter maar niet geleverd door Waldo. Vorige week stelde de medewerker van Waldo zelfs dat de bakken al verstuurd waren. Daarop hebben we contact gezocht met PostNL maar uiteraard was er geen pakket verstuurd met ons adres, noch was er een pakket op weg naar ons. De dag erna bezwoer hij ons dat de bakken echt absoluut die dag verstuurd zouden worden naar ons maar ook dat gebeurde weer niet. Voorts werden we dagenlang niet gecontacteerd ondanks ingesproken voicemails. Uiteindelijk kregen we vandaag te horen, na vanochtend 4x gebeld te hebben, dat de "magneten op waren en nog besteld moesten worden". De medewerker kon niet aangeven of de bakken aanwezig waren bij Waldo of wanneer we deze nou es eindelijk zouden ontvangen. Wij hebben er geen enkel vertrouwen meer in onze bestelling nog ooit te ontvangen. Toen wij aan Waldo mededeelden een negatieve review te schrijven over de gehele gang van zaken werden we door de medewerker Klantenservice ervan beschuldigd schade toe te brengen aan de reputatie van het bedrijf. Dat alles wel maar plantenbakken leveren ho maar.... Onze tip: doe heel goed onderzoek naar reviews op internet. Want als we dat van te voren goed gedaan hadden, konden wij weten waar we aan begonnen waren. Want daar zie je (ook trouwens hier op de site) hoeveel mensen eenzelfde ervaring hebben met dit bedrijf. Of...betaal pas bij levering en niet van te voren. Erg onprofessioneel en helaas een ontzettende afrader!

Plaats reactie