Pas op voor WOODEAL. Oplichters!

Plaats reactie
editing

Pas op voor WOODEAL. Oplichters!

Bericht door editing » 19-12-2016 18:59

WOODEAL is actief in Nederland, België en Duitsland. Deze frauduleuze site laat de consument betalen maar levert de bestelde producten nooit. Wel stuurt deze oplichter je een hele serie in kleuter-Nederlands gestelde mails met de meest lachwekkende smoezen. Koop hier niet!

Vriesdeer

Re: Pas op voor WOODEAL. Oplichters!

Bericht door Vriesdeer » 27-12-2016 21:45

15 dec besteld en betaald niets ontvangen betaald via Paypal misschien krijg ik mijn geld nog weer terug heb er een zaak van gemaakt. Dus niks bestellen daar.

m.moulen

Bericht door m.moulen » 16-01-2017 19:45

L.S
Ik heb ook 15-12-2016 iets besteld bij Woodeal...niks ontvangen. Wordt afgepoeierd met antwoord dat ze in magazijn gaan kijken wat er mis is gegaan? Welk magazijn ... :roll: Wat kan ik doen? Heb al klacht ingediend bij consumentenbond...
Enfin ik hoor van u.
Groet M.Moulen

Noor R

Bericht door Noor R » 05-02-2017 16:54

Ook ik ben opgelicht door Woodeal. Heb in december een bestelling geplaatst en via IDeal betaald. Toen levering uitbleef heb ik diverse malen een mail gestuurd en daarop 2 keer een vaag antwoord van Samantha/Rebecca gekregen, dat het in het magazijn zou worden nagekeken.
Hetzelfde verhaal als ik nu ook bij andere klanten van Woodeal lees (zie ook op Trustpilot).
Door deze reactie probeer ik zoveel mogelijk mensen te waarschuwen tegen Woodeal.

Cindy74

Bericht door Cindy74 » 21-02-2017 20:39

Ik had in november een VR-bril en Bluetooth afstandsbediening besteld. Leuk voor de feestdagen want de aanbieding was voor Sint. Echter bleek al snel dat levering voor 5 december niet ging lukken. Zodoende heb ik toen al gemaild en zou men mijn klacht bij het magazijn neerleggen. Na Sinterklaas had ik al door dat kerst hem ook niet ging worden. Door het uitblijven van levering heb ik de koop ontbonden en mijn geld terug geëist. Dit was inmiddels in januari. Ik krijg nu nog steeds mails dat dit bij hun afdeling financiën ligt. Ik ga deze week via internet aangifte doen want dit bedrijf is een grote oplichters bende.
Als je via internet aangifte doet wordt een zaak door de politie in behandeling genomen als er meerdere aangiftes tegen een bedrijf zijn. Er is dan geen sprake meer van een persoonlijk geschil. Dit is gewoon een criminele bende die op een groot vlak bedriegt.

Newsreader

Bericht door Newsreader » 01-03-2017 15:46

Helaas ook wat besteld in december voor een vriendin. :shock:
De website zag er goed uit en kwam betrouwbaar over.
Het artikel kwam niet in begin januari en ondanks excuses een week later nog niet en enkele malen contact gehad en zou bij bepaalde afdeling liggen en dat werd telkens herhaalt maar geen verder reactie.
Toen overgegaan tot annuleren maar tjonge daar werd het ook niet beter van. :evil:
Werd aan het lijntje gehouden en nu de grote stap gemaakt om uit te zoeken wie zit hier nou achter en blijkt het allemaal af te spelen op Curacao. Ook daar kom je verder en dan is een stap naar de KvK op het eiland je verder te helpen en ja hoor Facebook is ook geweldig en helpt je verder naar de eigenaar en die is wel behulpzaam althans dat moet nog blijken want ik zou mijn geld teruggestort krijgen. Hier was wel een toezegging van adres en persoonsgegevens op straat gooien voor nodig en aangifte tegen het bedrijf en persoon. En uiteraard het zwart maken van het bedrijf Woodeal om te voorkomen dat men er nog zou bestellen om bestelt te worden.
Nu afwachten of meneer woord houdt ik zal zien en laat weten of het gebeurt is??? :lol:

alexgreeve

Bericht door alexgreeve » 07-03-2017 13:27

Ik ben ook slachtoffer geworden van Woodeal dus sluit ik mij jammer genoeg ook aan bij dit forum.
Het gaat bij mij om een klein bedrag namelijk €14,90 maar daardoor doet mijn ARAG rechtsbijstand nog niks ondernemen.
Ik heb Woodeal in meerdere mails verteld dat ik het nu graag het geld wilt terug hebben en dat ik als een pitbull ze zal blijven spammen en zwart maken en ik ga op zeker nog aangifte doen.
En ook het medium Facebook benutten om mensen te waarschuwen voor hun oplichtingspraktijken.

Dus dit gaat nog een staartje krijgen en wordt vervolgt.

Good_Luuk

Bericht door Good_Luuk » 23-08-2017 15:33

Ook ik ben door deze site belazerd. Heb in maart 2017 een bestelling gedaan, nooit geleverd, nooit iets over gehoord. Twee maal gemaild, geen reactie. Een van die mails was een reply op een mail van ene Michel van Woodeal met de volgende tekst:

Beste Klant,
Met deze e-mail willen wij u graag op de hoogte stellen van de ontwikkelingen binnen WooDeal.
Helaas hebben veel van onze klanten de afgelopen periode langer op hun pakket moeten wachten en in enkele gevallen wacht u nog altijd.
Wij begrijpen dat dit teleurstellend is en net zoals u vinden wij dit onacceptabel.
Zoals eerder al hebben gecommuniceerd zal WooDeal een volledig nieuwe koers gaan varen.
Omdat wij het in 2017 volledig anders willen doen zal dit wel even tijd nodig hebben en wij vragen u dan ook heel vriendelijk om geduld.
Een volledige reorganisatie zoals wij die voor ogen hebben en waar wij nu mee zijn begonnen zal even tijd nodig hebben.
Wanneer u nog altijd wacht op een pakket kunnen wij u volgende week meer duidelijkheid geven.
In de volgende opsomming zullen wij dan ook aangeven wat er gaat gebeuren.
- Achterstanden m.b.t. orders in kaart brengen en versturen.
- Indien niet voorradig zullen wij u een aantrekkelijk voorstel doen of het bedrag terugstorten op uw bankrekening.
- Op de site zal er duidelijker worden aangegeven wat er niet voorradig is zodat u niet voor onaangename verrassingen komt te staan
- Duidelijkheid met betrekking tot levertijden
- Sneller reageren op uw vragen aan onze klantenservice met als doel binnen 12 uur door een van onze nieuwe medewerkers Rebecca ,Carina en Mandy.
Indien u nog een op een terugbetaling wacht of u hier de voorkeur aan geeft kunt u dit ook kenbaar maken zodat wij dit kunnen oplossen. DIt graag incl, alle betaalgegevens zodat wij dit kunnen verifiëren.
Indien u betaald mocht hebben met PayPal vernemen wij dat ook graag.
Ook voor productvragen en/of vragen omtrent de nieuwsbrief kunt u hier in antwoord op deze e-mail uiteraard vragen over stellen.
Mocht u vragen hebben dan horen wij dat uiteraard graag.
Wij lossen dit graag voor u op.
Met vriendelijke groet,
Team WooDeal

Tevergeefs, zo blijkt. Gaat bij mij ook om een klein bedrag (Eur: 31,50). Jammer.

Plaats reactie