oplichting via tickets4u

Plaats reactie
geraldo102

oplichting via tickets4u

Bericht door geraldo102 » 17-07-2017 09:49

kaarten gekocht op 19-11-2016 voor het weekend 14 t/m 16 juli 2017 voor de zwarte cross .
betaald via visa, moest volgen mijn vrienden op die dag gelijk kopen anders zou het niet meer mogelijk zijn waarschijnlijk.
ik was met mijn vrouw onderweg naar friesland .dus om twaalf uur de auto even aan de kant gezet om de kaarten te bestellen.
de verkoop zou die dag om 12 uur starten.
dit gedaan via tickets4u, niet wetende dat dit geen zuivere koffie zou zijn.
men zij dat ik mijn tickets ruim een week voor aanvang zou hebben.echter een week voor aanvang kreeg ik een mailtje dat er wat computerstoringen waren en ze in de loop van de week ze zouden leveren en dat we voor donderdag niet moesten bellen vanwege de drukte. u voelt hem al aankomen.16 uur voor aanvang nog steeds niets binnen. tickets4u bereiken was uiteraard niet mogelijk.
nog wel geprobeerd via klacht .nl maar geen reactie.
maar 15 uur voor aanvang kwamen de i tickets binnen.
alleen als je de link in deze mail openen kreeg je als antwoord dat deze site gesloten was.
alles nog geprobeerd via andere computers maar helaas.
het rook al naar oplichting,het was het dus ook dus kijk uit met ticket4u zonde van de 131 euro,s

Karin123

Re: oplichting via tickets4u

Bericht door Karin123 » 28-09-2017 08:37

Tickets4u zijn inderdaad oplichters. Ik ben er ook ooit ingetrapt. Ik heb toen tickets voor extrema besteld, maar nooit ontvangen. Maar ik heb ook nooit betaald. Ze dreigen met mails en deurwaarders. Ze geven niet op. Ik heb nooit betaald is uiteindelijk gestopt. Snap niet dat dat bedrijf jaren door kan blijven gaan. Echt tuig.

VDLB

Bericht door VDLB » 22-11-2017 15:31

Ik heb hetzelfde als jouw Karin123 alleen dan van een festival in 2013. Ik kreeg 2 weken na het festival een brief dat ik het ticket moest betalen omdat ik deze "gereserveerd" had en niet geannuleerd. Na het lezen van de algemene voorwaarden wist ik dat ik geen poot had om op te staan om dat ik deze wel geaccepteerd had. Ik had toen contact opgenomen met de organisatie van het feest en hun wilde controleren of het ticket gescand zou zijn. Ik geloof namelijk niet dat hun van een uitverkocht festival een kaartje apart houden omdat ik deze gereserveerd had. meerdere telefoontjes en email gestuurd dat ik graag enige informatie over het ticket wilde, zodat ik kon kijken of deze gescand was ja of nee, mocht het ticket niet gescand zijn was ik bereid te betalen. Dit wilde ze niet doen terwijl ze geen enkel risico lopen omdat het feest al voorbij is. Ze hebben 4 jaar lang gedreigd met deurwaarders (verschillende) en afgelopen oktober kwam het toch tot een dagvaarding. de tegenpartij kwam niet opdagen dus afgelopen week moest ik nog een keer voorkomen, dit keer waren ze wel aanwezig. Ze lieten toen het ticket zien (na 4 jaar) waar dus een totaal andere naam opstond dan mijn naam. Uit niets blijkt dus dat dat ticket van mij is en of het ticket gescand is ja of nee....

In januari hoor ik de uitspraak... Mocht het zo zijn dat ik moet betalen kan ik je alleen meegeven het niet zo ver te laten komen.
Dit alles gaat ook geheel tegen mijn principes in! maar om nou 400 euro meer voor dit hele gedoe te betalen is het al helemaal niet waard!!

Edith...

Bericht door Edith... » 29-03-2018 20:52

Wat een oplichters bij Tickets4u!! Volgens hen is er door mijn zoon vorig jaar een ticket besteld. Mijn zoon heeft uitgelegd dat hij nooit iets besteld heeft en heeft het vermoeden dat zijn mailadres is misbruikt. ( dat vermoeden is natuurlijk wel ergens op gebasseerd).Dat was onmogelijk, volgens Tickets4u, veel gebruikte smoes. Je moest veel te veel gegevens invullen, dat kan een ander niet blabla. Als ik kon laten zien dat het heel makkelijk is om onder een valse naam te bestellen, kon mijn zoon de aanmaning als niet verzonden beschouwen. ( ik heb de mailtjes!)Ik heb hen heel simpel met printscreens laten zien, dat het heel erg makkelijk is op hun site om met valse gegevens de hele site leeg te kopen. Een beetje basiskennis van de mensen om je heen en je hebt een account. Dat hun werkwijze op het internet al vele onschuldige slachtoffers heeft gekost. Google maar een op tickets4u. Zelden een bedrijf opgezocht, waar zulke slechte recenties op zijn. Ze blijven dreigen en vinden zichzelf ontzettend in hun recht staan. Ongelofelijk dat een bedrijf als Tickets4U, waar zo veel klachten over zijn, bij Opgelicht, Radar en DWDD bekend staat als oplichters, zolang zijn gang kan gaan. Ik wil iedereen waarschuwen voor deze oplichters. Ga alsjeblieft niet eens op hun site kijken. Lees eerst alle waarschuwingen en berichten op Google. Dit bespaart je een hoop ergernis en een mailwisseling met een dom kuiken met 2 hersencellen.
Dit bericht zul je op meer sites tegenkomen, in de hoop dat er iemand deze oplichters kan stoppen.
Alle mailtjes heb ik bewaard en kan deze ook zo inkopiëren.

RoosKabel

Bericht door RoosKabel » 20-07-2018 10:57

Goedemorgen Tickets4U,

Juli 2017 kocht ik bij jullie 2 tickets 1e rang korte zijde Ed Sheeran. Dit kostte mij € 266,50. Nu heb ik jullie de 2 avonden van het concert van Ed Sheeran aan de telefoon gehad. 1e avond kon ik niet op laatste moment komen omdat ik chronisch ziek ben en ik had ook 29 juni gereserveerd. Die dag geen kaarten. Toch maar naar Amsterdam gegaan want wellicht kwamen de kaarten op het laatste moment. Hoeraaa ik werd gebeld en kreeg een mooie upgrade en de tickets werden door jullie verzonden. Blij zijn we naar binnen gereden. En daar zat ik dan in mijn rolstoel met allemaal mannen met kaartscanners om mij heen. De kaarten waren vals en ik was opgelicht en moest naar de kassa gaan. Ik heb jullie toen gebeld en verteld dat ik dat niet wilde doen maar dat ik wel mijn geld terug wil. Ik heb ook meteen zoals hieronder staat een korte mail gestuurd dat ik mijn geld terug wil. Nu bijna 2 weken later heb ik mijn geld nog steeds niet heb terug ontvangen.

Zouden jullie mijn geld met spoed terug willen storten.

Met vriendeijke groet,

Roos Kabel

Outlook voor Android downloaden

Van: Roos Kabel
Verstuurd: vrijdag 29 juni 19:29
Onderwerp: Re: Tickets4U - Uw tickets (ordernummer 105487.0002)
Aan: Tickets4U

Goedenavond,

Helaas we waren heel blij maar deze tickets zijn geweigerd. Graag wil ik mijn berg geld terug €266,50

Mvg Roos Kabel

Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.

-------- Oorspronkelijk bericht --------
Van: Tickets4U <[email protected]>
Datum: 29-06-18 19:03 (GMT+01:00)
Aan: [email protected]
Onderwerp: Tickets4U - Uw tickets (ordernummer 105487.0002)

Geachte mevrouw Kabel,

Hierbij sturen wij uw kaarten. U kunt deze binnen 72 uur downloaden via deze link:
https://eur02.safelinks.protection.outl ... reserved=0

Dit zijn zogeheten E-tickets.

Deze kunt u zelf uitprinten op uw printer.
U heeft hiervoor wel Acrobat Reader nodig. Geen Acrobat Reader? U kunt deze hier downloaden: https://eur02.safelinks.protection.outl ... reserved=0

De ticket wordt bij de ingang van het concert/evenement gecontroleerd via een scanner.
Daarom is het belangrijk dat u de barcode (streepjes of vierkantjes) op de tickets niet beschadigd.

Mocht u vragen hebben over uw kaarten kunt u het beste even bellen met 06-13779694.

Wij wensen u alvast veel plezier bij het concert/evenement!

Met vriendelijke groet,
Team Tickets4U

I: https://eur02.safelinks.protection.outl ... reserved=0
E: [email protected]
T: +31 (0)75 6122229
M: +31 (0)6 13779694

lozevisser

Bericht door lozevisser » 20-07-2018 12:55

Handelsregister:
Kamer van Koophandel te Amsterdam (nummer: 34217084

lozevisser

Bericht door lozevisser » 20-07-2018 12:57

TICKETS4U B.V.
Hoofdvestiging

Bestaande handelsnamen

TICKETS4U B.V.

Statutaire naam

TICKETS4U B.V.

KVK 34217084
Vestigingsnr. 000020560389

Zaandam

34217084 0000 000020560389 TICKETS4U BV. TICKETS4U BV. Dienstverlening voor uitvoerende kunst. TICKETS4U BV. TICKETS4U BV. ...

lozevisser

Bericht door lozevisser » 20-07-2018 13:01

Openbare publicaties over TICKETS4U BV

De Kamer van Koophandel heeft recent in de Staatscourant de volgende drie mededelingen openbaar gepubliceerd over TICKETS4U BV:

⚌ 2007-06-28: Wijziging: Per 6-6-2007 is Bestuurder 34275828 DELTA REFLEX GROUP B.V. in functie getreden.

⚌ 2007-06-12: Nieuwe inschrijving: Per 6-6-2007 is Bestuurder 34275857 DELAGIO B.V. in functie getreden.

⚌ 2007-06-12: Nieuwe inschrijving: Zetel: Zaandam. Datum akte oprichting: 6-6-2007.

TICKETS4U BV als bestuurder/gevolmachtigde:

Volgens publicaties van de Kamer van Koophandel is of was TICKETS4U BV bestuurder of gevolmachtigde bij de volgende rechtsperson:
•DELAGIO BV, gevestigd aan n Zaandam (gemeente Zaanstad). leuke ze zijn bestuurder van hun eigen bestuurder

lozevisser

Bericht door lozevisser » 20-07-2018 13:05

Openbare publicaties over DELTA REFLEX GROUP BV

De Kamer van Koophandel heeft recent in de Staatscourant de volgende twee mededelingen openbaar gepubliceerd over DELTA REFLEX GROUP BV:

⚌ 2007-06-12: Nieuwe inschrijving: Per 6-6-2007 is Bestuurder Sidney Anthony Mantjes, woonachtig te Zaandam in functie getreden.

⚌ 2007-06-12: Nieuwe inschrijving: Zetel: Zaandam. Datum akte oprichting: 6-6-2007.

DELTA REFLEX GROUP BV als bestuurder/gevolmachtigde:

Volgens publicaties van de Kamer van Koophandel is of was DELTA REFLEX GROUP BV bestuurder of gevolmachtigde bij de volgende twee rechtspersonen:
•TICKETS4U BV, gevestigd aan de (gemeente Zaanstad).
•DELAGIO BV, gevestigd aan de (gemeente Zaanstad).

En weer hetzelfde als bestuurder

lozevisser

Bericht door lozevisser » 20-07-2018 13:10

Sidney Anthony Mantjes heeft een prachtige circel opgezet om buiten zicht te blijven maar hij had even niet op lozevisser gerekend...

Plaats reactie