Oplichten niet door maar van Webwinkels

WWT

Oplichten niet door maar van Webwinkels

Bericht door WWT » 29-06-2018 13:01

Webwinkels opgelet. Fraudeurs kopen op rekening en geven U een verkeerd adres. Doordat de koper het adres bij de transporteur kan aanpassen komt het pakketje echter op een ander adres aan als waar Uw factuur naar toe gaat.
Of de fraudeur haalt het pakketje zelf op op het verkeerde adres met de opmerking "Er is een pakketje voor mij hier afgeleverd". Later valt er een rekening op de vloer van het oorspronkelijke adres en de juridische strijd kan beginnen.
Vooraf checkt U natuurlijk of gegeven adres kredietwaardig is, maar dat is dus geen garantie voor betaling.
Ik stel voor; vooraf laten betalen (minstens gedeeltelijk), of een betere check dat de besteller ook op dat adres woonachtig is. Kaartje sturen met de vraag of er iets besteld is.?? Vast telefoonnummer vragen?? Is lastig, snap ik. Paypal is ook een goede oplossing!! Zo zijn beide partijen zowel koper als verkoper gedekt.
Er wonen in ieder geval geen Theo en Ria op Nieuwstraat ** in Ospel!!!!!

Huisnummer verwijderd door moderator, het plaatsen van adressen is niet toegestaan. Zie https://opgelicht.avrotros.nl/over/gedr ... orwaarden/

Plaats reactie