OPGELICHT slotenmaker-sleutelkoning.nl

Nachtwaker

Re: OPGELICHT slotenmaker-sleutelkoning.nl

Bericht door Nachtwaker »

Het probleem is dat ze hier de grens van het toelaatbare hebben opgezocht. Op papier kan het gewoon wat ze doen. Slotenmaker is een beschermd beroep en dat met de kosten doen ze heel geraffineerd. Ze werken samen via de eerder genoemde site en hebben bij de kvk ingeschreven bedrijven.

Ze voldoen waarschijnlijk ook net genoeg aan de eisen om zo te mogen werken. Een mogelijkheid die ik zie is om aangifte te doen bij de FIOD wat ik durf te wedden dat de 21% btw van bedragen als 700 euro bijvoorbeeld niet aan de belastingdienst worden overgemaakt. Tenzij ze zich als kleine ondernemer hebben aangemeld is dat een probleem.

Het lijkt er ook op dat Helmond een soort van centrum is voor die lui:

A S slotenservice - ASTEN - kvk 68768796
AE Lockservice - DEURNE - kvk 66984025
KeyService Nederland B.V. - HELMOND - kvk 66146569
TDI Service - ASTEN - kvk 74571966
JNA Slotenmaker - HELMOND - kvk 64666204
C.E. Sloten Service - SOMEREN - kvk 69529213
KM Services B.V. - ODILIAPEEL - kvk 71757406
Y&S Service / Y&S Slotenmaker - GEMERT - kvk 67326021

Maar ook elders zitten ze

NieuwSloten B.V. (KeyService Nederland B.V.) - AMSTERDAM - kvk 66153875
Goedopslot B.V. (KeyService Nederland B.V.) - DEN HAAG - kvk 66153891
Key service 24/7 - RHENEN - kvk 73119695
Slotenservice Azghari - VEENENDAAL - kvk 67078826
Slotenmaker voor U - SOEST - kvk 64328031
M.A.B. Slotenservice - ALMERE - kvk 72978538
A.I.A. Services B.V. - ROERMOND - kvk 68288492
R B Service Rotterdam - ROTTERDAM - kvk 69919216

Wat sommige ook doen is ditzelfde idee toepassen bij verstoppingen in je leidingen. Zelfde soort lui, zelfde manier van factureren. Loopt ook via zo een landelijke site.

Ano771

Bericht door Ano771 »

Zelfde verhaal als veel anderen hier. Buitengesloten, gebeld met de eerste google advertentie en even later kwam de slotenmaker aanrijden. Ik moest tekenen voor een lege factuur waar wel de tarieven opstonden en akkoord voor het starten van de werkzaamheden. Bedrag was 32,50 per uur en dan zou er nog 50% toeslag bij komen. Dat was redelijk vond ik.

Uiteindelijk waren de kosten over de 1000 euro. Gelukkig kon ik niet betalen omdat ik niet zoveel tegelijk kon pinnen en na lang praten heeft de monteur genoegen genomen met een aanbetaling en de belofte dat ik het geld alsnog snel zou overmaken.

Toen ik thuis rustig de factuur eens ging bekijken rammelde het aan alle kanten. Vond hen ook op deze site steeds genoemd worden. Aangifte doen kan helaas niet want het is een civiele zaak. Politie adviseerde de telefoon niet meer op te nemen en direct te bellen als ze aan de deur zouden staan.

Betreft hier: Tim van Someren van TDI Service

Mariekeroelfsema

Bericht door Mariekeroelfsema »

Zelfde verhaal: deurkruk afgebroken bij tussendeur tussen woonkamer en hal, lichte paniek want de kinderen konden niet meer naar de wc vanuit de woonkamer, want die is in de hal.

Om 15.06 gebeld met 085-4009979, https://slotenmaker-koning.nl/. Om 18.25 kwamen ze pas. Probleem verholpen in een kwartiertje, maar ze brengen "avondtoeslag 18-22u" in rekening: 79,80 EUR. Maar ze kwamen zelf pas uren later aan. Voorts standaardtarief 159 EUR en 30 EUR voorrijkosten berekend. Plus BTW maakt 324,89 EUR voor een kwartiertje werk!!!! Schandalig!!!! Er is van te voren niets gezegd over de kosten en er wordt misbruik gemaakt van de 'paniek' die de meeste mensen in zo'n situatie hebben.

De interactie was vreemd, bijvoorbeeld het bellen met het hoofdkantoor en het proberen mee te kijken toen er werd overgeboekt van spaar- naar betaalrekening om te kunnen pinnen. De "slotenmaker" was een Marokkaans type. OPLICHTERS!!!!

Christiaan_E

Bericht door Christiaan_E »

Vergelijkbare ervaring met www.slotenmakersmid.nl.

Deur openen en cylinderslot vervangen voor simpel slotje. Alles bij elkaar ruim 600 euro.

Per toeval 06 nr van bedrijfje te pakken gekregen, werken dus als tussenpersoon. Zeggen natuurlijk niets te kunnen doen. Na wat uitzoekwerk de naam van monteur kunnen achterhalen (uittreksel KVK).

Volgens mij kan ik er weinig aan doen wat mij iets gaat opleveren. Of...?

Rooos

Bericht door Rooos »

Zojuist door dezelfde man uit Rhenen naar mijn idee opgelicht. 300 euro betaald om de deur met een pasje te openen. Ik wil hier iets tegen doen. Vind het belachelijk.

Leanderos

Bericht door Leanderos »

Helaas zijn wij vandaag ook bedonderd en overdonderd door deze oplichters en zijn zij dus nog steeds actief.

Nadat mijn vrouw mij heeft weggebracht na werk, kreeg zij de deur niet meer open door het slot.
waarna we slotenmakers gegoogeld hebben en deze als eerste naar boven kwam.

Nu onder de naam slotenmakers koning maar verder exact de zelfde omschrijving.

Het was s'ochtends vroeg en zoiets overdonderd je en daar wordt gebruik van gemaakt met een flinke babbel. de voorrij kosten was 30 euro, uiteindelijk max 15 minuten bezig geweest. Heeft voor de daad 249 euro gerekend en vervolgens 249 nacht toeslag (100 %) nog wat materiaal verbruik en "btw"" waar vervolgens nergens een btw-nummer te vinden was. uiteindelijk moeten afrekenen :739 en dat nog zonder nieuw slot dat zou nog eens 500 euro extra kosten. deze heb ik later voor 50 euro bij een slotenmaker gehaald in de stad.

Uiteraard van te voren naar de kosten gevraagd en had het over 250 + nog wat ochtend toeslag, maar dat liet hij dan wel binnen zien bij het papier werk. En tuurlijk achteraf zou je zeggen eerst duidelijke afspraak maken over de kosten maar mijn vrouw stond buiten in de kou in enigzins paniek dat ze niet meer naar binnen kon, hoort rond de 250 veel geld maar tuurlijk 24/7 service is duur, maar dat dat uiteindelijk 735 wordt en dat daar vaag over wordt gedaan door met ''wat '' toeslag is gebruik maken van iemand die in paniek is omdat ze haar huis niet meer inkomt.

@avrotros mochten jullie hier iets mee willen doen om zulke oplichters te onthullen, ik help graag als dat kan.

Leanderos

Drazzie84

Bericht door Drazzie84 »

Ook ik ben opgelicht door
A S slotenservice - ASTEN - kvk 68768796. Ingebroken in mijn woning in Haarlem, enorm in paniek om alles wat weg was en wat ik moest regelen heb ik op een van de eerste google links geklikt. De telefoonmedeweeker was uiterst vriendelijk en warm, stelde mij gerust dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken. Lang verhaal kort, 3 sloten vervangen voor 1799 euro. Heel stom, maar ik heb het geld overgemaakt, in mijn paniek heb ik niet goed nagedacht. Nu is het hopen dat mijn inboedelverzekering deze kosten gaat dekken, anders heb ik een enorm probleem. Ik schaam me kapot, en hoop echt dat mijn verzekering coulant is :(

alexanderbr

Bericht door alexanderbr »

WC deur springt op slot; via google www.slotenhulplijn.nl/Slotenmakers/Gorssel gebeld met 085 1307585; een dame geeft aan dat de monteur over ongeveer een uur komt. 1,5 uur later komt de monteur. Hij gaat direct aan de slag zonder een prijsopgave te doen en zonder dat ik daar in de consternatie om vroeg. Na een kwartier sleutelen verwijdert hij het insteekslot, dat kapot is. Hij gaat naar Deventer om een nieuw slot te halen. Na enige tijd komt hij terug en monteert het slot. Hierna presenteert hij de rekening Servicekosten, voorgedrukte prijs € 165,-; voorrij kosten, voorgedrukte prijs €35,-; Boren, handgeschreven prijs € 80,-; insteekslot binnendeur, handgeschreven € 310,-; meerwerk per 30 minuten handgeschreven € 50,-. BTW 21% 134,40. Totaal 774,40. Ik schrik van de bedragen en maak bezwaar over de kosten van het insteekslot. Hij geeft aan dat dit echt zoveel kost. Hij zegt mij toe de kode van het slot nog te geven. Met tegenzin betaal ik per pin. Hij haalt uit de auto de streepjes- en cijfercode van het insteekslot. Deze is 1264/4U-50MM WC63X8. Naderhand bel ik naar Mastermate, waar mij wordt meegedeeld dat de prijs € 17,-. Ik heb het oorspronkelijke telefoonnummer gebeld. Dit blijkt een soort callcentre te zijn. Zij hebben hem mij laten terugbellen. Ik heb hem geconfronteerd met het prijsverschil van het insteekslot en aangegeven dat ik mij daarmee opgelicht voel. Hij reageert boos dat ik hem van oplichten beticht en weigert verder met mij te praten. De bank kan de betaling niet ongedaan maken, tenzij er een zaak volgt na aangifte bij de politie. Ik heb een afspraak met de politie om aangifte te doen, maar telefonisch geeft de politie wel al aan, dat waarschijnlijk in dit soort zaken geen formele aangifte mogelijk is omdat ik reeds betaald heb.

Simone.m.

Bericht door Simone.m. »

Nog steeds actief!

Zojuist opgelicht door Tim van Someren.
Tim is vandaag bij ons geweest om 1 voordeur slot te vervangen.
Hij is hiervoor langsgekomen en heeft mondeling de afspraak gemaakt, telefonisch met mijn vriend, dat de voorrijkosten 25 euro zouden zijn. Hiermee ging mijn vriend akkoord en Dhr. van Someren kwam rond de klok van 17u bij het pand aan. Slot vervangen en kwam met een factuur van 1600 euro. Mijn vriend heeft geprobeerd hem redelijkerwijs bij te brengen dat deze factuur niet evenredig is met de werkzaamheden ( die overigens nog geen 45 minuten duurden ). Dhr. van Someren besloot daarop zijn prijs te verlagen naar 1200 euro en na de factuur gezien te hebben maar niet akkoord gegeven is er op dringend verzoek van dhr. van Someren 1200 euro overgemaakt.

Wij hebben vanavond nog telefonisch contact gehad met hem om voor te stellen dat hij met een redelijke prijs mag komen voor zijn werkzaamheden en ingezette materialen. Echter geeft hij aan dat al gedaan te hebben... Wij hebben aangegeven hierop contact op te nemen met meerdere instanties. Hij gaat daarmee akkoord.

Wij hebben aangifte gedaan bij de politie. Volgende week een gesprek bij de politie. Aangegeven dat er camerabeelden zijn in die wijk.
Banken zijn beide op de hoogte gebracht ( Tim zijn rekening nummer is NL 41 BUNQ 20394834 97 ).

Wij werken graag mee om deze malafide slotenmaker op te pakken voor zijn oplichtingspraktijken!
Graag contact wanneer wij iets kunnen betekenen.
Alvast dank!

Nachtwaker

Bericht door Nachtwaker »

Welke gegevens staan er op de factuur qua kvk?

Cocacola

Bericht door Cocacola »

Nu vindbaar in Google

NL41BUNQ2039483497 Geeft (nog) geen meldingen. Pas op!!

Biancauitutrecht

Bericht door Biancauitutrecht »

Ook mijn ouders zijn ģisteren dik opgelicht door Tim van Someren, al zal dat zijn echte naam niet zijn.
Lang verhaal kort: Achterdeurslot werkte niet meer. Gebeld en Tim kwam het repareren. Hij beweerde dat het binnenwerk van de deur kapot was en daarvoor een nieuwe besteld moest worden. Incl installatie 800 euro. Daarbij kwam dan de cilinder de sleutels de voorriijkosten en noem maar op. Dit kwam op 2100 euro. Mijn ouders hebben dat betaald per pin, hij kwam namelijk sympatiek en kundig over. Daarmee gooiden ze 2 jaar spaargeld weg in deze bodemloze oplichtersput.
Geen goed woord voor over...
Ze doen op dit moment aangifte bij de politie in Maarssen. Zijzelf en ik werken graag mee als er informatie nodig is.

barbara.hiestand

Bericht door barbara.hiestand »

Ik ben gisteren opgelicht. Mezelf buiten gesloten. Gebeld naar de slotenmaker koning. Er zou iemand binnen een half uur komen, dit werd 2 uur wachten. In een zwarte Golf zonder bedrijfsnaam komt er iemand aan, had een jas aan met slotenmakers 24-7 op de rug.

Kosten zouden 249 euro zijn excl BTW. Het maakte niet uit of het 5 minuten duurde of 3 uur zou duren. Echter kwam al snel de opmerking dat het hele slot uitgeboord moest worden, alleen de cilinder eruit boren kon niet bij dit slot.

Nadat er een nieuw slot is ingezet nodig ik de man uit in mijn praktijkruimte naast de voordeur, en biedt hem koffie aan. Hij maakt de factuur op, of ik even 1268,08 wil betalen. Ik geef aan dat ik dat niet ga betalen, haal het slot er maar weer uit. De man wordt boos, komt zo'n 50 cm voor me staan, en begint te roepen dat ik nu moet betalen. Ik vond het erg intimiderend.

Ik geef nog aan dat ik 30 dagen de tijd heb om de factuur te betalen, dus vandaag helemaal niks hoef te betalen. De man wordt bozer en blokkeert mij als ik weg wil lopen door in de deur opening te gaan staan. Ik zeg dat de man mijn woning moet verlaten. Ik had een gsm in mijn hand, en durfde de politie niet te bellen. Ik dacht dat hij me wat aan zou doen als ik zou bellen. Ik geef aan dat ik niet eens 1268 kan betalen, vanwege een daglimiet op mijn bankpas. Maar deze man ging echt niet weg voordat ik zou betalen, heel vervelend.

Ik heb toen maar gedacht, ik betaal 1000 euro en dan gaat hij weg. Hij pakte een pinautomaat, en op het moment dat ik net mijn pincode intoetste, viel de pinautomaat uit. Later bedacht ik me ik ben ook nog geskimd, dus heb alles nu laten blokkeren bij de bank. Ik heb via telebankieren vervolgens betaald.

Ik heb gezegd dat ik het restbedrag van 268,08 de volgende dag zou betalen. Dit ga ik echter niet doen. Ik probeerde aangifte te doen, maar dit lukt niet bij de politie, omdat ik betaald heb is het een civiele zaak geworden. Belachelijk! Ik ben onder druk gezet om te betalen, ik heb niet vrijwillig betaald. Inmiddels komt er nu weer een nieuw slot op de deur, omdat ik niet zou willen dat de slotenmaker opeens binnenstaat omdat hij een sleutel heeft. Extra kosten er weer bij. Ik ben ontzettend boos.

Julinho

Bericht door Julinho »

Hetzelfde is mij gisteravond overkomen. Een gladde Marokkaanse jongen kwam na 3 kwartier aan in een zwarte golf. Toen had ik eigenlijk al aan moeten voelen dat dit geen zuivere koffie was. Ik heb vooraf geïnformeerd bij degene die ik in eerste instantie aan de lijn kreeg over wat voor prijs ik kon verwachten. De boodschap was; 30 euro voorrijkosten en de monteur zal u verder informeren over de kosten. Ook gegoogled op slotenmaker plus mijn woonplaats en deze oplichters kwamen als eerste in mijn scherm. Je krijgt een gelikte website te zien en ben uit haast maar direct gaan bellen.

Uitleg over de prijs; Dit deed de jongeman wel, maar op een dusdanig sluwe wijze dat ik nooit echt hoogte kreeg van het bedrag, alleen dat het een redelijk dure grap zou worden. De sleutel was afgebroken in het slot en hij moest het uitfrasen. Ik heb geen enkele know how van sloten en kosten en daar maakte deze jongen goed misbruik van. Het binnen komen was een koud kunstje, maar ik schrok van de prijs. Hij had het over zo'n 300 euro waar nog btw overheen moest gaan. Toen begon hij over het vervangen van het slot en de kosten daarvan. Het aantal millimeter van de cilinders in het slot was volgens hem leidend daarbij; zo'n 7 euro per millimeter was de prijs. Vervolgens liet hij me cilinders zien en die waren op zijn meetlat 42 en 32 millimeter. Ik rekende dus even snel en schrok me wezenloos. Toen ben ik gaan tegensputteren want ik was niet van plan zo even een kleine duizend euro te gaan afrekenen voor een klusje waar hij 20 minuten over zou doen uiteindelijk. Ik vroeg nog of hij geen goedkoper sluitwerk bij zich had, maar dat had hij natuurlijk niet. Het is ook heel gek dat je per millimeter van de cilinder zou moeten betalen, maar dat realiseerde ik me achteraf pas.
Toen kwam dit smerige ventje met een tegenvoorstel; dat ik het vervangen van het slot en plaatsen van het nieuwe sluitwerk wel zwart door hem kon laten doen. Dan zou hij dat wel even voor 100 euro doen. Ik had het gevoel niet meer terug te kunnen. Achteraf gezien had ik hem de deur uit moeten trappen, maar ergens gaat het op zo'n gewiekste wijze dat ik er in ben getuind.

In totaal 650 euro lichter door deze klootzakken.

paulinemarree

Bericht door paulinemarree »

Ook ik ben helaas opgelicht door dit stelletje boeven.
Ben ik normaal gesproken niet zo snel van mijn voetstuk gebracht en denk ik altijd - dit overkomt mij niet,
deze mannen gaan zo sluw te werk en maken misbruik van het paniekerige gevoel dat je hebt wanneer je jezelf hebt buitengesloten.

Gisteravond de deur achter ons dichtgetrokken met mijn sleutel nog aan de binnenkant.
In de snelheid om dit op te lossen kwam ik uit op de website van Sneleenslotenmaker.nl
De website ziet er betrouwbaar uit en ik heb niet in de gaten dat het telefoonnummer - 085-0608520 mij niet verbindt met een slotenmaker, maar met een centrale.
Ik krijg een man aan de lijn en voor ik goed en wel heb uitgelegd wat er aan de hand is zegt hij direct een monteur op me af te sturen.
Ik roep zowat - wacht even, heeft u allereerst een prijs indicatie voor mij??
Mijn vriend luistert mee en hoort hoe hij een indicatie tussen de 30 - 80 euro geeft.
Bovendien zal er ter plaatse eerst gekeken worden naar de situatie en een duidelijke prijsafspraak worden gemaakt alvorens de monteur aan de slag gaat.
Dat klinkt zeer redelijk, en ik laat de monteur komen.
Binnen 20 minuten staan er 2 Noord-Afrikaanse mannen bij de deur. De ene wat langer, met krullen, een stoppelbaardje en wat naar voren stekende kaak.
De ander klein van stuk en wat steviger, met een glad hoofd.
Er wordt wat gekeken naar het 3-sterren cilinder slot, ze gaan proberen te flipperen, er wordt wat op een factuur gekrabbeld, en na wat onduidelijk en vlug gepraat een prijs van €190,- genoemd.
Ik schrik ervan, de man die ik aan de lijn had noemde een bedrag van 30 - 80 euro?
De knul lacht erom en zegt dat ze toch echt de goedkoopste zijn.
Wat weet ik ervan, nog nooit een dergelijke situatie meegemaakt en al helemaal geen verstand van sloten.
De knul belooft me geen toeslagen te rekenen, geen materiaalkosten, zodat het bedrag bij 190,- blijft.
Ik ga maar akkoord.
Na 2 minuten flipperen is de deur open.
Dan komt de factuur - 387,- euro!
Ik ben met stomheid geslagen, maar het is zijn woord tegen het mijne. Hij had helemaal nooit beloofd geen toeslagen te rekenen, hij had beloofd geen materiaalkosten te rekenen (welke materiaalkosten?) en heeft dit ook niet gedaan dus wat zeur ik nou?
Al met al zoveel vlugge praatjes waardoor je aan jezelf gaat twijfelen over wat hij nou precies gezegd had.. Had ik het maar opgenomen.
Ter plekke moeten pinnen, en achteraf realiseer je je dat je zwaar bent afgezet.
Ik hoorde de jongens nota bene lachen terwijl ze wegliepen.
Wederom gebeld met het bedrijf, zij beloven me terug te bellen hierover, uiteraard niet gebeurd.
De knullen beweerden zelf zzp-ers te zijn en het bedrijf heet Slotenmaker 24, KvK nummer 62936409, Stationsplein 85 in Weert.
Rekening waaraan overgemaakt moest worden is op naam van Slotenmaker 24 uur VLAARDINGEN

Ik gok dat dit allemaal onderdeel is van hetzelfde criminele netwerk.

Plaats reactie