OPGELICHT slotenmaker-sleutelkoning.nl

Liex

Re: OPGELICHT slotenmaker-sleutelkoning.nl

Bericht door Liex » 29-12-2018 23:30

Zelfde verhaal hier. Ik heb er buikpijn van. Ik ben zo dom geweest.
's avonds laat 2e kerstdag in Amsterdam terug van familie, slapend kind in de auto, de deur niet kunnen openen, vriend niet thuis en graag in eigen huis willen slapen voor drukke dag morgen.
slotenmaker-sleutelkoning gebeld. 45 minuten later ipv 30min komt een vriendelijke jongen,
kosten zijn 30,- voorrijd kosten, slot 151,- en feestdag toeslag. Balen dat het zo duur wordt, maar goed, het moet gebeuren.
maar met veel onrust en kabaal wordt de deur een uur later geopend. Gaande weg voelt het vervelender en wordt hij onrustiger. Uiteindelijk het nieuwe slot geplaatst, maar binnenwerk moet nog opnieuw gedaan worden.

Ik moest 1779,79 afrekenen... En ben van schrik gaan huilen. Ik had dit niet begrepen.
Ik voelde me misselijk en rot. Het was na middernacht. Mijn dochter aan het huilen. Er werd me verteld dat ik het van de verzekeraar terug zou krijgen. Ik wilde hem de deur uit hebben en heb betaald. Ik ben zo stom geweest

[verwijderd door moderator]
[verwijderd door moderator]

Ik las dat iemand contact heeft gehad met de eigenaar?
Waar kan ik die vinden?

aatm

Bericht door aatm » 31-12-2018 12:41

wow.. kunnen ze die site van hun niet blokken? Want dit grapje (hele dure) gaat natuurlijk nergens over. :evil: :x

RoelNaaykens
Contacteer:

Bericht door RoelNaaykens » 05-01-2019 01:02

Ik en mijn vriendin zijn vandaag ook opgelicht door deze partij. Ik moest 697 euro betalen om een slot open te maken en te laten vervangen. Gelukkig heeft zij de politie ook gebeld en heb ik van deze 'jongens' het kenteken van de auto genoteerd. Deze zal ik hier delen zodat jullie kunnen achterhalen van wie de auto is. De 'sleutelmakers' waren overigens 2 noord-afrikaanse vrienden van een jaar of 21. Het kenteken was TJ-638-P

Wellicht dat ik aangifte ga doen.

Wij gaan achterhalen van wie de auto is, vervolgens langs de belastingdienst met de nep factuur en daarna langs de politie. Deze jongens werken 100% zwart en zijn een manier om de eigenaar of deze jongens te achterhalen.

ilona.jongen

Bericht door ilona.jongen » 14-01-2019 16:03

Ook ik ben afgelopen zaterdag nacht door deze bende opgelicht. De sleutel aan de binnenkant van het slot laten steken waardoor ik met mijn reservesleutel (die ik bij me had) de deur niet open kreeg.
Gegoogled en sleutelkoning opgebeld. De monteur zou er binnen een half uur zijn maar het duurde een uur. Eenmaal aangekomen begon hij wat op een factuur te krabbelen, totale kosten 350 euro. Al belachelijk duur maar ja zoals andere hier al dezelfde ervaring hebben, overal 100% toeslag overheen want het was zondag.
Verder had ik 4 getuigen erbij staan die hoorde dat meneer zei dat de totale kosten 350 euro zouden zijn.
Hij flipperde de deur open met een kaart dus verder geen reparatie enzovoorts, binnen 1 minuut was hij klaar.
Toen kwam het, ik moest contant betalen. Meegelopen naar de pinautomaat, mijn vriend was er ook bij.
Daar stonden we en opeens zei de "monteur" dat ik 505.66 moest betalen.
Ik in schok en begon te huilen, mijn vriend overstuur en kwaad. De monteur bleef vragen ontwijken tot ik er genoeg van had en hem maar 510 euro in de handen duwde, wisselgeld had hij ook niet..

Gebeld met het bedrijf en dit gesprek heb ik opgenomen. Meneer zei "oh u bent in goede handen maak u geen zorgen. En ja 505 euro is ook wel veel, heeft u geen factuur gekregen dan?" Nou nee die heb ik niet...ik kreeg alleen die nacht een kwitantie papiertje in de handen geduwd met het bedrag en dat was het.
Ik moest een mail sturen naar hun klachten service, blijkbaar een andere afdeling dan die waar je heen belt. Met mailadres: [email protected].
En de collega's van deze afdeling zouden mij dan terug bellen.
Natuurlijk geen reactie... Ik heb weer terug gebeld naar het algemene nummer maar ik kreeg geen antwoord op mijn vragen. Meneer wou niet zeggen wat het adres van het hoofdkantoor is en ook geen telefoonnummer geven van de klachten service. Ik moest maar wachten tot de klachtenservice mij belde. Uiteindelijk kreeg ik twee keer de telefoon opgelegd door deze geweldige meester oplichter die bij de klantenservice werkt en vast geleerd krijgt hoe hij mensen zsm moet afwimpelen.
Politie wilt mijn aangifte niet aannemen want zij zeggen dat het een civiele zaak is.
Met juridisch loket heb ik telefonisch contact gehad en heb ik komende week een afspraak. Zij gaan me helpen een brief opstellen, mogelijk kan ik het bedrag terug krijgen omdat ik onder dwang moest betalen. (Persoonlijk voelde ik me namelijk ontzettend onder dwang gezet om te betalen).

Ik lees hier berichten terug, over precies hetzelfde bedrijf die al een half jaar terug lopen. Kan hier dan werkelijk niks aan gedaan worden??
Ik ben echt ontzettend kwaad en wil er tijd en moeite in steken (helaas geen geld want dat hebben die boeven me afgepakt) om sleutelkoning kapot te maken!!

Maria 100

Bericht door Maria 100 » 19-01-2019 14:32

Wat grappig ik heb soortgelijks meegemaak. Vanmorgen sleutel aan de binnenkant van de deur laten zitten. Slotenmaker-sleutelkoning gebeld, ze konden gelukkig gelijk komen. Aan de telefoon konden ze mij geen enkele prijsindicatie geven maar het zou niet veel moeten kosten aangezien hij waarschijnnlijk wel 'opengeflilpt ' zou kunnen worden. Een man met Noord Afrikaans uiterlijk stelt zich voor als Manuel. Hij zegt meteen dat het slot vervangen moet worden, kosten: ongeveer 250 euro, maar dat kon ook nog hoger worden. Ik besluit het even te overleggen. Mijn vriend en ik vertrouwen het niet en besluiten een andere slotenmaker te bellen. De man die zich voordoet als Manuel begint over de 30 euro voorrijdkosten en zegt er meteen bij dat als we niet betalen er vandaag nog een deurwaarder gestuurd zal worden. We bellen met de centrale van slotenmaker-sleutelkoning om dit te verifieren, meneer Manuel neemt het gesprek over en zegt tegen zijn collega 'yo met Bob spreek je'. Dát was het moment dat ik het helemaal niet meer vertouwde. De man kon zich overigens ook niet identificeren en droeg ook nergens een label of naam van het bedrijf. Enfin na een uur komt slotenmaker 2 welke de deur in 10 seconde openflipt met een kaartje, kosten:85 euro (dubbel tarief omdat het weekend is). Gevalletje bijna opgelicht dus. Echter wil ik natuurlijk wel mijn 30 euro voorrijdkosten terug want ik financier niet graag een criminale organisatie. Dus ik besluit ze nog maar eens te bellen om te zeggen dat hun monteur belachelijke analyses en prijzen hanteert. Ik heb de firma nu ongeveer 10 keer gebeld en al 10 keer weggedrukt. Halverwege mijn verhaal word ik in de wacht gezet of de verbinding wordt verbroken. Er wordt opgenomen met 'hallo' of 'met Jimmy en als je dan vraagt met welke organisatie ik nu eigenlijk spreek krijg ik elke keer een andere antwoord: 'met de slotenmaker en ontstoppingsdienst' 'met de slotenmaker' of gewoon ' met mo'. Een klacht indienen via de webpagina is niet mogelijk, althans mij lukt het niet. Bah! ik krijg hier een hele nare bijsmaak van. Wieweet wat er gebeurd was als het slot wel vervangen was... Had meneer Manuel dan een sleuteltje voor zichzelf achtergehouden? Om dan in de avond nog eens terug te komen?
Hoop dat meer mensen zich zo vrij voelen om hun klacht hier te delen.

pedro777

Bericht door pedro777 » 30-01-2019 21:47

Afgelopen weekend ben ik opgelicht door slotenmaker-slim.nl, via het 'bedrijf' Slotenmakers 24/7. Ik had mezelf buitengesloten, kon niet meer in mijn woning. Ik belde het telefoonnummer van slotenmaker-slim. Daar kreeg ik een man aan de lijn die geen bedrijfsnaam noemde en sprak met een noord-afrikaans accent. Ik vroeg wat het moest kosten, kreeg alleen voorrijkosten van 30 EUR te horen, de rest moest ter plekke worden geinventariseerd.

De lichtgetinte slotenmaker kwam na een half uur in eigen auto (zwarte afgetrapte audi A3). Niet de witte bestelbus die op hun website slotenmaker-slim.nl is afgebeeld. Hij droeg geen werkkleding. Hij zou de deur eerst proberen te flipperen, dan zou de prijs meevallen. Als dat niet ging lukken moest het slot worden uitgeboord, dan zou de prijs flink oplopen. Flipperen lukte niet, toen heeft hij het slot uitgeboord. Na een half uur werk zat er een nieuw cilinderslot in (prijs later opgezocht, dit was een slechte kwaliteit exemplaar van enkele tientjes).

Eenmaal binnen in de woning maakte hij de rekening op. Hij rekende verschillende posten, een slot van enkele honderden euro's, allemaal 100% toeslagen, om totaal uit te komen op een rekening van meer dan 700 EUR. Ik schrok ervan en vroeg hem of dat normaal was. Hij zei dat het altijd duur was als het niet doordeweeks en buiten kantoortijden was. Maar meestal kon men de kosten wel declareren bij de inboedel verzekeraar (nagebeld: klopt niet). Ik vroeg hem of ik de enige was die stijl achterover sloeg van de gepresenteerde factuur, en of dat normaal was. Daar werd niet echt op gereageerd. Ik kon contant betalen of met pin. Ik wist niet of ik de rekening wel zou moeten betalen. Als ik dat niet zou doen zou er een probleem zijn. Ik voelde me geintimideerd. Ik wilde hem zsm mn huis uit hebben. Omdat ze mijn adres weten heb ik betaald, met pin. De papieren factuur heb ik gelukkig nog, en het bewijs van overboeking.

Ik heb het bedrijf nagezocht op internet: de website die ik heb bezocht is slotenmaker-slim.nl. Het bedrijf op de factuur is Slotenmakers 24/7 uit Rhenen, met KvK nummer 73119695. Het geldbedrag dat is overgemaakt is overgeboekt naar KeyService Nederland BV te Helmond. Opgezocht op de KvK nummer 66146569.

Ik heb gebeld met advocaat Jaap Spigt uit Rotterdam die eerder bij Opgelicht in de uitzending is geweest over dit onderwerp. Voor een eventuele collectieve zaak kan ik hem altijd benaderen. Ik verzoek slachtoffers zich te laten melden zodat we onze aangiftes kunnen bundelen en dit in gang kunnen zetten.

Imeurs

Bericht door Imeurs » 03-02-2019 00:54

Wij hebben vanochtend precies hetzelfde meegemaakt. Graag kom ik met iemand in contact om dit collectief aan te pakken. Onbegrijpelijk dat deze site nog in de lucht is...

Caspers5

Bericht door Caspers5 » 08-02-2019 22:01

Ook hier in Amersfoort zijn we 6 februari 2019 opgelicht door Keyservices Nederland (zelfde gegevens als Pedro777 noemt). Wij doen graag mee aan een collectieve aanklacht. Het is schandalig dat deze club nog steeds hun gang kan gaan.

Marijke50

Bericht door Marijke50 » 10-03-2019 20:09

Helaas was de voordeur dichtgegaan door de wind en met de sleutel er nog in. Ik was zelf niet thuis. Dus via internet een sleutelkoning gezocht die ons kon helpen. Vooraf een prijsindicatie gevraagd. Ongeveer 200,- Dat is veel geld, maar het was zondag en ik kon moeilijk mijn kinderen voor de deur laten staan. Dus opdracht gegeven en de meneer zei dat het maximaal 40 min zou duren. Drie (!) uur later kwam de sleutelmeneer. Ik had duidelijk aangegeven dat ik eerst gebeld wilde worden voordat er iets gebeurde. Ik was namelijk niet thuis en mijn dochter stond voor de deur. De meneer belde mij en vertelde dat het 400,- zou gaan kosten. Uiteraard ging ik daar niet mee accoord. Een discussie volgde en na lang gesteggel heb ik het afgemaakt op 200,- Ondertussen mijn dochter geappt dat het 200,- was en dat ze dat kon pinnen en geen cent meer. De deur was binnen 30 sec open. Woedend was ik, ik heb het nummer weer gebeld en aangegeven dat ik dit pure oplichting vind. Weer een discussie en de meneer vertelde mij dat ik morgen maar moest terugbellen naar de klantenservice.
Ik heb gegoogeld en kwam het bericht van Opgelicht tegen. Had ik dat maar eerder gedaan :oops: maar ja, niet de tijd genomen. Er stonden kinderen voor de deur. Echt verschrikkelijk dat mensen echt de dupe zijn geworden en gigantische bedragen hebben betaald. Echt schandalig.
Het nummer wat ik heb gebeld is 0850014100. De site ziet er heel professioneel uit.
Voor mij een hele goede les. Voortaan eerst checken via internet.

Anne1952

Bericht door Anne1952 » 17-03-2019 20:34

Ongelooflijk, dat de oplichtingspraktijken van 'Slotenmaker-Sleutelkoning' nog steeds ongestraft doorgaan. Ook mij is het overkomen dat ik wegens buitensluiting een slotenmaker nodig had, het telefoonnummer 085-0014100 belde en dat ik een veel te hoge nota kreeg voorgeschoteld. Bij mij kwamen twee jonge mannen (resp. ong. 23 + 19 jaar) aan de deur. De oudste had zich telefonisch aangemeld met de naam [Tekst verwijderd door de Moderator]. Omdat hij zijn gsm-nummer had afgeschermd, vroeg ik hem mij dit te geven. Hij gaf mij het volgende nummer: 06 197 122 87 - dat niet in gebruik blijkt te zijn -. Onder hevig protest ('afdreiging') heb ik een bedrag van € 774,88 overgemaakt naar bankrekening nr. NL 68 INGB 0701080264 ten name van [Tekst verwijderd door de Moderator]. Nadat ik de volgende dag het telefoonnummer 085 - 0014100 opnieuw heb gebeld kreeg ik van de telefonist te horen, dat 'Slotenmaker-sleutelkoning' haar slotenklussen aan derden uitbesteedde. Ik kreeg het advies mijn klacht per e-mail bij [email protected] te deponeren, wat ik heb gedaan. Zoals ik al had verwacht kreeg ik hier geen reactie op. In overleg met een juridisch medewerker van mijn rechtsbijstandsverzekering heb ik eveneens een aangetekende brief gestuurd naar het bedrijf dat op de nota stond vermeld: '24 uurs slotenservice, KM SERVICES BV, Ontginningsweg 4, 5409 TO Odiliapeel, KvK-nummer 71757406, klantnummer 9152447'. Op 1 februari jl. kwam deze brief ongelezen retour. Op 24 januari jl. heb ik aangifte bij de polite gedaan. Een kopie van de aangifte heb ik naar de fraudedesk van de ING gestuurd. Mondeling liet de deskmedewerker (zijn naam is mij bekend) mij weten dat de bank pas in actie komt nadat er minstens vijf aangiftes bij de bank zijn binnengekomen. Het lijkt mij, dat dit aantal inmiddels ruimschoots is behaald!
Laatst gewijzigd door Moderator op 18-03-2019 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens noemen

gerarda24

Bericht door gerarda24 » 27-03-2019 09:05

Deze dubieuze slotenmaker blijkt dus ook werkzaam te zijn als loodgieter. Dat heb ik gisteravond aan den lijve ondervonden. Nadat ik nummer 0850014100 gebeld had (gevonden op http://www.loodgieter24u-doorn.com) kwam er een Duitssprekende monteur aan de deur die binnen 10 minuten twee toiletten heeft ontstopt met een ontstoppingspomp. Rekening: €257,60!. Omdat ik e.e.a. niet vertrouwde (helaas nadat de monteur al vertrokken was) heb ik het telefoonnummer gegoogeld. Conclusie: ik was dus echt opgelicht! Op de 'factuur' staat geen firmanaam, wel het adres van ene Nour Attar, Hagener Strasse 279, 58256 Ennepetal, Deutschland, Amstgericht Ennepetal, Belastingnummer bij oprichting, Finanzamt Ennepetal.
Wees gewaarschuwd!

Cocacola

Bericht door Cocacola » 29-03-2019 12:44

NL68INGB0701080264 (Nog) geen meldingen

Els belgie

Bericht door Els belgie » 08-06-2019 00:57

Blijkbaar is deze malafide slotenmaker ook actief in België. Ik werd op 31/5/2019 opgelicht met een rekening van 852 euro voor het openen van mijn deur. Via de opdrachtbon ben ik dit bedrijf KM Services BV op het spoor gekomen en ik kan werkelijk niet geloven dat dit malafide bedrijf al ruim een jaar werkzaam is. Ik deed ook een aanbetaling voor een passend slot van 70 euro en er werd mij beloofd dat de plaatsing van dit passend slot in de reeds betaalde prijs zat (enkel opnieuw voorrijkosten). Nu zit er een slot in mijn deur dat niet past en moet ik dit nog eens gaan betalen. Ik eis dat dit bedrijf deze kosten en de aanbetaling van het gepaste slot betaalt. In België werken ze met het gratis nummer 0800/29417. Ik plan ook om aangifte bij de politie te doen. Ik diende al een klacht in bij de Vlaamse slotenmaker unie. Ik heb reeds 3 maal gebeld om mijn beklag te doen, maar telkens verzinnen ze een smoes. Ik weet nu pas om welk bedrijf het gaat en waar de zetel is. Vandaag zegden ze mij dat ik morgen moet terugbellen. Als ik een steentje kan bijdragen om dit malafide bedrijf te doen stoppen en liefst ook te beboeten,dan doe ik dat met heel veel plezier.

Plaats reactie