OPGELICHT slotenmaker-sleutelkoning.nl

Pakze!

Re: OPGELICHT slotenmaker-sleutelkoning.nl

Bericht door Pakze! » 24-08-2018 17:22

Dank Lozevisser voor de gegevens. De politie kwam zojuist met dezelfde naam. We gaan eens kijken of daar civielrechtelijk nog kosten te verhalen zijn.
Kasper, ik moet die aangifte nuanceren. De politie heeft er een melding van gemaakt, omdat strafrechtelijk eea moeilijk te bewijzen is. Wel stoppen ze alle informatie in het recherchesysteem en bij meer meldingen over hetzelfde bedrijf gaan ze aan de slag.

Galluzo

Bericht door Galluzo » 30-08-2018 14:39

Ook ik ben bijna 900 euro opgelicht laatst bij slotenmaker-sleutelkoning.nl.

Er was erg haast bij om een nieuw slot erin te laten zetten bij ons, ze vertelde aan de telefoon dat kosten enigszins wel mee zouden vallen. Aangekomen bij mij thuis ging het gelijk al van ja meneer dit is een speciaal slot dus ik hoop dat ik die bij mij heb. Vervolgens vroeg ik speciaal nog een keer van hoeduur het ongeveer zou gaan kosten hij begon alleen over het opmaken en breken van het slot dat dat al minimaal 400 euro ging kosten en dat er dan verder alles nog nieuw erin moest. Puntje bij paaltje was hij klaar en kreeg ik een factuur van bijna 900 euro voor me neus, deze hebben wij helaas betaald omdat we op dat moment nog niet wisten dat het om een malafide slotmaker ging.

Wees gewaarschuwd!!!!

Daan01

Bericht door Daan01 » 04-09-2018 22:25

Meneer Abdelhani is lekker bezig....

Kasper92

Bericht door Kasper92 » 05-09-2018 10:21

Terugkomend op mijn vorige bericht, het rekeningnummer dat onderaan de factuur staat is bruikbaar!

Ik heb zojuist de SNS bank gebeld (het rekeningnummer is bij de SNS) en zij geven aan dat zij bij meerdere klachten over dit rekeningnummer actie kunnen ondernemen. Bel dus vooral!

Ze mogen echter niet bevestigen dat het rekeningnummer inderdaad van KM services is, maar hebben het ook niet ontkend.

De SNS bank is te bereiken op 033 6333 000.

Het rekeningnummer dat bij mij onderaan staat is NL 53 SNSB 070 625 0869, deze heb ik dan ook gemeld.

Het geld krijg je er niet mee terug, maar wellicht kan zo hun operatie tijdelijk verstoord worden.

CodeC

Bericht door CodeC » 05-09-2018 12:00

NL53SNSB0706250869 Geen meldingen...

Kasper92

Bericht door Kasper92 » 07-09-2018 09:38

Ikhelpmee schreef:NL53SNSB0706250869 Geen meldingen...

Hoe bedoelt u geen meldingen? Gaf de SNS dit aan?

CodeC

Bericht door CodeC » 07-09-2018 12:39

Kasper92 schreef:
Ikhelpmee schreef:NL53SNSB0706250869 Geen meldingen...

Hoe bedoelt u geen meldingen? Gaf de SNS dit aan?

https://www.politie.nl/aangifte-of-meld ... artij.html

23509

Bericht door 23509 » 29-10-2018 17:57

Onder deze naam zijn ze nu op internet. Je vindt nergens een adres of rekeningnummer of e-mailadres Geen KvK vermelding. Je moet meer dan een uur wachten voor er iemand verschijnt. zogenaamd omdat het voorgaande klusje langer duurde dan verwacht. De rekening wordt gepeperd. Je wordt opgelicht!!! Ondanks dat op hun site staat dat ze een duidelijke indicatie vooraf geven. Dingen die niet gedaan zijn worden toch gefactureerd. Betaling contant!! geen toegestuurde nota. Niet pinnen. Nergens een aanknooppunt om met hen in contact te komen. Er wordt wel BTW gerekend!! Terwijl alles lijkt te wijzen op 'zwart werken'

Als je 's-avonds laat je deur niet meer open krijgt en je dus niet binnen kunt ben je niet in de gelegenheid alles vooraf duidelijk te onderzoeken. je pakt je mobiel en zoekt naar een slotenmaker. De eerste 'de beste' die die je te zien krijgt is deze. Ziet er goed uit. Allerlei mooie beloften. Maar het is eigenlijk de eerste de slechtste.

Ik zou iedereen adviseren: zoek nu al, nu je nog geen problemen hebt, naar een goede slotenmaker in de buurt. Noteer naam, adres en telefoonnummer in je mobiel voor het geval je later voor een gesloten huisdeur komt te staan.

Kan opgelicht mij verder helpen??

23509

myra1810

Bericht door myra1810 » 30-10-2018 10:29

Ik heb hier een soort gelijk verhaal over dit bedrijf. Ook voor een belachelijk hoog bedrag de deur geopend. Er werd meteen verzocht te betalen hoewel de werkzaamheden nog afgemaakt moesten worden. Mn ouders hebben cash betaald 'want het pinapparaat deed het niet'. Bedrijf zou de volgende dag iemand langs sturen om het werk af te maken. U raadt het al er is niemand geweest.... Ik heb vandaag zelf het nummer 0850014100 gebeld en kreeg een vrouw aan de telefoon die alleen opnam met hallo en verder een vaag verhaal probeerde op te hangen met de boodschap dat ik terug gebeld zou worden. Het geld is niet meer terug te halen dat weet ik wel, maar het is echt van belang dat dit bedrijf niet nog meer gedupeerden kan maken.

Cocacola

Bericht door Cocacola » 30-10-2018 11:20

tel: tel:+498004636555 Staat er.. Duitsland dus..
http://slotenmaker-sleutelkoning.nl

Domeinnaam i slotenmaker-sleutelkoning.nl
Status i actief
Houder i Nare Sahakyan
Administratieve contactpersoon i [email protected]
Registrar i united-domains AG
Gautinger Str. 10

82319
STARNBERG
Duitsland
Abuse contact i Contactgegevens niet beschikbaar
Technische contactpersoon i [email protected]
DNSSEC i nee
Domeinnaamservers i
cns1.alfahosting.info
cns2.alfahosting.info
cns3.alfahosting.info
Registratiedatum i 2018-04-05
Datum laatste wijziging i 2018-10-25
Administratie door i NL Domain Registry
Domicilieadres i Omdat het adres van deze houder in het buitenland gevestigd is, heeft de houder gekozen om het kantooradres van SIDN als domicilieadres (briefadres) op te geven. Meer informatie over deze keuze vind je in de Procedure Domicilieadres.

0858881056 was van http://slotenmaker-prins.nl

Domeinnaam i slotenmaker-prins.nl
Status i in quarantaine
Houder i Kassem Mazouz
Registrar i RegistryGate GmbH
Wilhelm-Wagenfeld-Str. 16

80807
Munich
Duitsland
Abuse contact i Contactgegevens niet beschikbaar
DNSSEC i nee
Registratiedatum i 2017-10-16
Datum uit quarantaine i 2018-11-24 13:10:59 (UTC)
Administratie door i NL Domain Registry

Vin85

Bericht door Vin85 » 07-11-2018 12:37

Pakze! schreef:Dank Lozevisser voor de gegevens. De politie kwam zojuist met dezelfde naam. We gaan eens kijken of daar civielrechtelijk nog kosten te verhalen zijn.
Kasper, ik moet die aangifte nuanceren. De politie heeft er een melding van gemaakt, omdat strafrechtelijk eea moeilijk te bewijzen is. Wel stoppen ze alle informatie in het recherchesysteem en bij meer meldingen over hetzelfde bedrijf gaan ze aan de slag.

Helaas heb ik zaterdag 3 november hetzelfde meegemaakt. Ik ga ook aangifte doen.

cnicolaou

Bericht door cnicolaou » 14-12-2018 15:31

I wish i had read your post before calling them last night.
I locked myself outside and ended up paying those scammers (http://slotenmaker-sleutelkoning.nl) 656 euros.

I wish i did more research before calling them and allowing them to drill in my perfectly fine lock.

Please beware of those scammers http://slotenmaker-sleutelkoning.nl and DO NOT CALL THEM to help you out.

Mies1234

Bericht door Mies1234 » 18-12-2018 12:34

Hallo allemaal,

Helaas is dit mij afgelopen vrijdagavond ook overkomen. De sleutel ging nog wel in het slot, maar het was helaas niet mogelijk om het slot open te draaien. In de stress de eerste de beste slotenmaker gebeld, website zag er prima uit, ze leken transparant over de prijs en geen slechte recensies (op het eerste gezicht dan). Na 45 min stonden ze voor de deur en binnen 30 min was het slot vervangen en waren we bijna 700 euro lichter. Hadden we natuurlijk nooit moeten betalen, maar we wisten op dat moment helaas niet beter.

Naar aanleiding van dit forum besloten om in ieder geval aangifte te doen bij de politie deze week. Hebben jullie verder nog tips hoe ik kan voorkomen dat dit andere mensen ook gebeurt?

rkh

Bericht door rkh » 23-12-2018 18:25

Helaas ben ik ook door http://slotenmaker-sleutelkoning.nl/?town=%2F opgelicht. Had het nummer 085-0014100 gebeld omdat mijn sleutel het opeens niet meer deed. Ze hebben wel mij binnen kunnen laten en hadden 'officieel' uitziend factuur. En toen kwamen de kosten opeens: omdat het zaterdag was 50% erbij, toen nog BTW etc. In andere woorden veel te duur, vooral als ik nu kijk wat het hoort te kosten. En toen deed hun pin het niet en moest ik opeens contant betalen. Zo boos op mezelf dat ik hierin ben getrapt. Normaal heel voorzichtig. Maar net wat anderen zeggen, t is een urgent probleem en je wilt je huis in kunnen. En het is het eerste wat bij googelen boven aan komt. Ik was ook alleen met die 2 mannen en voelde me beetje onder druk. Ook contact met politie gehad, maar ze kunnen alleen maar melding registreren en verder niets doen. Deze mensen moeten worden gestopt! Iemand anders nog verder gekomen? Weet dat ik naar mijn geld kan fluiten, maar het moet anderen niet meer overkomen!

JTR

Bericht door JTR » 27-12-2018 16:59

Op kerstavond deze partij gebeld. Ik stond met een baby op de gang en kon geen kant op. Snelle service en de deur was zo open. Uiteindelijk allemaal toeslagen moeten betalen en 807 euro afgetikt. Bij het googlen naar meer informatie over dit bedrijf, kom ik diverse meldingen tegen op consumentensites als deze.

Dit is het bedrijf

[Verwijderd door moderator]

Iemand een advies wat nu ? Of is dit een kwestie van eigen schuld dikke bult ?

Plaats reactie