Opgelicht -Oudejaarskorting.nl

Plaats reactie
Saliha Atmaca

Opgelicht -Oudejaarskorting.nl

Bericht door Saliha Atmaca »

Beste, ik bestelde 15 december een loopband online op de website van oudejaarskorting.nl. Ze zeiden dat als het gister voor 23:59 besteld was, het vandaag in huis is. Ze hebben een neppe track&trace doorgestuurd waarin staat dat het over 3 weken aankomt. Dat vond ik bizar, dus wou ik contactgegevens opzoeken. Nu blijkt dat deze webshop helemaal niet bestaat. Geen e-mailadres, geen telefoonnr., geen Kantoor-adres, etc. Ik ben nu €30 kwijt aan god weet wie.
Met vriendelijke groeten
Saliha Atmaca

Leiv

Re: Opgelicht -Oudejaarskorting.nl

Bericht door Leiv »

Beste, ik bestelde 15 december via een facebook advertentie een kerstboommet verlichting en afstandsbediening, prijs 2 voor 1 kosten€ 35,- inclusief verzendkosten. Ze zeiden dat als het gister voor 23:59 besteld was, het vandaag in huis is. Ze hebben een neppe track&trace doorgestuurd waarin staat dat het over 3 weken aankomt. Dat vond ik bizar, dus wou ik contactgegevens opzoeken. Nu blijkt dat deze webshop helemaal niet bestaat. Geen e-mailadres, geen telefoonnr., geen Kantoor-adres, etc. Ik ben nu € 35 kwijt aan god weet wie.
Met vriendelijke groeten
Lei Verschuren

[email protected]

Re: Opgelicht -Oudejaarskorting.nl

Bericht door [email protected] »

Beste, ik bestelde 15 december via een facebook advertentie een E-toutch armband met projectie om mobiel te bedienen op de arm, prijs 2 voor 1 kosten€ 35,- inclusief verzendkosten. Ze zeiden dat als het gister voor 23:59 besteld was, het vandaag in huis is. Ze hebben een neppe track&trace doorgestuurd waarin staat dat het over 3 weken aankomt. Dat vond ik bizar, dus wou ik contactgegevens opzoeken. Nu blijkt dat deze webshop helemaal niet bestaat. Geen e-mailadres, geen telefoonnr., geen Kantoor-adres, etc. Ik ben nu € 35 kwijt aan god weet wie.
Met vriendelijke groeten

C.grooteman

Plaats reactie