Opgelicht door ''www.tandenknarsbitje.nl''

Gedupeerdetand

Opgelicht door ''www.tandenknarsbitje.nl''

Bericht door Gedupeerdetand » 12-03-2016 20:01

Hallo allemaal,

Ik heb deze topic aangemaakt, omdat ik erg benieuwd ben naar ervaringen van eventuele andere gedupeerden. Graag wil ik iedereen waarschuwen voor het bedrijf ''www.tandenknarsbitje.nl''. Een aantal weken geleden kocht ik op de professioneel ogende website www.tandenknarsbitje.nl een tandenknarsbitje. Tot op de dag van vandaag heb ik deze niet ontvangen. De status van mijn bestelling staat al weken lang op ''verzonden''.. ik heb het bedrijf twee maal gebeld, maar ik krijg geen gehoor. Bij het ene telefoonummer neemt niemand op, het andere lijkt niet te bestaan. Daarnaast heb ik twee keer gemaild en een berichtje op de Facebookpagina van hen achtergelaten, telkens geen reactie gehad. Ik heb sterk het vermoeden dat het om oplichting gaat, zeker ook vanwege klachten van andere klanten (zie http://www.klachtenkompas.nl/tandenknarsbitjenl). Heeft u hetzelfde meegemaakt met dit bedrijf? Laat u dan een berichtje achter!

Groet, een gedupeerde klant

lozevisser

Re: Opgelicht door ''www.tandenknarsbitje.nl''

Bericht door lozevisser » 13-03-2016 08:45

Zou u hier een topic willen openen ?

https://www.opgeletopinternet.nl/index. ... ,81.0.html

Mogelijk kunnen we u daar verder helpen.

Joseph21

Bericht door Joseph21 » 14-03-2016 16:47

Als men voor www.tandenknarsbitje.nl wil waarschuwen, dan zou dit m.i. ook moeten doen voor https:/www.zelftests.com. Nederlanstalige site, zelfde telefoonnummer op site en zelfde hoofdadres in Bulgarije. Heleboel klachten op beoordelingssites. Wel besteld niet geleverd etc.

Carida

Bericht door Carida » 27-04-2016 11:44

Helaas ben ik ook een gedupeerde van Tandenknarsbitje.nl :cry:
Ik heb een paar dagen geleden een bitje besteld en kreeg na de hand geen enkele bevestigingsmail, vond dit al erg vreemd.
Wilde de volgende dag contact met ze opnemen om te vragen hoe dit zit......is hun site uit de lucht :shock:
Ik dacht een goedkope oplossing gevonden te hebben ter bescherming voor mijn tanden............helaas :cry: :cry: :cry:
baal hier zo van :( ........

Ginger

Bericht door Ginger » 23-08-2016 13:10

ik heb paar maanden geleden ook gedaan. niks meer gehoord van ze.
de eerste keer mailen ze netjes met je tot dat je betaald hebt en dan hoor je niks meer.
Ik heb wel aangifte gedaan bij de politie maar die doen niks omdat ze te weinig aanmeldingen hebben.
Ga dus allemaal aangifte doen zodat de politie het ook in behandeling wilt nemen.

Shore

Bericht door Shore » 14-11-2016 11:48

Ook ik ben gedupeerd door tandenknarsbitje.nl ik heb meteen afgerekend en een mailtje ontvangen dat de betaling ontvangen is. Dat is ruim een maand geleden en nog steeds niets vernomen. Het telefoon nummer dat op de site staat is niet in gebruik. En op mails wordt niet gereageerd. Lijkt me een duidelijk geval van oplichting.

martin.cordes
Contacteer:

Bericht door martin.cordes » 12-12-2016 15:23

10 dagen geleden ook besteld. Niks ontvangen en niks meer gehoord. Wat een nare mensen.

Edit 15'12'2016 toch na wat mail verkeer mijn pakketje mogen ontvangen.

rverhoek

Bericht door rverhoek » 10-03-2017 09:16

Ook hier weer een oplichting door tandenknarsbitje.nl. Na eerdere bestellingen bij deze website (overigens nooit geleverd volgens de slogan "voor 21:30uur besteld is de volgende dag in huis" maar altijd een week later) welke wel aankwamen krijg ik nu helemaal niks meer opgestuurd. 21 februari 2 plaatjes besteld voor een bedrag van 30,90 euro, helaas wacht ik er nu nog steeds op. Ze reageren niet op email, en de site is sinds kort ook uit de lucht gehaald.

Goedeklant

Bericht door Goedeklant » 24-04-2017 17:05

İk ben niet opgelicht door tandenknarsbitje.
İk heb mijn bestelling geplaatst, online betaald en alles correct ontvangen.
Raar dat het bij zoveel niet in orde was ....

Goedeklant

Bericht door Goedeklant » 24-04-2017 17:05

Goedeklant schreef:İk ben niet opgelicht door tandenknarsbitje.
İk heb mijn bestelling geplaatst, online betaald en alles correct ontvangen.
Raar dat het bij zoveel niet in orde was ....

Goedeklant

Bericht door Goedeklant » 24-04-2017 17:08

Heb zelfs vandaag een mail ontvangen van Tandenknarsbitje om een nieuwe bestelling te plaatsen met korting :)
Na het lezen van al deze klachten ben ik ook aan het twijfelen geslagen voor een volgende bestelling....

Claudija

Bericht door Claudija » 24-04-2017 20:14

Goedeklant schreef:Heb zelfs vandaag een mail ontvangen van Tandenknarsbitje om een nieuwe bestelling te plaatsen met korting :)
Na het lezen van al deze klachten ben ik ook aan het twijfelen geslagen voor een volgende bestelling....
Ik kreeg ook vandaag een kortingscode toegestuurd en ik ben inderdaad toe aan een nieuw bitje, maar de kortingscode werkt niet. Werkt hij bij jou wel "Goedeklant"?

Ik heb vorig jaar een bitje besteld en kreeg in eerste instantie ook niets geleverd en op mails werd niet gereageerd. Op een gegeven moment heb ik ze gemaild dat ik aangifte ging doen en heb dat toen ook gedaan. Vervolgens kreeg ik één of twee weken later het bitje thuis gestuurd.

Ik ben toe aan een nieuw bitje en heb ondertussen 2 andere geprobeerd van andere merken, maar die vond ik helemaal niets. Ik zou dus graag weer een bitje van tandenknarsbitje.nl willen bestellen (of liever meteen 2 tegelijkertijd) want ik vond het bitje wel heel fijn, maar ik durf niet goed omdat ik bang ben dat ik weer weken moet wachten of misschien uiteindelijk niets geleverd krijg, zoals bij veel anderen hier.

Toevallig dat ik de afgelopen week al een paar keer dacht om het toch maar gewoon opnieuw te proberen. Ik gebruik nu immers niets en dat is niet goed voor mijn tanden. Krijg ik vandaag dus (out of the blue) die mail met die kortingscode toegestuurd, maar hij kwam binnen bij mijn "ongewenste email" en de link met de kortingscode durfde ik daarom niet aan te klikken, want ik vertrouwde het niet. Ik besloot hierop naar hun site te gaan en een bestelling te plaatsen en daar de kortingscode in te vullen, maar dat werkte dus niet, want ik kreeg de volgende melding: "Warning: Coupon is either invalid, expired or reached it's usage limit!"

Als de code het wel gedaan had, had ik opnieuw besteld. Maar omdat hij niet werkt, durf ik het niet. Vandaar dat ik benieuwd ben of jouw kortingscode wel werkt "Goedeklant"? Overigens lijkt jouw profielnaam wel (verdacht?) veel op de tekst van de kortingscode :)

AstridA

Bericht door AstridA » 28-04-2017 14:53

Ook ik heb mijn twijfels over mijn laatste bestelling bij Tandenknarsbitje.nl
In december 2016 heb ik eens een bestelling bij hen geplaatst en de bestelling netjes geleverd gehad. Ook ik ben tevreden over de kwaliteit van het bitje. Ik vond dat ik toe was aan een nieuw bitje dus heb op 20 april jl. een nieuwe bestelling geplaatst voor 2x de luxere versie. Via iDeal betaald en nu is het 28 april en ik heb nog steeds niks ontvangen. Afgelopen maandag kreeg ik een mail dat mijn bitje wel aan vervanging toe was. Toen kreeg ik argwaan. Ik had toch al een bestelling geplaatst. :?: Dus ik ben in actie gekomen: een keer gechat: geen bericht, meerdere keren gebeld: geen aansluiting, gemaild naar het [email protected] .... Gisteren kreeg ik een mail dat de bestelling al was verzonden, of het adres wel klopte.... Ik heb terug gemaild dat ik eerder een bestelling had ontvangen en dit adres nu ook is opgegeven en dat ik ook graag de verzendgegevens wil ontvangen.
Vandaag weer geen bitjes in de post en ook geen mail.
Ik ben bang dat ik opgelicht ben.......

Claudija

Bericht door Claudija » 29-04-2017 12:59

AstridA schreef:Ook ik heb mijn twijfels over mijn laatste bestelling bij Tandenknarsbitje.nl
In december 2016 heb ik eens een bestelling bij hen geplaatst en de bestelling netjes geleverd gehad. Ook ik ben tevreden over de kwaliteit van het bitje. Ik vond dat ik toe was aan een nieuw bitje dus heb op 20 april jl. een nieuwe bestelling geplaatst voor 2x de luxere versie. Via iDeal betaald en nu is het 28 april en ik heb nog steeds niks ontvangen. Afgelopen maandag kreeg ik een mail dat mijn bitje wel aan vervanging toe was. Toen kreeg ik argwaan. Ik had toch al een bestelling geplaatst. :?: Dus ik ben in actie gekomen: een keer gechat: geen bericht, meerdere keren gebeld: geen aansluiting, gemaild naar het [email protected] .... Gisteren kreeg ik een mail dat de bestelling al was verzonden, of het adres wel klopte.... Ik heb terug gemaild dat ik eerder een bestelling had ontvangen en dit adres nu ook is opgegeven en dat ik ook graag de verzendgegevens wil ontvangen.
Vandaag weer geen bitjes in de post en ook geen mail.
Ik ben bang dat ik opgelicht ben.......
Ik ben heel benieuwd of je het toch nog zal gaan ontvangen en/of ze nog op je mail gaan reageren. Houd je ons hier op de hoogte?

Dat jij na je bestelling toch ook nog een mail ontvangen hebt over het aan vervanging toe zijn van je bitje, komt denk ik doordat ze die "vervangingsmail" vermoedelijk gewoon naar hun hele mailadressenbestand gestuurd hebben, of in ieder geval naar de mailadressen van de mensen die eerder een bitje besteld en ontvangen hebben. Daarbij zal er echt niet gecontroleerd zijn of iemand toevallig al een nieuwe bestelling geplaatst had, denk ik zo. Hadden ze in jouw mail trouwens ook een kortingscode meegestuurd?

Ik heb ze maandag meteen terug gemaild dat hun kortingscode bij mij niet werkte en dat ik wel graag weer een bitje zou willen bestellen, mits zij mij kunnen overtuigen van hun betrouwbaarheid en dat het hierbij niet helpend is als ze mij een kortingscode toesturen die niet werkt. Ik heb daar tot op heden helaas nog geen reactie op ontvangen.

Plaats reactie