Opgelicht door Wish...

Plaats reactie
Russ59

Opgelicht door Wish...

Bericht door Russ59 » 25-02-2018 20:34

Opgelicht door Wish...
Ik heb mijn nicht erop attent gemaakt dat de Ugee 2150 voor een redelijke prijs te koop was en heb er zelf ook 1 besteld.
In haar orderlijst was hij plotseling verdwenen, en ik mailde dat het wel erg lang duurde. Tot mijn verbazing werd deze Ugee2150 ook teruggehaald, zonder enige vorm van overleg.
Het zijn grote oplichters, koop daar niets want een koopverplichting werkt dus maar 1 kant op. Ik heb een bindende overeenkomst afgesloten, maar Wish kan dus doen wat ze willen.
Dit bedrijf krijgt een cijfer onder de nul.
A. Bakker

ikslaje

Re: Opgelicht door Wish...

Bericht door ikslaje » 25-02-2018 22:19

Russ59 schreef:Opgelicht door Wish...
Ik heb mijn nicht erop attent gemaakt dat de Ugee 2150 voor een redelijke prijs te koop was en heb er zelf ook 1 besteld.
In haar orderlijst was hij plotseling verdwenen, en ik mailde dat het wel erg lang duurde. Tot mijn verbazing werd deze Ugee2150 ook teruggehaald, zonder enige vorm van overleg.
Het zijn grote oplichters, koop daar niets want een koopverplichting werkt dus maar 1 kant op. Ik heb een bindende overeenkomst afgesloten, maar Wish kan dus doen wat ze willen.
Dit bedrijf krijgt een cijfer onder de nul.
A. Bakker
Je kunt gewoon aangeven dat de koop geannuleerd is of dat je deze wil annuleren, wish zal dan het bedrag retour storten.

Koop zo nu en dan wel eens wat via Wish, laats een partij squeezy's gekocht bij 2 verkopers, ene duurde te lang, en hier het bedrag netjes retour van gekregen...

lozevisser

Bericht door lozevisser » 02-03-2018 14:07

ikslaje schreef:
I
Je kunt gewoon aangeven dat de koop geannuleerd is of dat je deze wil annuleren, wish zal dan het bedrag retour storten.wishfull thinking neem ik aan ?

Koop zo nu en dan wel eens wat via Wish, laats een partij squeezy's gekocht bij 2 verkopers, ene duurde te lang, en hier het bedrag netjes retour van gekregen...

ikslaje

Bericht door ikslaje » 02-03-2018 19:29

lozevisser schreef:
ikslaje schreef:
I
Je kunt gewoon aangeven dat de koop geannuleerd is of dat je deze wil annuleren, wish zal dan het bedrag retour storten.wishfull thinking neem ik aan ?

Weet niet of je het wishfull thinking kunt noemen, aantal keer gehad geen levering, aangegeven bij klanten service , bedrag netjes retour ontvangen.

Plaats reactie