Opgelicht door Park Plus Schiphol

Plaats reactie
Doreen62

Opgelicht door Park Plus Schiphol

Bericht door Doreen62 » 02-05-2018 19:02

Ik heb in December een mail ontvangen van een nieuwe parkeermogelijkheid op Schiphol,omdat het nieuw was kregen we 50% korting,we hadden een vakantie al geboekt dus hadden we interesse in dit aanbod,de website zag en ziet er nog steeds heel keurig uit,ook onze kinderen hebben hier een reservering gemaakt(we gaan met 3 gezinnen),maar omdat onze vluchtgegevens zijn veranderd moesten we dit doorgeven,ik heb geprobeerd te bellen en te mailen maar krijg nergens geen reactie op ook mijn kinderen krijgen niets te horen.We krijgen al snel het gevoel dat er iets niet klopt en gaan googelen en daar zijn we erg geschrokken van alle negatieve reacties! We konden 3 dagen voor vertrek kosteloos annuleren en hebben dit ruim een week voor ons vertrek gedaan,maar na een tig aantal mails krijgen we geen reactie,ze hadden altijd een 06 nummer maar sinds een paar dagen alleen nog maar een duur 0900 nummer,gelukkig hadden we het 06 nummer nog bewaard en deze geprobeerd,er word keurig opgenomen met Park Plus en als ik mijn vraag bij hun neerleg krijg ik te horen “sorry mevrouw maar ik breng alleen de auto’s weg en kan u niet helpen,en u kunt alleen mailen”
Dus nogmaals gemaild maar tot nu toe totaal geen reactie. Ik wil gewoon mijn geld terug wat kunnen we doen en zijn er meer mensen die problemen hebben gehad met Park Plus? Dit bedrijf MOET GESTOPT worden!!!

GerardG

Re: Opgelicht door Park Plus Schiphol

Bericht door GerardG » 29-06-2018 14:58

Heb ook geboekt bij Park Plus en vooruit betaald.
Onderweg naar Schiphol een sms dat ze de auto niet konden ophalen en dat ik de auto maar op P3 moest zetten.
Na afloop van de vakantie heb ik de parkeerkosten op P3 ter plekke moeten voldoen.
Ik heb geprobeerd ze te bellen maar zijn onbereikbaar. Ook op mijn mails wordt niet gereageerd.
Betaalde geld aan Park Plus foetsie

Benny van der Vegt

Bericht door Benny van der Vegt » 16-07-2018 15:45

Een oproep aan een ieder op deze site doe aangifte kan online via https:www.politie.nlaangifte-of-melding-doenlink-internetoplichting Zijn niet bereikbaar, als je 31 900 22 28 999 belt krijg je een vouchemail van €1,00 per gesprek, dus doe dat niet graaien ze ook elke keer weer lekker binnen. Eigenaar blijkt in het verleden onder de naam Qube Parking zijn diensten te hebben aangeboden met soortgelijke klachten. Wij willen ons geld terug en ook van onze dochter die hieronder haar klacht heeft staan. Bellen of mailen heeft geen zijn, kost alleen maar tijd en geld. Dus doe aangifte om deze praktijken te stoppen. Park Plus Schiphol is hetzelfde bedrijf als HD Parking Schiphol.
Gisteren kreeg ik voor het eerst een mail terug van HD Parking Schiphol met de volgende tekst.

HD Parking Schiphol
15:51 (22 uur geleden)
aan mij
Je k*nker*oer neem dit mee

HD Parking Schiphol

Ik heb ondertussen aangifte gedaan, en de Politie heeft het in onderzoek. Dus hoe meer aangifte's des te meer informatie de politie heeft.
Site https://parkerenvaletschiphol.nl/ is op dit moment uit de lucht. Heeft ook een Amerikaanse site https://www.parkplusairportparking.com/ zelfde logo.

johan.wesseling
Contacteer:

Bericht door johan.wesseling » 01-08-2018 20:12

Beste Benny,

Probeer via jou link online aangifte te doen aangezien ik ook opgelicht ben.
Maar krijg alleen maar dat ik moet bellen om afspraak te maken voor aangifte.
I.p.v. online

Plaats reactie