LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgelicht door kiesdejuistesportbh.nl

Gesloten
Edwin_70

opgelicht door kiesdejuistesportbh.nl

Bericht door Edwin_70 »

Ik heb zojuist besloten om namens mijn partner dit onderwerp te plaatsen op opgelicht.nl.

Mevrouw Anita [***] voert een webshop onder de naam: http://www.kiesdejuistesportbh.nl
Mijn vrouw heeft op 8 december 2015 een bestelling geplaatst voor 3 verschillende sportbh's om te proberen.
Ze heeft mede met behulp van de online chatfunctie met Anita een aantal verschillende modellen geselecteerd en via de webshop besteld.
Dezelfde dag is er betaald, en ook is het bestelde vrij vlot daarna ontvangen.
Echter bij het passen bleek geen van de drie artikelen te voldoen, dus heb ik die weer retourgestuurd om mijn geld terug te krijgen. Het bijgevoegde retourformulier uiteraard volledig ingevuld en bijgevoegd bij het pakket.
Waar ik toen al over geirriteerd raakte was het feit dat ik toen pas las dat de verzendkosten zouden worden ingehouden op het retour te betalen bedrag, wat tegen de regels voor webshops is.
Het pakket is 12 december verstuurd, en getuige de track&trace van PostNL op 14 december ontvangen op het adres van de webshop: [***] te Almere.

Op 28 december nog maar eens gecontroleerd of er al een bedrag was teruggestort, maar helaas nog niet ontvangen.
Toen gebeld met het vaste nummer 036 53***02, en wordt ons verzocht om een email te sturen.
Toen maar eens gaan googelen, en schrok met rot van de reeks aan ervaringen die anderen al hadden met deze "ondernemer".
Het antwoord liet 3 dagen op zich wachten met daarin het bekende: - niet ontvangen, - geen retourformulier, - wel voldoende gefrankeerd? etc.
Toen heb ik geantwoord dat ik binnen 7 werkdagen het bedrag (€ 209,- !!!) teruggestort wil krijgen. Ook dit heeft geen resultaat opgeleverd.
Ik heb haar vandaag 11 januari maar eens gebeld, maar het laat zich raden: vragen dienen gesteld te worden via de email, want dan komt het bij "ahum" de juiste afdeling terecht.
Ik heb hierop geantwoord dat ik alles in het werk zal stellen om haar oplichtingspraktijken te stoppen en heb inmiddels aangifte gedaan.
Ik ben zeer benieuwd of er meer mensen zijn die soortgelijke ervaringen hebben.

[Persoonsgegevens verwijderd door moderator]

Gesloten