Opgelicht door Dycla living Ramona Stal(Dycla fashion)

Wtrj

Opgelicht door Dycla living Ramona Stal(Dycla fashion)

Bericht door Wtrj » 01-05-2017 11:35

Opgelicht door Dycla Living Dordrecht, Ramona Stal;
Hier op 20-03-2017 een bestelling geplaatst en betaald voor wijnrek. Vooraf proberen te toetsen of het betrouwbaar was, toen nog niks negatiefs te vinden over Dycla.
Bevestiging van bestelling en betaling ontvangen.
Na twee weken nog altijd niks, mail gestuurd met vraag voor order status.
Geen reactie, dus gebeld naar 06- nummer. Twee maal geen gehoor. Bericht gestuurd via Facebook Messenger dan maar, wederom geen reactie. Vandaag via openbaar profiel van de fb pagina een bericht gestuurd, wordt meteen verwijderd (en ik geblokkeerd).
Inmiddels bij Google twee resencies geschreven door mensen met zelfde probleem, opgelicht... ben gewaarschuwd !
Op verzoek kan ik een foto van haar sturen. Adres gegevens etc uiteraard ook maar die staan nog online

avdsteeg

Re: Opgelicht door Dycla living Ramona Stal(Dycla fashion)

Bericht door avdsteeg » 03-05-2017 08:10

Wij hebben ook een vermoeden 16/3 wandbord besteld en betaald. En na talloze mails en antwoord verzoeken geen contact of antwoord.

Wtrj

Bericht door Wtrj » 08-05-2017 12:50

Inmiddels het bord ontvangen van Dycla (voor het weekend, weliswaar scheef maar zelf wel even recht gemaakt).
Vtv. verzendbevestiging ontvangen met heel schrijven erbij met reden van vertraging etc.

Nu was ik sowieso van plan dit bericht te updaten.
Echter denkt Ramona Stal me te motiveren met een hele mail die ik vandaag van haar ontvang, met dreigende toon dat ik mijn verhalen op internet moet verwijderen, want anders gerechtelijke stappen schadevergoeding etc etc! Ze gaat dus lekker met haar klantjes om, chapeau.

Daarbij wordt ook ten onrechte beweerd dat ik mensen 'op een sluwe manier heb benaderd ' om niet bij haar te bestellen.
Wat een lef... en vooral onzin.

Heb haar getipt een cursus communicatie en bedrijfsvoering te nemen.

Of ik jullie aanraad om hier te bestellen, dat kunnen jullie zelf wel invullen!

vliet295

Bericht door vliet295 » 31-05-2017 23:08

Begin april leuk wand bord besteld dacht ik!!! Direct betaald maar totaal geen reacties op mailtjes, sms , gebeld reageren niet meer en zie net dat ik geblokt ben op Facebook

vliet295

Bericht door vliet295 » 06-06-2017 23:38

vliet295 schreef:Begin april leuk wand bord besteld dacht ik!!! Direct betaald maar totaal geen reacties op mailtjes, sms , gebeld reageren niet meer en zie net dat ik geblokt ben op Facebook
Inmiddels contact gehad en alles is netjes opgelost!!!!!!!

020PR

Bericht door 020PR » 07-06-2017 13:48

Een aantal weken geleden een bestelling geplaatst via Dycla Living (Ramona Stal) ook direct betaald via Ideal. Kreeg enkele minuten laten gelijk de bevestiging per mail. Helaas tot op de dag van vandaag NIKS ontvangen! Op GEEN ENKELE MANIER krijg ik contact met haar! Op email reageert ze niet, op Facebook ben ik geblokkeerd. Via de telefoon wordt er niet opgenomen. Via Sms en Whatsapp wordt er ook niet gereageerd. Er is hier dus sprake van oplichting! Wil graag andere waarschuwen voor dit zwakbegaafde wezen. Bestel er niets!!!

Sandra utrecht

Bericht door Sandra utrecht » 10-06-2017 19:31

Update: vandaag wandbord binnen gekregen.. :D

Angelicamaria

Bericht door Angelicamaria » 13-06-2017 21:56

Op 22 april heb ik een wandbord besteld bij Dycla Living van Ramona Stal.
Meteen betaald en direct een bevestigingsmail gehad.
In orde dacht ik.
Verkeerd gedacht.
Ik wacht namelijk nog steeds....
Het is nu 9 weken geleden.
Ik heb geprobeerd m met haar in contact te komen, via mail,telefoon en Facebook. Mevrouw reageert nergens op.
Een keer een mail dat ik op haar website kon kijken voor informatie, nietszeggend dus.
Deze dame houd zich niet aan haar afspraken.
Kortom ik ben OPGELICHT!!
Mijn advies: ga niet met haar in zee, ze deugt niet.
groet,
Angelique

culnaej

Bericht door culnaej » 19-06-2017 12:37

Halverwege mei een wijnrek besteld en betaald. Toen stond levertijd nog op 10 dagen, week later stond er 6 tot 8 weken levertijd, vorige week 10 tot 12 weken levertijd ! Oftewel nog steeds geen wijnrek. Op mails wordt er niet gereageerd, telefoon wordt niet opgenomen, mijn vermoeden gat nu waarheid worden, en geen wijnrek en mijn geld weg. Ik hoop toch nog wel het wijnrek geleverd te krijgen of anders mijn geld tetug gestort te krijgen.

wilmavannetten

Bericht door wilmavannetten » 23-06-2017 11:09

Voor mij geldt hetzelfde verhaal maar dan met de bestelling van een wandbord. De bestelling op 7 mei gedaan en betaald. Op de mail wordt niet gereageerd en bij telefonisch contact krijg ik de voicemail en er wordt niet op mijn ingesproken boodschap gereageerd. Vertrouw de boel niet en ben bang dat ik naar mijn centjes kan fluiten, grrrrr

[email protected]

Bericht door [email protected] » 23-06-2017 11:22

Op 23 april een bord besteld en gelijk betaald. Nenkele berichten gestuurd te hebben geen enkele reactie. En geen bestelling ontvangen. Er wordt totaal nergens op gereageerd....
:evil:

oldwabbles

Bericht door oldwabbles » 24-06-2017 10:24

Dit is ze ook. Brocanterie La Petit Maison Dordrecht

myrte

Bericht door myrte » 30-06-2017 13:25

Het zelfde probleem ik heb mijn wijnrek betaald en ik wacht er al 8 weken op. Op de vraag of die al onderweg is krijg ik geen antwoord. :roll:

rowena.sansaar
Contacteer:

Bericht door rowena.sansaar » 02-07-2017 07:56

Heb op 8 mei 2017 een wand bord besteld. En tot op heden niks ontvangen. Heb ook meteen betaald via iDEAL.
Na vele telefoontje, e-mails, voicemail berichten , geen reactie.
Bericht op Facebook ook geen reactie.
Mensen bestel aub niet.de dame in kwestie heet Ramona stal. Echt een oplichters. Maar keer op keer slachtoffers wat ik hier ook kan lezen. :oops:

rowena.sansaar
Contacteer:

Bericht door rowena.sansaar » 02-07-2017 08:01

Heb op 8 mei 2017 ook een wand bord besteld. En ook nog niks ontvangen. Ook geen reacties op telefoontjes etc etc :oops:

Plaats reactie