Ongediertewinkel.nl = geen geld terug bij falend apparaat

Plaats reactie
FB48

Ongediertewinkel.nl = geen geld terug bij falend apparaat

Bericht door FB48 » 26-02-2018 21:55

Begin december 2017 een Ultrasone Muizenverjager (Pest-Stop) besteld via bol.com van € 27, 45.

https://www.bol.com/nl/p/muizenverjager ... 056489881/

Na deze een week te hebben uitgeprobeerd en de muizen letterlijk bij het apparaat te zien stilzitten alsof er niets aan de hand was wist ik genoeg, dit apparaat werkte niet.
Daarom het apparaat teruggestuurd naar bol.com

Hierop kreeg ik vervolgens een E-mail bericht van David Middelveld van Ongediertewinkel.nl (waar het apparaat kennelijk vandaan komt) dat ze mij m'n geld niet terug kunnen geven vanwege de beschadigde verpakking. Ze boden aan het apparaat kosteloos terug te sturen.

Ik heb hierop aangegeven (22-12-2016) dat ik toch graag mijn geld terug ontvang aangezien het apparaat niet werkt,
Het al dan niet beschadigd zijn van de verpakking is dan niet meer echt relevant lijkt mij.
Ik heb ze als termijn 30 dagen gegeven.

Je raadt het nooit, na 30 dagen nog steeds niets ontvangen.
Ik ze nog 1 mail gestuurd (6-2-2018) met hierin alsnog het dringende verzoek de verschuldigde € 27, 45 plus mijn geïnvesteerde tijd en moeite (toen 1 uur a 73 Euro Excl. BTW) alsnog over te maken.

Omdat ook hierop niet wordt gereageerd probeer ik nu via deze weg anderen te waarschuwen voor deze oplichtingspraktijken.
Koop niet bij ongediertewinkel.nl!

Overigens vindt ik dat bol.com hierin ook niet vrijuit gaat, het is ook stuitend dat mijn review van het apparaat na herhaaldelijke pogingen NIET op bol.com wordt getoond.
Is hier sprake van censuur? Ik ben ook wel een beetje teleurgesteld en een illusie armer m.b.t. Bol.com eerlijk gezegd.

lozevisser

Re: Ongediertewinkel.nl = geen geld terug bij falend apparaat

Bericht door lozevisser » 27-02-2018 07:07

Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer

Ongediertewinkel.nl is een handelsnaam van Ronada B.V
Adres: 1817DA te Alkmaar
Telefoonnummer: bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00
E-mailadres: [email protected]
KvK-nummer: 37098226
BTW-identificatienummer: BTW: NL8155.22.605.B01

www.ongediertewinkel.nl/algemene-voorwaarden

ikslaje

Re: Ongediertewinkel.nl = geen geld terug bij falend apparaat

Bericht door ikslaje » 28-02-2018 22:25

. De consument zendt het product terug met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking, en conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Aldus hun eigen voorwaarden kan het gewoon retour, echter het uur kosten in rekening brengen lijkt me zinloos...

Plaats reactie