offerte annuleren lukt niet !

Plaats reactie
arna van E

offerte annuleren lukt niet !

Bericht door arna van E » 31-01-2018 13:45

Ik heb een offerte geplaatst bij http://www.funcompany.nl die blijkbaar gevestigd zit in Breda *** Lommel en ik kwam ook nog *** in Hamont tegen. Ik had de offerte geplaatst op hun website voor een draaimolen en springkussen voor 8 September 2018 en daar stond na de enter knop ineens "bestelling geplaatst " Ik schrok hier best van want het gaat om een totaal bedrag van 535 euro. In hun reglement staat vervolgens dat als ik een bestelling wil annuleren , als ik me goed herinner, dat je 4 maanden van te voren kosteloos kan annuleren anders komt er een bedrag wat ik moet betalen. Zo ben ik vanaf begin December bezig contact te zoeken met deze mensen telefonisch en email maar krijg ze niet te pakken, nu heb ik twee weken terug een brief gestuurd naar beide adressen dat ik de offerte ( of zoals er stond bestelling ) wil laten annuleren want ik vertrouw dit niet, en ook hier weer geen reactie op ! wat kan ik nog meer doen om in contact te kunnen komen met deze mensen ? Ik wil er niets meer mee te maken hebben en wil dit alles annuleren voordat ik een bedrag moet betalen want volgens mij heb ik te maken met oplichters.

Inmiddels heb ik brieven verstuurd naar alle adressen, emails, div. malen gebeld en een aangetekende brief verstuurd die ik inmiddels ook weer terug heb gekregen

[Adresgegevens verwijderd door moderator]

GarduVin

Re: offerte annuleren lukt niet !

Bericht door GarduVin » 31-01-2018 21:03

Ceresstraat ** Breda is een flexplek.

Je hoeft je geen zorgen te maken. Je hebt nog niets betaald. En certificaat is verlopen op 24-12-17. Dus funcompany.be is uit de lucht.

arna van E

Re: offerte annuleren lukt niet !

Bericht door arna van E » 05-02-2018 12:37

GarduVin schreef:Ceresstraat ** Breda is een flexplek.

Je hoeft je geen zorgen te maken. Je hebt nog niets betaald. En certificaat is verlopen op 24-12-17. Dus funcompany.be is uit de lucht.

Hartelijk bedankt voor je antwoord, ik was er helemaal niet gerust op ! waar heeft u dit certificaat kunnen vinden ?

Plaats reactie